Aihe: GT:n The Brick
1
danzig
29.07.2006 20:09:45

Onko kellään mitään kokemuksia ko. laitteesta?
Matsoni
24.08.2006 17:59:36
Onko kellään mitään kokemuksia ko. laitteesta?

tai samanoloisesta mutta edukkaammasta Electro Harmonix 12AY7 Mic Preampista?
Roberto
24.08.2006 18:37:47

tai samanoloisesta mutta edukkaammasta Electro Harmonix 12AY7 Mic Preampista?

Toi kuumottais aika huolella. Ymmärtääkseni siellä kulkee putkissa ihan oikeita volttimääriä, eikä pelkkiä hehkuja.

Samoin se putkikompura, Black Finger vois olla makee, ja miksei Tube EQ:kin.
Cornflake
24.08.2006 19:42:24
Mulla on ollut nyt tuo vesseli noin kuukauden, muutamaan otteeseen olen päässyt kunnolla testaamaan. Ihan tosissaan en tosin vielä kertaakaan.

Tähän mennessä olen tuutannut tuosta läpi laulua ja tietysti bassoa. Ei ole muuta tullut mieleen kuin että hyvä peli. Edellämainitut tulen varmaankin aika pitkälle nauhoittamaan tuon läpi. Vehkeen jämäkkä ja simppeli rakenne on myös sen henkinen että tulee varmaankin olemaan keikoilla mukana basson DI-boxina.

Tarkemmin sanottuna testipenkissä on ollut Roden NTK ja Musarin Stingray. Roden kanssa tuntui heti että soundi on aikalailla siinä, siis niin pelottavan paljon että tekisi mieli oikein kehua.

Musarin kanssa ainoa "ongelma" saattaa olla liian kuuma roju jos räimii urku auki, bassostapäin siis. Lääkettähän tuohon löytyy. Ja vähän kuumalta tuo aktiivi vesseli on tuntunut olevan muihinkin putkikäikäleisiin päin. Soundi-puolella sensijaan ei taaskaan ole muutakuin positiivista sanottavaa. Tuntuu toimivan yksinkin helvetin hyvin. Brickin linjaa kun olen vielä sotkenut kunnon ruvelle ajettuun 57:lla mikitettyyn putkiläjään niin hyvin on pörissyt ja murissut. Odottelen innolla että pääsee tositoimiin™.

Niin, kokeilinpa tosiaan parissakin muussa paikassa eli rumpujen monoambienssimikin ja viisseiskan perseessä kitaran kanssa. Tuossa ambienssihommassa saattoi olla myös sellainen henki että käytän jatkossakin, mutta särökitaran kanssa tuli kyllä vähän helvetin paksua, kermaista ja kompressoitunutta settiä. Silleen niinkuin skidisti liikaa, ainakin omaan makuun.

Huomionarvoinen juttu on se että Brickin vahvistus ei itsessään ole mitään järkyttävää luokkaa, eli jopa toista etusta voi joutua käyttämään. Tämä ei tosin ole muodostunut milläänmuotoa ongelmaksi, mutta hyvä tietää.

Eli, tähän mennessä olen todella tyytyväinen. Edellämainituin pienin varauksin tietty, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut / kompromissejä ei ole tarvinnut tehdä. Hyvä peli.

p.s Tämä amatöörin kommentti tietysti pohjalta: 'Kun ei paremmasta tiedä'.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
ITTAM
25.08.2006 02:28:08
Mikael
25.08.2006 10:33:36

Basso-DI:nä ainoastaan kokemusta ja siinä hommassa Brick oli todella mainio.
Siitä mistä aita on matalin...
Saimou
25.08.2006 11:43:30

Olen käyttänyt GT:n DITTO- laatikkoa (käsittääkseni sama kuin Brick, mutta ilman mikkietusta) keikoilla ja studiossa basso DIboxina nyt kolme vuotta, aivan loistava laite. Ei voi kuin suositella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)