Oon tässä virittelemässä äänityshommia alkuun ja isokalvoinen konkka pitäis vielä hommata. SP B1 olis selkeä valinta, mutta tuo Golden Age projectin laajakalvokonkka pikkasen mietityttää. Halpakin olis kuin mikä! Mitään käyttökokemuksia en kuitenkaan ole näistä löytänyt. Eli omistaako joku kyseistä mikkiä tai päässyt muuten tekemään lähempää tuttavuutta.. FC4:ia on kehuttu, ja varmaan semmoset tulee overeiks jossain välissä hommattua, joten tämä tulis ensisijaisesti laululle (mies/nais/pop/rock) keskinkertaisen Phonicin etusen läpi. Kiits! |
Samaan ja samaan hintaan... tuo oktava maksaa tuplasti sen mitä fc1. Mä olen vetäny sen rajan 100 euroon, kun pitää muutakin tavaraa saada ja jotenkin budjetista pitää kiinni. No joo, nyt kun noi samplet kuunteli (kiitos linkistä), niin kyllähän se Oktava on aikalailla smoothimman ja täyteläisemmän kuulonen... Toisaalta en tiedä onko tuo kireä yläpää edes tässä tapauksessa huono meidän laulajalla on sen verran tumma laulusoundi, että keikkamikiksikin piti ottaa perus-58:a kirkkaampisoundinen senkku. |