Aihe: HD-25 II vs. HD-25 C II
1
Ans3lmi
04.10.2007 22:25:08
Mitenkäs tietääkö joku et erooko noi otsikon kuulokkeet äänenlaadullisesti toisistaan?
http://www.thomann.de/fi/sennheiser_hd25_ii.htm
http://www.thomann.de/fi/sennheiser_hd25_c_ii.htm

Tuota jälkimmäistä olen kuunnellut ja tykkäsin. Mut kannettavan kanssa ois varmaan tommonen suorajohto mukavampi. Lisäksi tuolta Saksasta tilatessa tahtoo olla myynnissä vain tuolla suoralla johdolla varustettua mallia.

Ihmettelen vaan, et thomanilla myyvät ceetöntä versioo samaan hintaan ceellisen kanssa vaikka ceettömässä on mukana toi ohjelma. Et näinköhän on samat elementit kyseessä molemmissa luureissa?

Jos muuten jollain on vastaavat luurit haussa, niin kimppatilaus olis mahdollinen ellei suotava ;)
Antti1
04.10.2007 23:05:34
Molemmissa tulee softat yms. mukana. AINOA ero noissa on kierrejohto (coiled), josta tuo C tuohon mallinimeen tulee.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Ans3lmi
05.10.2007 20:32:10
Kiitoksia, näin toivoinkin olevan. Sit ei kun tilaamaan ;)
Ziggy Bubba
05.10.2007 22:06:16

Hyvät luurit tosiaan kyseessä, varsin kestävät, tarkat ja iskeväsoundiset ovat. Miinuksena todettakoon "tilantunnun" suoranainen puute ja ymmärrettävän heikko mukavuus korvan ympärille asettuviin kuulokkeisiin nähde - pienellä koolla on siis veronsa. Itellä nämä toimivatkin hienosti iPodin perässä bussimatkoilla.

Kotiäänittelyissä omat Beyerdynamicin DT770:t vievät kyllä voiton pitkissä sessioissa mukavuutensa ansiosta. Näiden soundissa on myös sitä ilmaa riittävästi.
"I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson
Antti1
05.10.2007 22:08:59 (muokattu 05.10.2007 22:10:42)
Täytyy tota edellistä kompata sen verran, että mulla lähti HD-25:t vaihtoon kahden päivän kokeilun perusteella ja tilalle tuli DT770M -luurit. Ovat juurikin sitä mitä mä haen suljetuilta purkeilta: mukavuus ja todella eristävä rakenne kohtuullisessa balanssissa hinnan kanssa.

EDIT: Yksi vaihtoehto on myös AKG:n K171 ja pienellä varauksella K271. Kaikkea on löytynyt, AKG:t lähti varkaiden mukana. Senkut tai Beyerit kuitenkin valkkaisin noista neljästä. Miksaamista silmälläpitäen Senkut, muutoin Beyerit (botne vähän liioiteltu ja pyöreähkö, muuten hyvä ihan soundi).
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Ziggy Bubba
05.10.2007 23:30:20 (muokattu 05.10.2007 23:36:34)

Jep, kompataas takasin. Itsekkään en nimittäin noita HD25:ia valitsisi ellei pienempi koko ja kestävyys olisi erityisesti tarpeen, kuten mulla "portable" -käytössä. Jos puhtaasti soundia ja mukavuutta mietitään, niin nuo eivät ole hintansa väärtit. Omat HD:t bongasin T-kaupasta demotuotteena, irtosivat sopuhintaan. Kaikesta huolimatta olen näihin tyytyväinen, parempia vehkeitä en ole omaan käyttötarkoitukseeni löytänyt.

Näitä muuten bongailee about jokaisessa urheilulähetyksessä selostajien ym. päässä, mikillä varustettuna vaan.
"I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)