Aihe: Logic ja suurensuuri ongelma
1
zuspe
29.01.2007 22:01:01

Mä tässä parinviikon ajan olen miksaillut yhden bändin promoa ja nyt sitten perjantaina sain sen valmiiks. Viikonlopun annoin korvieni huilata masterointia varten ja tossa kun rupesin avaamaan projekteja niin kohtasin aika karseen onkelman.

Eli logic avaa normaalisti projektin, ensin lukee tiedostot jotka siihen kuuluu mutta senjälkeen tuleekin se iso ongelma, tulee ilmoitus esim "9 invalid regions changed".
Tuosta lauseesta en muuta tiedä kun että ohjelma itsekseen siirtelee klippejä ja vaihtelee paikkoja. Mistä tämä johtuu.

Vielä perjantaina projektit toimivat ihan täydellisesti ilman mitään ongelmia.
Tarttis kiireesti apuuuva.
milcoin
29.01.2007 22:50:01
Mä tässä parinviikon ajan olen miksaillut yhden bändin promoa ja nyt sitten perjantaina sain sen valmiiks. Viikonlopun annoin korvieni huilata masterointia varten ja tossa kun rupesin avaamaan projekteja niin kohtasin aika karseen onkelman.

Eli logic avaa normaalisti projektin, ensin lukee tiedostot jotka siihen kuuluu mutta senjälkeen tuleekin se iso ongelma, tulee ilmoitus esim "9 invalid regions changed".
Tuosta lauseesta en muuta tiedä kun että ohjelma itsekseen siirtelee klippejä ja vaihtelee paikkoja. Mistä tämä johtuu.

Nimim. Notefix taita olla Logic-miehiä. Odotellaan hetken.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
zuspe
29.01.2007 23:02:17

ootellaan ootellaan. No problemos
-septimisti-
30.01.2007 00:18:56
Katselin piruuttani tuota juttua, vaikken logicista niin mitään tiedäkään. Näyttäisi viittaavan tuo ongelma siihen, että syystä tai toisesta ne audiopätkät ovat *muuttuneet* matkan varrella ja logic hämääntyy tästä syystä sotkemaan projektit.

Tuollainen saattaisi johtua esimerkiksi siitä, että olet käyttänyt samoja audiopätkiä myös toisessa projektissa, jonka myötä tiedostot ovat muuttuneet. Myös kovalevyn uudelleenjärjestelyt ym pirstoutumisenestot voivat tuota aiheuttaa, tai ainakin joku niin jossain foorumilla kirjoitteli.

Googlen hakusanalla "invalid regions changed" tuota hain ja sillä jonkin verran tietoa asiasta löytyikin. Kannattaa lukea niitä läpi. Ikävä kyllä en löytänyt minkäänlaista ratkaisua tuohon ongelmaan kun noita selailin nopeasti.
flimtrick
30.01.2007 12:31:35
Ootko kokeilellu savettaa uudella nimellä ja avata sit uudestaan sessiota?
sami_sumea
30.01.2007 12:46:16

"9 invalid regions changed"

5 pisteen veikkaus on, et olet editoinut (vahingossa?) jotain ton projektin audiofileistä jollain muulla softalla ku Logicilla, tallentanut päälle, ja Logic menee sekaisin (eli ei löydä enää vastaavia fileistä ku tallennusvaiheessa).

...
http://www.adamantiumstudios.com
zuspe
30.01.2007 15:24:44

Se onkin hassua kun en ole käyttänyt tossa projektissa mitään muuta ohjelmaa. No koitetaan saada kuntoon
Wäiski
31.01.2007 23:44:48

Minulle on joskus tullut sama ilmoitus, mutta en ole jaksanut selvittää asiaa, koska homma on toiminut edelleen moitteetta. Oletko testannut toimivuutta ilmoituksen jälkeen?

t. W
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)