Aihe: ONGELMA! T Racks/DIGI 001
1
bimbi
27.03.2008 14:37:43
Päivää kaikille.

Kaivoin tuossa pari vuotta naftaliinissa olleen studiokoneen esiin ja aloin Pro Tools LE 6.4 softalla tekemään taas niitä hittibiisejä.
Kaikki hyvin kunnes avasin T Racks masterointisoftan ja jotenkin se vain ei suostunut toimimaan muuten kuin demo-tilassa.

No, minä sitten uusia hemmetin käyttökoodeja T Racksin sivuilta hakemaan jne.
Sain sitten ohjelman auki ihan oikeasti ja sitten masteroimaan valmista miksausta.
Nyt sitten alkaa varsinainen ongelma.

Kun avaan failin, se näkyy ohjelmassa mutta playtä kun painaa, mitään ei tapahdu.
Sitten kun avaa esim jonkin valmiin masterointisuiten niin kaikki toiminnot näkyy ja nappuloita voi käännellä mielin määrin. Painat play ja mitään ei tapahdu.
Sitten muutan asetukset niin että softa toimii EIreaailiaikaisena niin johan alkaa pulputtaa mutta MITÄÄN EI KUULU!

Ohjelma tekee sitten hommansa ja masteroidun fileen voi sitten aukaista vaikka Media Playerissa. On vaan jännä sitten kuulla mitä on Tracks katsonut asiakseen tehdä mun hittibiisille, arpapeliä siis lopputulos.
Mikä mättää? Rauta on siis DIGI 001, aikaisemmin muistaakseni kaikki pelasi samoilla asetuksilla, nyt ei.

Tracksin sivuilla jossain syvällä selatessani oli joku hämärä viittaus siihen että jos käyttää Digidesignin rautaa niin T Racks tarvii jonkun Digidesignin control paneelin joka mahdollistaa jonkin Apple audio managerin reitityksen!?
Siinä samassa oli sitten linkki josta kyseinen paneeli sitten pitäis olla ladattavissa, vaan linkki oli dead end. Selasin sitten Digin sivuja kauan ja yritin etsiä moista mutta kun ei niin ei.

Sekavan selostuksen jälkeen pyydänkin nyt apua. Apua.
Danko
28.03.2008 09:46:31 (muokattu 28.03.2008 09:57:14)

mitkä ajurit? Digi 001 vaatii Core Audio 6.9-version, jos mielii käyttää ääniä PTLE 6.4:n ulkopuolella. niin, sitähän ei lue tuettujen listalla, mutta johtunee vain ettei avidin piripäänörtit ole jaksaneet testata vanhalla raudalla.

e: näköjään juurikin digidesignin support & downloads -sivulta ei suoraan pääse, mutta tämän sivun lopusta http://www.digidesign.com/index.cfm … d=54&langid=151&itemid=4878
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP
bimbi
31.03.2008 11:15:09
mitkä ajurit? Digi 001 vaatii Core Audio 6.9-version, jos mielii käyttää ääniä PTLE 6.4:n ulkopuolella. niin, sitähän ei lue tuettujen listalla, mutta johtunee vain ettei avidin piripäänörtit ole jaksaneet testata vanhalla raudalla.

e: näköjään juurikin digidesignin support & downloads -sivulta ei suoraan pääse, mutta tämän sivun lopusta http://www.digidesign.com/index.cfm … d=54&langid=151&itemid=4878

Moro.
En tainnut mainita että mulla on PC kone...
Auttaako tuo linkki nyt sitten minua kun siinä puhutaan vain Macista?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)