Aihe: FMR audio RNLA kokemuksia
1 2
Levy
21.03.2006 12:01:07
Hei kimppatilaajat, miltäs tuo vermes kuulostaa? Onko hintansa väärti?
Levy
27.03.2006 09:32:16
Taitaa laite olla pettymys kun kukaan ei rohkene vastata...
TmuKoo
27.03.2006 10:37:55 (muokattu 27.03.2006 10:40:23)

basson kanssa olen tuota vasta kerennyt käyttämään, ja hyvältä on siinä vaikuttanut. ei ole vehkeiden kanssa kerennyt runkkaa kun kerrankin on ollut fiilistä tehdä biisejä ja treenailla niitä, hyvä että joskus näin päin...:) Lisää myöhemmin, kyllä tuo värittää ainakin kunnolla soundia. Ja ei todellakaan paha 200€ laitteeksi.
www.isatjapojat.com
Mikael
27.03.2006 11:05:20 (muokattu 27.03.2006 11:05:31)

Mä oon kanssa ehtinyt vasta kertaalleen linjabassoa ton kanssa puuhastella ja ainakin siihen hommaan laite oli todella maukas. Raksahommat menossa uuden pajan kanssa, joten hetki menee ennen kun kerkeää taas ton kanssa näprätä.
Siitä mistä aita on matalin...
k-soundstudio
27.03.2006 22:26:54
Minä tykkään!
rokkaa virpassa, laulussa, master kompurana mainiosti.
Ei ole tullut enään käytettyä kyseisen firman toista kompuraa
kun tämän sain..
varakeef
28.03.2006 16:10:35
Tähänhän voisivat kaiketi FMR:n muitakin tuotteita omistavat henkilöt kirjoittaa tunnelmiaan. Siis RNP- ja RNC -kokemuksia, ehkäpä rnc:tä levelling ampiin verratenkin.

Luonnollisesti negatiiviset kommentit kiinnostavat positiivisia enemmän.

Ostelu olisi pian ajankohtaista.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
sami_sumea
28.03.2006 19:49:39

Tähänhän voisivat kaiketi FMR:n muitakin tuotteita omistavat henkilöt kirjoittaa tunnelmiaan. Siis RNP- ja RNC , ehkäpä rnc:tä levelling ampiin verratenkin.

Luonnollisesti negatiiviset kommentit kiinnostavat positiivisia enemmän.

Mulla on sekä RNC että RNLA, ja täytyy sanoa, että kumpikin on ehdottomasti hankinnan arvoinen laite.

RNC on hyvä peruskompura, toiminut mulla mainiosti esim. laulussa (supernicellä tai ilman).

RNLA:ssa on selkeästi enemmän "värittävä" soundi, toimii mainiosti esim. rumpulooppien ryttäyksessä, ja parhaiten mun testien mukaan se tuntuu toimivan virvelissä. RNLA koeajettuna vanhan miksauksen virveliraitaan teki suorastaan ihmeitä.

RNLA soundaa mun korvaan noista kahdesta paremmalta, koska olen enemmän efektisoundisten kompuroiden ystävä kuin transparenttien.

Pahaa sanottavaa noista on vähän vaikea keksiä - jos jotain täytyy väkisin vääntää, niin molemmissa on wall wart-muuntaja joka ei pistokkeiden tilankäytöllisesti ole kaikkein mukavin ratkaisu.

...
"Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002.
samantien
03.04.2006 10:08:43
Myykö kukaan tuota RNLA kompuraa täällä suomessa? Mistä se olis kaikista halvin ostaa?
varakeef
03.04.2006 15:51:22
Tuntuu RNP olevan tällä hetkellä kiven alla, T-kauppa on tilannut erän jo ennen joulua, mutta tietoa toimitusajasta ei valmistajalta heru. Kompuroita on molempia hyllyssä.

Mutta kun minä tahdon ja tarvitsen myös etuasteen. Joten: vinkkejä etuasteeksi hintaluokassa viitisen sataa. Vaatimukset: simppeli, hyväsoundinen, kaksikanavainen, phantom, myös linjasoittoon. Vaimennuskytkin, vaiheenkääntö ja alapääleikkuri plussaa. RNC:lle kaveriksi - oikeastaan RNP:n kaltaista laitetta haetaan.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
rattledad
03.04.2006 17:53:06 (muokattu 04.04.2006 18:44:08)

While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress
Conrad Lant
05.04.2006 15:35:30

Mutta kun minä tahdon ja tarvitsen myös etuasteen. Joten: vinkkejä etuasteeksi hintaluokassa viitisen sataa. Vaatimukset: simppeli, hyväsoundinen, kaksikanavainen, phantom, myös linjasoittoon. Vaimennuskytkin, vaiheenkääntö ja alapääleikkuri plussaa.

D.A.V. Electronicsin BG1. Itse valitsin RNP:n tämän sijaan ihan vaan sen takia että istui paremmin räkkiin RNC:n kanssa. Soundillisesti BG1 olisi *ehkä* ollut jossain määrin perustellumpi valinta.

Itse hypistelin laatikkoa KMR Audiolla Lontoossa mutta lähempääkin löytyy, esim. Golden Age Musicilta Ruotsista.
No one prayed for Sodom
Mikael
20.05.2006 14:34:17 (muokattu 20.05.2006 14:34:49)

Uudessa EM (ei erotiikan maailma vaan se toinen...) on testissä RLNA ja aikamoista kehumista... pisteet 5/5 ja ainut miinus balansoimattomista liitännöistä.
Siitä mistä aita on matalin...
milcoin
24.05.2006 14:25:25
Tuli sit tollanen RNLA tilattua. Saapa nähdä.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
virtalahde
24.05.2006 14:48:47

Uudessa EM pisteet 5/5 ja ainut miinus balansoimattomista liitännöistä.

Kuulostaa tuo silti härskiltä. Tai sitten Aamulehden taannoinen otsikko kiekkopronssista: "Tiukka peräpää katkaisi neljän vuoden kuivan kauden"

Öh, haen takkini.
Jaakko Viitalähde >> http://www.virtalahde.com
milcoin
24.05.2006 18:22:49
Kuulostaa tuo silti härskiltä. Tai sitten Aamulehden taannoinen otsikko kiekkopronssista:

Öh, haen takkini.

En ymmärtänyt sanaakaan joten selität varmaan.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Torniojaws
24.05.2006 18:25:21

En ymmärtänyt sanaakaan joten selität varmaan.

"Uudessa EM pisteet 5/5 ja ainut miinus balansoimattomista liitännöistä."

Jossa EM on em. (eh) Erotiikan Maailma.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
virtalahde
24.05.2006 18:29:51

Mitään en sanonut. Enkä ottanut.
Jaakko Viitalähde >> http://www.virtalahde.com
milcoin
24.05.2006 21:11:12 (muokattu 24.05.2006 21:11:20)
"Uudessa EM pisteet 5/5 ja ainut miinus balansoimattomista liitännöistä."

Jossa EM on em. (eh) Erotiikan Maailma.

Just joo. Olette niitä tyyppejä jotka höröttää joka kerta kun joku sanoo piuha:)
hape
24.05.2006 22:02:46

Just joo. Olette niitä tyyppejä jotka höröttää joka kerta kun joku sanoo piuha:)

Come on baby, suck my wire...

Joo joo, meen nukkumaan.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
loosah
24.05.2006 22:30:17
Meitsi tuikkas tänään plugin inserttiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)