Aihe: Kaiutinjalustat pöydälle
1
ssseppo
08.01.2007 21:36:15
Kertokaahan viisaammat mistä saan pöydällä seisovat kaiutinjalustat, joiden korkeus on n. 35 cm? Yritin ettiä Thomanin sivuilta mutten löytynyt kuin ruuvattavia. Pitäisi olla joku taso, johon saa skoben. Ja pitäisi olla myös joku taso, ettei heti hajoa.
tekerolant
08.01.2007 22:19:58
Luultavasti joku tuttu, ammattikoulu tai muu paja hitsaisi putkesta ja levystä sopivaan hintaan. Ja itse Miranolia tms pintaan.

Vielä villihkö väärinkäyttöidea:

http://www.thomann.de/fi/km_24185_universalwandhalter.htm

Tuommoinen tai vastaava ylösalaisin pystyyn pöydälle. Tason tai tasot molempiin päihin voi tehdä itse. Liimapuulevy ei paljoa maksa ja ruuvinreiäthän tossa on valmiina.

Lo-fi ratkaisu: Pöllinpätkä. Metsään tai hirsimökkitehtaalle siis. Semmoiset mulla on, pyöröhirttä.

Yksi tuttu teki telineen en muista mille härvelille kierretangosta ja vanerista. Kolme jalkaa, kuusi mutteria ja pala vaneria per teline. Sitten tämä designidea karkasi käsistä ja nyt siellä on jos jonkinlaista hyllyä ym. samalla idealla tehtynä. Divaanista haaveillaan jo, manaili siippansa kun marketissa nähtiin tossa ohimennen...
Muszika, aggression! Muszika, elegant!
Gardiner
08.01.2007 22:40:57

Työpaikoilla toimistoissa on hyviä ATK-pöytiä joissa on monenlaista jalustaa ja lisähyllyä ja minä survon sellaisia roskiin kaatopaikalle valehtelematta n.5-10 kuorma-autolavallista vuodessa.Aina ehtiessä irrottelen niistä hyviä "tarveosia".
"Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix
mhelin
09.01.2007 09:29:03 (muokattu 09.01.2007 09:35:44)
Betoniharkko olisi ainakin halpa. Pesun ja kuivatuksen jälkeen kerros tai pari lakkaa aerosolipurkista päälle, tai yksinkertaisesti voisi laittaa vaan jonkun kankaan päälle.

E: Olisivatko nämä 50cm liian korkeat?
http://www.autostudio.fi/product_in … hp?cPath=72_73&products_id=2594
passe
09.01.2007 09:42:10 (muokattu 09.01.2007 09:44:04)
Olisivatko nämä 50cm liian korkeat?

Onko kyse lähikenttämonitoreista (miksaukseen/audiotyöskentelyyn)? Jonkinlainen peukkusääntö niille on, että diskantit suunnilleen korvien korkeudella. Mikään vedenpitävä sääntö tuskin tämäkään, mutta ainakin sinne päin.

Oho, se olikin Helin joka sitä kyseli.. Noh, haitanneeko tuo.
Sometimes more is more
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)