Hei sulle! Mulla on wantedissa ilmoitus bändin perään meneillään, ja kipeästi sitä halajankin. Myös toinen juttu olisi nyt paikallaan - heppu/nuppu, rento sellainen, joka osaa sekä soulimman että funkimman tuottamisen yhtä lailla kuin laskea kahteen. :o) Profiilistani voit tarkastella tyyliäni, jotain osviittaa siitä saat. Pidän muhkeista badumaisista tunnelmista, hämyisestä mutta napakasta soulista. (EWF, Maxwell, Badu, Jill Scott..) Biisejäni haluaisin mielusti taas aika ison tovin jälkeen saada narulle, ja harmikseni kun nyt entinen studioveijarini on kovin kiireinen, on stuutio nyt neidolta hukassa. Olisitko sinä innokas ja luova biisieni sälän rakentaja? Itse soitan yleensä koskettimet mieluusti ja bassolinjan tuon lauleloni lisäksi. Mä tykkään erittäin paljon olla studiossa ja hinkata biisejä kuntoon, aikaa saa mennä jos on mennäkseen, hiki saa tulla, nauraa pitää ja hengittää kannattaa kanssa välillä. Funkki meininki! Nämä on nyt hirmuisen isoja lauseita, sielustain kantautunut sun silmille.. Ole jees ja tunnustele, olisikos susta jelppimään mun soul-pätkiä paketimmaksi! Love, Sldc Sldc |