j-o-n-e 14.12.2006 13:56:32 (muokattu 15.12.2006 01:06:17) | |
---|
Haidi Hou! Alkaa olla täyspitkä levy kohtapuoliin purkissa ja seuraavaksi pitäisi keksiä ideaali paikka missä miksata tuotoksemme. Vielä tällä hetkellä ollaan liikkeellä omalla budjetilla, eli ihan mihin vaan meillä ei ikävä kyllä ole varaa, mutta toisaalta näin hyvää juttua (vaikka itse sanonkin) ei halua vesittää.. Soittimet (vaihtelee biiseittäin): laulu, pystypiano, kontrabasso, rummut, perkussiot, clarinetti, bassoklarinetti, haitari, kantele, jousikvartetti, kuoro,.. Eli haluaisin kuulla ehdotuksia, missä tällaista akustista materiaalia olisi ideaalia käydä miksaamaan? Hyvä laitteisto on tottakai must, mutta ihan yhtä tärkeänä pidän sitä, että miksaajalla on tyylitajua ja hän on tehnyt ennenkin mahdollisimman paljon vastaavia akustisia projekteja. Biisit on nauhoitettu Pro Toolsille. Studion olisi hyvä olla Etelä-Suomen alueella. Kiitän ja kumarran, ~J~ |
Kallekorvola 14.12.2006 15:54:53 (muokattu 14.12.2006 15:55:49) | |
---|
|
Mikael 14.12.2006 16:18:47 | |
---|
Siitä mistä aita on matalin... |
sami_sumea 14.12.2006 18:04:28 | |
---|
Biisit on nauhoitettu Pro Toolsille. Studion olisi hyvä olla Etelä-Suomen alueella. www.adamantiumstudios.com -> tervetuloa :) ... http://www.adamantiumstudios.com |
Säätäjä 14.12.2006 18:18:59 | |
---|
Mun pajalle voi kans tulla, oon hyvä ja edukas. Järvenpäässä. Voin laittaa sulle akustista matsua ja hintatietoa mailin välityksellä, nettisivut aukeavat tuossa vuoden taitteessa. Mulle saa myös soittaa tai mailata jos kysyttävää, tiedot profiilista. Nauhoitusta, miksausta ja tuotantoa tarjolla pääkaupunkiseudulla hyvällä hinta-/laatusuhteella. |
Raimo 14.12.2006 18:51:23 | |
---|
Hee, laitoin minäkin viestin... :D Uutta näytettä... |
Esp 14.12.2006 19:33:45 | |
---|
Meille voi myös tulla :D http://www.noisecamp.fi ja sieltä Sevik Audio ;) Hukut privaviesteihin tätä menoa, kun me ahnaat studioyrittäjät hamuamme miksaushommia :P Täh?!? |
j-o-n-e 15.12.2006 12:42:43 (muokattu 15.12.2006 21:14:30) | |
---|
_____________________________________________________________________________ Hukut privaviesteihin tätä menoa, kun me ahnaat studioyrittäjät hamuamme miksaushommia :P _____________________________________________________________________________ No se ei mua haittaa, päinvastoin! Kiitos vaan kaikille jo yhteyttä ottaneille, ja jos sinusta tuntuu siltä että olisit oiva kaveri tähän hommaan etkä ole vielä ottanut yhteyttä, tiedät mitä tehdä. Unohdin mainita avauksessani, että miksaus olisi ajankohtainen helmikuussa. Jouset ja kuorot on vielä nauhoittamatta (jouset tulevana viikonloppuna, kuoro-osuudet tammikuussa). Ja lopullisia lauluottoja vielä hierotaan matkan varrella... Jos joku muusikko, tuottaja ym. on ollut vastaavassa tilanteessa, olisi todella kiva kuulla millaiseen ratkaisuun päädyit ja miksi, oliko lopputulos se mitä hait ym. ym. Cheers, ~J~ "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |
Raimo 18.12.2006 02:19:53 (muokattu 18.12.2006 02:20:44) | |
---|
No se ei mua haittaa, päinvastoin! Kiitos vaan kaikille jo yhteyttä ottaneille, ja jos sinusta tuntuu siltä että olisit oiva kaveri tähän hommaan etkä ole vielä ottanut yhteyttä, tiedät mitä tehdä. Unohdin mainita avauksessani, että miksaus olisi ajankohtainen helmikuussa. Jouset ja kuorot on vielä nauhoittamatta (jouset tulevana viikonloppuna, kuoro-osuudet tammikuussa). Ja lopullisia lauluottoja vielä hierotaan matkan varrella... Jos joku muusikko, tuottaja ym. on ollut vastaavassa tilanteessa, olisi todella kiva kuulla millaiseen ratkaisuun päädyit ja miksi, oliko lopputulos se mitä hait ym. ym. Cheers, ~J~ Niihin privoihin on muuten ihan kohteliasta myös vastata, ainakin väliaikatiedoilla... ;)
womb.mixerman.net |
j-o-n-e 18.12.2006 04:11:35 | |
---|
Niihin privoihin on muuten ihan kohteliasta myös vastata, ainakin väliaikatiedoilla... ;) Toki, ja niin myös teenkin pian, kunhan elämä asettuu taas hektisen äänitysviikonlopun jälkeen uomiinsa ja ehdin ajatuksen kanssa käydä postit läpi... ~J~ "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |