Eka lahos Samsonin C-control ja samaan syssyyn pimeni sitten 1212M:n toinen analogioutti. Kiva olis tietää, mitäköhän tapahtu ja heitänkö romut roskiin. Hommahan meni niin että hommasin ton samsonin ja ekaks siihen tuli semmonen vika ettei toinen kanavista hiljentyny vaikka käänsi volumen nollille no lähetin takuukorjaukseen thomannille ja se tuli sieltä 2kk jälkeen takasin saman vian kanssa. Mua kirveli se, että olin tommosen romun mennyt ostaa ja mietin etten jaksa lähettää sitä uudestaan huoltoon enää seisoo ku se nyt jollain tavalla kuitenkin toimi. No eilen se sammu koko laite niin ettei sen läpi tullu mitään ääntä ja vetäsin monitorit suoraan Emu:un kiinni mut toinen kanava pimeenä. Yritin asentaa ajurit uusiks ja vetää muutenkin asetuksia uuteen kuntoon mutta ei niissä mitään vikaa ollu. Onkohan tosta samsonista tullu siihen joku jännitepiikki ja pistäny kanavan mykäks vai mikäköhän on? Vois ton samsonin lähettää nyt uudestaan huoltoon jos ne sais sen toimimaan ja jos ei niin roskikseen vaan. Suunnitteilla oli keväälle muuttaa äänityskalustoa vähän mobiilimpaan suuntaan ja oon miettinyt tota focusriten saffire pro:ta interfaceks. Pitänee vähän aikaistaa hankintoja kun on vähän nihkeetä pelailla yhen kanavan kanssa. Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience. |
Eka lahos Samsonin C-control ja samaan syssyyn pimeni sitten 1212M:n toinen analogioutti. Kiva olis tietää, mitäköhän tapahtu ja heitänkö romut roskiin. Mulla on just samat laitteet. Huomasin Samsonissa vähän fiboja potikoiden kolvauksissa, volume ei välttämättä ohjannu kun toista kanavaa.. Heiluttele ne nyt ainakin kunnolla, jos onkin tyyppivika. Emusta en osaa enempää sanoa.. Kato nyt ainakin että kortti on emolevyllä kunnolla, ristiintarkista kaikki piuhat ja skobet. |
Huomasin Samsonissa vähän fiboja potikoiden kolvauksissa, volume ei välttämättä ohjannu kun toista kanavaa.. Heiluttele ne nyt ainakin kunnolla, jos onkin tyyppivika. Joo tommosta huomasin kanssa ite aluks mutta oli ihan pysyvä vika se toisen ohjaus. Tai itseasiassa toimi suurilla volumeilla hyvin mutta kun käänsi volumepotikkaa alle kymmenen niin toinen kanava vaan jäi päälle. Nyt tosiaan sammui koko laite eikä mikään vaikuta mihinkään. Emusta en osaa enempää sanoa.. Kato nyt ainakin että kortti on emolevyllä kunnolla, ristiintarkista kaikki piuhat ja skobet. Kaiken oon tarkistanut pariin otteeseen. Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience. |