On oikein hyvä. Testasin tuon ja pidin siitä, mutta en katsonut tarpeelliseksi ostaa, kun omistan jo LiquidMixin. Erityisen hienoa on ne eri saturaatiovaihtoehdot. Kompuraan en päässyt oikein sisälle, kun tuntui vähän turhan äärimmäiseltä. Monet aika kovat tekijät ovat kehuneet tuota plugaria. iLokille saa ladattua ilmaisen demolisenssin. Hinta on oikeastaan ihan kohtuullinen laatuun nähden. |
Itse tykkään tuosta paljon, mutta varsinkin kompuroihin kesti aika kauan tutustua/tottua ja vieläkin saa ihmetellä ja testailla paljon, että mikä toimii missäkin. Ja sit viel ne input mallinnukset... Valinnanvaraa kun tuossa riittää niin perhanasti. EQ ja input osaston takia itse pääasiassa ostin tuon. Tykkäsin siitä niin hitosti välittömästi ja kyllä olen nyt päässyt kompuroihin kans sisälle ihan kivasti. Pari valituksen aihetta (itsellä MBP, OSX 10.4.9 PTLE 7.1.3): -Stereo instanssit vie tehoja ihan hitosti. Mono instansseja pystyy suhteessa iskemään enemmän. -Kun projektissa alkaa olla useampi istanssi noita (5-6) ja varsinkin stereo instansseja, alkaa CPS:n käyttöliittymä jumittamaan ihan kybällä. Säätäminen sen jälkeen ihan tuskaa. -Itsellä meni aikaa totutella käyttöliittymään aika pitkään... Jotenki vähän jäykkä. Kannattaa ehdottomasti testata! Kiva peli. http://www.dmthc.com |