Aihe: Yamaha MZ 205 MISTÄ??
1
grayhaven
06.04.2007 10:46:43
Olen kuullut tuosta kyseisestä mikistä pelkkää hyvää, mutta omia kokemuksia ei ole. Kertokaa te, jotka olette päässet testaamaan tuota mikkiä TOIMIÄÄNITYKSISSÄ mielipiteitä ja kommentteja.
Rumpali voi pitää kappaleen kasassa, mutta voiko kappale pitää rumpalia?
kivi
06.04.2007 13:28:16 (muokattu 06.04.2007 13:39:58)
Olen kuullut tuosta kyseisestä mikistä pelkkää hyvää, mutta omia kokemuksia ei ole. Kertokaa te, jotka olette päässet testaamaan tuota mikkiä TOIMIÄÄNITYKSISSÄ mielipiteitä ja kommentteja.

Ensi kertaa mä nyt kuulen että Yamaha tekee myös mikkejä. Myöskään "toimiäänityksistä" en ole kuullut.

Ihmeellistä.

EDIT: Pikainen googletus paljasti, että Chicago Recording on kehunut noita jamahoita tomeissa. Luulen, että jos asiasta on vaahdottu esim homerecording.comissa se on tuota perua. Noilla amatööriäänityspalstoilla innostutaan usein jostakin yksittäisestä laitteesta aivan suhteettomasti, esim AT3036:n ylivertaisuus vokaalimikkinä ei suinkaan oo kirkossa kuulutettu.

Veikkaan myös, että nuo Yamahan mikit ovat tunnetumpia jollain toisella nimellä. Amerikkalaisille myydään tekniikkaa tutuilla merkeillä lisensoiden, esimerkkinä vaikkapa suositut ja halvat Marshall-mikit.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
milcoin
06.04.2007 15:03:07
Olen käyttänyt. Hyviä ovat. Joku kuuluisa suomalainen on kuulemma tykänny kans. Oisko TT?
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
cozmo
06.04.2007 17:12:32 (muokattu 06.04.2007 17:13:05)

OT: TT käyttäny stratovariuksen jollakin levyllä. Miri miettinenkin tais kans käyttää, kehuikin muistaakseni.

Itse mikistä en osaa sano mitn.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)