meekz 29.01.2007 16:13:06 (muokattu 29.01.2007 16:16:12) | |
---|
...kiinnostuneet tällä palstalla. Eli, homman nimi on se että en aijo valehdella. Noi on musta aivan kauheet. tein ison virheen ostaessani ne. mutta, muistin että täällä oli joku digannut niistä paljonkin. Tarkoitus olisi vaihtaa Tascamin suht samankokoisiin. kysymys kuuluukin, jos Helsingissa tai Suomessa on ketään joka haluisi tuommoiset ostaa, mitä hintaa niistä voi pyytää? Ne on mulla ollut noin 2 vuotta. Toimii hyvin... en vaan diggaa. edit: pitää vielä lisätä että kyseessä on se sininen malli joka oli myynnissä vielä kaksi vuotta sitten. Thomanilla näkyy olevan jo samanniminen uusi mallisto fahk u |
Chade Fallstar 29.01.2007 17:47:35 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä niissä on niin kamalaa. Olen noita kuullut eikä niissä nyt mitään erityisen kamalaa ollut, diskantti ehkä hieman pehmeä. |
meekz 29.01.2007 18:16:10 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä niissä on niin kamalaa. Olen noita kuullut eikä niissä nyt mitään erityisen kamalaa ollut, diskantti ehkä hieman pehmeä. musta niissä on ihmeellisen tunkkainen ala-middle alue. voi johtua huoneestanikin (ja varmasti pieni osa ongelmasta on siinä.) Ehkä homma on vaan se että jotkut diggaa, jotkut ei. Henkilökohtaisesti en pysty työskentelemään noilla. maksoin noista vähän yli 500e.... mutta niinkuin vanha sananlasku kertookin "Tyhmää vituttaa" fahk u |
kalleh 21.02.2007 10:19:40 (muokattu 21.02.2007 10:20:33) | |
---|
Mulla on noi, ja toimivat mielestäni erittäin hyvin. Tosin, tutkin jonkin verran akustointi-asioita ja tein huoneeseen jossa kaiuttimet ovat sen minkä pienellä budjetilla pystyin. Eli sijoittelulla ja akustoinnilla. Sen verran mainittakoon että sijoitin aluksi ne huoneen nurkassa olevalle V-muotoiselle työpöydälleni, jolloin tulos oli pelkkää scheissea. Vertailukohteena olen käyttänyt puolet kalliimpaa steroissa kiinni olevaa kaiutinparia, joihin verrattaessa Tannoyt pärjäävät erittäin hyvin. Ovat kylläkin neutraalimpia mutta ymmärtääkseni juuri sitä monitoroidessa haetaankin ;) |
axelsson 21.02.2007 18:25:12 | |
---|
Joo. Kaiutinta vaihtamalla ei se alamiddle muutu miksikään. Sen sijaan kannattaa lukea tuosta: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=128694 ja ostaa uusien kaiuttimien hinnalla akustointikamaa. Huoneesta tulee äkkiä 20db ja ylikin heittoja taajuusvasteeseen. Hyvien kaiutinmallien taajuusvasteissa on muutaman desibelin eroja. |