Aihe: Shuren Beta mikit studiokäytössä
1
gatehill
21.09.2007 12:21:23
Terve,

tiedustelisin hieman teidän mielipiteitä ja kokemuksia noista Shuren Beta-sarjan mikeistä studiokäytössä. Shuren SM 58 ja SM 57 löyty joka studiosta mutta harvemmin tulee eteen Shuren Beta mikki. Lähinä kiinnostaa kuulla mielipiteitä B52a, B57a ja B58a mikeistä. Muitakin esim. B56a saa mielellään kommentoida. Ja onko mitään eroa alkuperäisellä beta-sarjalla ja uudemmala Beta XXa sarjalla?

Kiitokset etukäteen keikille vastanneille.
Onko kiire vai tehdäänkö tietokoneella?
Danko
21.09.2007 13:13:03

Melko tapauskohtaisia asioita nämä, niillä mennään mitä on. Mutta jos betaa on tarjolla, tulee ainakin virvelille valittua semmoinen tiukemman suuntakuvionsa ansiosta, tavis-57:n sijaan. B52 taas on melko mielipiteet kahtiajakava bassarimikki, itse siitä soundista diggaan.

Ja näitä siniraitaisia ei pidä sotkea vanhaan Beta Green -budjettisarjaan, jonka nykyvastine lienee sitten tuo PG.
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP
Mikael
21.09.2007 13:15:41

Mä oon joskus käyttänyt Beta58:a snaressa hyvin tuloksin.
Inhimillisyys on hyve.
Kapane
23.09.2007 22:04:12

B58 on ehkä jopa kivempi laulumikki kuin orkkis. Pitäis tehdä kyl a ja b vertailu.
Skenehuora jo 5,5 vuotta.
gatehill
24.09.2007 00:48:21
B58 on ehkä jopa kivempi laulumikki kuin orkkis. Pitäis tehdä kyl a ja b vertailu.

Miten paljon tulee 58:a käytettyä studiossa laulumikkinä? Olen kuullut huhuja että Bono suosisi Shure SM 58:a mutta muuten...
gatehill
25.09.2007 15:29:33
Ei taida noilla Shuren Beta mikeillä kovinkaan paljon käyttöä studiossa olla? Paremman puuteessa voi käyttä, näinkö on? Vai ovatkohan ne vaan jäänet standardimikeiksi tulleille SM57 ja SM58 varjoon?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)