Aihe: Aktiivimonitori
1
pa50
08.12.2006 16:04:28

Kokemuksia kaivataan 200-300 euroa/pari aktiivi studiomonitoreista kotistudio käyttöön. Huijaanko itseäni vai löytyykö joku merkki (ei Behku) joka täyttäis tarpeeni.
Mies,Korg ja kitara
kivi
08.12.2006 16:25:01
Kokemuksia kaivataan 200-300 euroa/pari aktiivi studiomonitoreista kotistudio käyttöön. Huijaanko itseäni vai löytyykö joku merkki (ei Behku) joka täyttäis tarpeeni.

Jos pointti on "ei behku" niin huijaat. 2030 on tuossa hintaluokassa kevyesti paras.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Antti1
08.12.2006 16:25:10
Kerrotko mitkä ne tarpeet ovat? Kotistudioissakin on kovin monenlaista vipeltäjää, joilla osalla täytyy olla Dynaudiota tai Geneä alla, ennekuin alkaa luonnistumaan. Toiset pärjää anttilan stereoilla.
ML
08.12.2006 18:47:47
Itse olin tyyppiä, joka miksasi pari ensimmäistä levyä ihan pilipali-kamoilla ja lähes haukkui Genelec-kaveria, mutta kolmannen levyt kohdalla menin ja ostin Genen 8020:lat miksauksen jälkeen ja se ikävä kyllä (tai onneksi) johti siihen, että oli pakko miksata levy vielä kerran uudestaan. Jo noilla halvimmilla Geneillä saa todella hyvän kuvan soundista, itse olen aivan helevetin tyytyväinen, 550 hintaa parille.
koponen
08.12.2006 18:59:52
Jos pointti on "ei behku" niin huijaat. 2030 on tuossa hintaluokassa kevyesti paras.

Komp. Eipä jää paljon lisättävää jos pelkän merkin takia liputetaan hintaluokkansa ylivoimainen ykkönen pois pelistä.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
pa50
09.12.2006 10:36:01

Anteeksi epäilyni kyseistä merkkiä kohtaan. Olen vain kaverien kokemuksista kuullut laadun epätasaisuudesta. Hyvät on tosi hyviä ja loput on maanantai kappaleita. Näistä kirjoituksista päätellen taitaa jo suurin osa olla niitä parempia.Kiitos osan otosta, käyn vielä kuuntelemassa merkkiä. Katotaan muuttuuko mieli.
Mies,Korg ja kitara
Lennu
09.12.2006 19:41:21 (muokattu 09.12.2006 19:41:35)

Anteeksi epäilyni kyseistä merkkiä kohtaan. Olen vain kaverien kokemuksista kuullut laadun epätasaisuudesta. Hyvät on tosi hyviä ja loput on maanantai kappaleita. Näistä kirjoituksista päätellen taitaa jo suurin osa olla niitä parempia.Kiitos osan otosta, käyn vielä kuuntelemassa merkkiä. Katotaan muuttuuko mieli.

No sähän käyt vaihtamassa ne niin kauan, että sattuu semmoset pelit jotka luvataan. Kyllä niissä on palautusoikeus.
"Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia."
Klezberg
09.12.2006 19:51:15 (muokattu 09.12.2006 19:51:40)

Itse olin tyyppiä, joka miksasi pari ensimmäistä levyä ihan pilipali-kamoilla ja lähes haukkui Genelec-kaveria, mutta kolmannen levyt kohdalla menin ja ostin Genen 8020:lat miksauksen jälkeen ja se ikävä kyllä (tai onneksi) johti siihen, että oli pakko miksata levy vielä kerran uudestaan. Jo noilla halvimmilla Geneillä saa todella hyvän kuvan soundista, itse olen aivan helevetin tyytyväinen, 550 hintaa parille.

Kävin muuten tänään ostamassa nuo, siis pikku-Genelecit, siitä asti olen haikaillut kun ne tulivat markkinoille. Vanhat Rolandin pikkupurkit alkoivat käyttäytyä oudosti. Minä nyt olen vain tällainen kotisäheltäjä, mutta nyt oikeastaan valkeni ensimmäisen kerran jotain tuosta kaiuttimilla miksaamisesta. Tähän asti on kuulokkeilla aina kuullut niin paljon tarkemmin, ja sitten lopputulos ei kuitenkaan ole toiminut kotistereoilla kuunneltuna.
jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång
LTD
10.12.2006 09:03:57
Miten olis Tascam VL-X5? 279e ST. Paulsissa. Tossa jonkun arvio niistä http://forums.frontendaudio.com/index.php?showtopic=312&st=0
ewqqq
10.12.2006 11:20:24 (muokattu 10.12.2006 11:22:20)
edirol ma-20d, ma tykkään
tarpeeksi tarkat, mutta yläpää ei rasita niinkuin geneissä.
3v käytössä.
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)