Aihe: Promeek P3, vaihto parempaan
1
dust sucker
07.01.2007 20:16:52 (muokattu 07.01.2007 21:40:51)
Mulla on tuo Promeek P3 esivahvistin, jota testailiin yhden ammattilaisen kanssa ja hänen mielestään sen kompressoria tai ekvaliasaattoria ei tulisi käyttää. Kävi mielessä että ostaisin Studio projectsin VTB-1:n se n rinnalle tai tilalle. Onkohan se tarpeeksi suuri muutos parempaan? Minua kiinnostaisi hankkia yksinkertainen esivahvistin, jossa on lähinnä input ja output, eikä sen todellakaan tarvise olla putkivehke.

Esim. tämä http://www.fmraudio.com/RNP8380.htm

Suosituksia? Mielipiteitä edellisistä laitteista?
Mikael
07.01.2007 20:54:22

Mulla on ollut tuollanen P3 käytössä ja mun mielestä se on aivan kelpo peli. Tosin ei välttämättä mikään yleiskäyttöisin ja läpinäkyvin, mutta omalla joemeekmäisellä tavallaan erittäin jees. Varsinkin se kompura on mun mieleeni, joskin sen kanssa pitää olla varovainen koska isommin annosteltuna sillä saa aikamoista tuhoa aikaan : ). Edellenkin on sellainen pheelis että olis kiva saada studiolle myös joku Joemeek etunen, vaikka muitakin ihan hyviä löytyy hyllystä.
Siitä mistä aita on matalin...
dust sucker
07.01.2007 21:40:04 (muokattu 07.01.2007 21:41:02)
Juu, P3 on varsin tuju ja paksu ja siis retro, eli siksi jonkun mielestä saattaa olla soundia liikaa värittävä. Se voipi olla, että otan VTB-1:n kokeiltavaksi ja ostan sen tuon rinnalle, koska usein tarvitsee kahta etusta. Onpahan sitten erillaisiin tarkoituksiin kaksi hyvää laitetta.
Roberto
08.01.2007 11:33:20

Juu, P3 on varsin tuju ja paksu ja siis retro, eli siksi jonkun mielestä saattaa olla soundia liikaa värittävä. Se voipi olla, että otan VTB-1:n kokeiltavaksi ja ostan sen tuon rinnalle, koska usein tarvitsee kahta etusta. Onpahan sitten erillaisiin tarkoituksiin kaksi hyvää laitetta.

Näin juuri. Kaikki tän "kompressoria tai ekvaliasaattoria ei tulisi käyttää"-tyyliset läpät kannattaa unohtaa ihan oitis ja vetää omien korvien mukaan.
Mikael
08.01.2007 14:13:37

Viddu kun löytäis tän jostain kohtuuhinnalla:
http://www.joemeek.com/pdf/vc7.pdf
Siitä mistä aita on matalin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)