Aihe: firestudio + octopre ongelma?
1
Matsoni
11.05.2007 18:49:28
Terve,
onglemani on seuraava:
otsikkossa mainittu yhdistelmä pelittää 48kH:llä mainiosti mutta, kun siirrytään kovempii kierroslukemiin elikäs otetaan Smuxi käyttöön ja mennään kahdella valokaapelilla octopreen kutos ja seiska kanavat tuuttaavat mahdotonta digitaalista ringmodulaatio-tyylistä säröä. Ne myös reitittyvät yhteen. Eli ihan sama antaako molemmille signaalia tai vain toiseen silti molemmista kanavista kuuluu. Ainakin Firestudio kuulee niin.

Onko kohtalotovereita?

olen puhallellut kaapelien päitä ja tarkastanut kytkennät giljoona kertaa kokeillut synkata word clockilla ja adatilla ja pitänyt peukkuja. No bonus tähän asti. Nyt tuli mieleen että, täytyy vielä kokeilla pelaako se 48kHllä, jos käytän toista smuxin väylää eli kanavat5-8.Jjotenkin mulla on sellanen kutka, että tossa moodissa se on ihan sama mihen sen kaapelin sorkkii ainakin octopreen puolesta. firestudiossa octopre tulee näkyviin tyätty siihen adattiin (1 tai 2) mihin se on kytketty.

Syytän firestudion nuorta ajurikantaa.
KEvättä
Matsoni
04.01.2008 16:47:24
Lisätäänpäs tähän, että ongelma ratkesi.
Syy oli firestudiossa.
Sen ensimmäisessä tuotantoerässä oli joitain roskia joukossa. Lähettivät minulle samantien uuden tilalle, kun kuvailin ongelmaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)