Omistan Yamaha QY100 sekvensserin ja Volca Samplesin, haluaisin tehdä musaa niin että käytän 10 ekaa kanavaa Volcaan ja loput 11-16 Yamaha QY100seen mutta en osaa laukaista Volcan saundeja sillä tavalla etteikö saman kanavan ääni tulisi Yamahasta ja tuloksena kakofoniaa. En haluis olla tietokoneriippuvainen mut tietokoneenki kautta kokeilin ja oon lueskellu manuaalei ja turhauttaa ku jollai youtubes toimivat keskenään hyvin jne että mitenkähän se on toteutettu? Sit mul ois Novation SuperNova jota ois kiva käyttää myös mut siin sama ongelma että Yamaha QY100 ei osaa olla hiljaa sillä kanavalla kun MiniNova soisi.
Pitkään mä oon ihmetelly et miten useita midi laitteita käytetään yhdessä, tarviinko jonku DAWin tai MIDI mikserin? Näyttäs et tos pelkän Yamahan QY100sen ja Volcan kaa saanu joku toimii, laitoin sille kyssärii mut saa nähdä vastaako:
https://www.youtube.com/watch?v=AFlvhXjsPLA Eli valistakaa mua miten saisin hyödennettyä uusia leluja ja tehtyä musaa useammalla kuin yhdellä midi laitteella kerrallaan?
Mitä vähemmän tietokonetta sen parempi, en tykkää yhtää musanteos tietokoneista, distraktoivat liikaa jne.
Kiitos etukäteen vastauksista.