Aihe: M-audio Firewire 1814
1
kimmoke
21.09.2004 19:39:14 (muokattu 21.09.2004 19:40:38)

M-audio FireWire 1814 audio interface, onko kellään kokemuksia kyseisestä spelistä? Onko hjuva..
Jabbe
21.09.2004 22:43:59
Vähän aikaa sit sain itelle, pitkän odotuksen jälkeen. En oo viel hirveesti kerenny testailla, mutta vaikuttaa pätevältä peliltä. Hintaisekseen, jos fw-systeemeitä kattelee, ehdottomasti paras. Voin kertoo lisää jahka pääsen kunnolla äänittelemään tällä.
kimmoke
22.09.2004 10:33:24

Joo, kerro fiilikset kun kerkiät kokeilleen. Ei noikaan hullummalta kuulosta noi vanhemmat biisit... Olikko tehnyt Echo Layla -äänikortilla vai?
Jabbe
22.09.2004 19:08:24 (muokattu 22.09.2004 19:08:55)
Joo, kerro fiilikset kun kerkiät kokeilleen. Ei noikaan hullummalta kuulosta noi vanhemmat biisit... Olikko tehnyt Echo Layla -äänikortilla vai?

Jep. Myynnissä olis, kiinnostaisko? :) Eihän täs muuten vaihtaa tarvis, mut ku läppäriin ei PCI-kortteja tungeta.
nikolai
30.09.2004 22:19:08
Nostoa tälle. Eli kokemuksia jakoon.
Jabbe
05.10.2004 15:22:52
Hyvin on kortti pelannut nyt kun sain toisen version, eka kortti oli susi ja lähti takaisin. Äänenlaatu todella hyvä ja mikkietuset vallan mainioita, tosin hiukan kliinisiä, mut jos rähinää haluaa niin eikun putkietusta ostamaan. Asennus toimii hyvin ja yhteensopivuusongelmia ei vielä toistaiseksi. Käytössä läppäri-PC (Centrino-prossulla) ja softina Cubase sekä softasyntikoita. Latenssit ok, midin kautta mm. Minimoog V:tä kokeillessa oli jo hiukan ongelmia mut voi johtua konetehostakin tai muistista. Äänittäessä monitorointi suoraan kortin kautta toimii, mutta myös ohjelman kautta ääni kulkee nopeasti eli latensseista ei pitäisi olla ongelmia. Digitaaliliitäntöjä en ole vielä kokeillut, veikkaan että Word Clockia kannattaa käyttää koska en ainakaan kortin ohjaimesta löytänyt sisäisen sampleraten jne. säätöä.

Kaipa tässä täytyy tyytyväinen ostokseen olla. Reilulla 600€:llä ei näin monikäyttöistä, tehokasta ja kätevää korttia taida saada, erityisesti läppärille varsin mainio.
Riku Rotten
16.01.2007 15:44:03
Huom! Olet kirjoittamassa yli 833 päivää vanhaan ketjuun!

Olen tuossa tuuminut, että 1814 voisi olla pätevä seuraaja 001.
http://www.thomann.de/fi/m-audio_firewire_1814.htm

Etusten laadusta en ole niinkään kiinnostunut, mutta muuten? Kertokaas mielipiteenne esim konverttereista vrt RME kamat.

Softaksi olen ajatellut M Poweredia, kun tuo PT on jo tuttu.
Riku Rotten
17.01.2007 18:15:16
Olisin myös kiitollinen käyttäjäkokemuksista tuon 1814 kanssa, vertaillen johonkin toiseen tai ilman vertailua. Pliis.
Da Make
17.01.2007 22:32:15
Olisin myös kiitollinen käyttäjäkokemuksista tuon 1814 kanssa, vertaillen johonkin toiseen tai ilman vertailua. Pliis.

Toimi ongelmitta käytössäni.
Ei kai sitä ihmeelisempiä käyttökokemuksia synny laitteesta joka ei varsinaisesti "tee mitään itse."
Ikinä ei pettänyt kun sen sai kerran toimimaan kuten piti, äänenlaatu oli hyvä, liittäntöjä tarpeeksi, suoranmonitoroinnin mahdollisuus oli kätevä jne jne.

Kysy jotain tiettyä jos askarruttaa !
Minusta hyvä tuote, mutten tosiaan jaksa alkaa erittelemään tarkemmin.
Toimii, ja niinhän se pitääkin.

Käytin MacOS X ympäristössä Logic ja Garageband softilla joiden kanssa toimi saumattomasti.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
varakeef
18.01.2007 10:13:30
Mulla ei ole muuta napistavaa kuin se, että kuulokevahvistimissa voisi olla enemmän potkua. Joudun järjestämään rumpalille ja laulajalle kuuntelun laittamalla väliin vahvistusta käyttäessäni verraten epäherkkiä kuulokkeita.

Etusia on vain kaksi joten tulee hankituksi eillisiä etusia. HInta on nykyään aika edullinen.

Kuten edellä sanottiin: toimii kuten pitää.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Riku Rotten
18.01.2007 10:47:49
Kysy jotain tiettyä jos askarruttaa !

Konverterit kiinnostaa eniten, että onko joku A/B testinyt niitä.

Se on ainakin mukava kuulla, että 002 tapaisia power harnisheja ei ole ollut.
Da Make
18.01.2007 17:38:58
Konverterit kiinnostaa eniten, että onko joku A/B testinyt niitä.

Se on ainakin mukava kuulla, että 002 tapaisia power harnisheja ei ole ollut.

Siis A/D/A muuntimet?
En ole testinyt A/B ja luulen, ettei hirveän monimuukaan ole käyttänyt rinnan toisen laitteen kanssa. Osta ja kokeile, itse myin juuri viimeviikolla omani 400e kun siirryin M-Audio ProFibre Lightbridgeen.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)