Aihe: Fostex MR-8 MKII vs Tascam DP-01
1
John-G
19.04.2007 18:43:18
Kumpi näistä digitaali raitureista olisi parempi kotiin demojen äänitykseen? Mielipiteitä kiitos.
johanssen
20.04.2007 01:51:40

Fostex tekee luotettavia laitteita, mutta ton muistikortin kanssa pelleily ei oo välttämättä aina kivaa.

Tascamissahan taas olis kovalevy, mutta merkistä ei oo mitään kokemuksia. Kovalevyllinen kyllä saattaa säästää harmaita hiuksia. (ainakin, jos muistaa ottaa backupit)

Mun mielipide on se, että jos hommailet musajuttuja kotona, kannattais ehkä keskittyä keräilemään laitteistoa ja ohjelmistoja tietokoneen sisälle ja sen ympärille, mikäli vaan mahdollista. Toki en tiedä mitkä sun tarpeet on.

Ite nimittäin aikanaan mietin todella vakavissaan ton fostexin ostamista, mutta sitten päädyin kuitenkin tietokonepohjaiseen ratkaisuun. Ja olen siitä erittäin tyytyväinen. Toki nykyään kaikki rahat menee päivittämiseen ja uusien palikoiden hankkimiseen, mutta mahdollisuuksia on vaikka mihin ja pysyyhän ainakin kansantalous kunnossa.
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
JPQ
21.04.2007 03:22:00

Tascam on ihan ok merkki talentimia/raitureita sekin pitkään tehnyt ymmärtääkseni ja Fostexin tiputti korttilaatu nirsous jota siinä ainakin hieman esiintynee.
tosin mulla tämä kohisee (ei normaali gaineilla ja mun korvilla kuulu) enempi kuin oma yksilöni Creativen SBLive 5.1 äänikortista tosin ääni on muuten ihan toista eli kirkkaampi ja neutraalimpi sanoisin joten jo tuon takia käytän tätä. Ja mahtuuhan 40gb aika paljon juttua. Kauppias väitti mulle muistelen hinta ryhmänsä paras olisi tämä tascam.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)