Aihe: Behringer ULTRAGAIN PRO-8
1
Clayrooster
15.12.2008 15:13:46 (muokattu 15.12.2008 17:46:56)
Kokemuksia/mielipiteitä otsikossa mainitusta?

Kertokaas viisaammat myös laadukkaammat vaihtoehdot?

Kiitos.
syö sukset, jos et, aja viikset
hape
15.12.2008 16:31:27

Tarkoitat varmaan siis ADA8000:sta? Koko nimihän on huikea "ULTRAGAIN PRO-8 DIGITAL ADA8000" :)

http://www.behringer.com/ada8000/

Mutta joo, mun mielestä tää on niitä harvoja oikeasti kelvollisia B-tuotteita. Hinta/laatu -suhde erinomainen. Mulla oli tommonen ennen, vaihdoin sen sittemmin Mackien Onyx 800R:ään, joka maksaakin jo muutaman ADA8000:n verran.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
Janus
15.12.2008 20:53:45
Livenähän tollasta näkee paljonkin jonkun digimikserin lisäpalikkana monnari- tai etupäässä (extra-inputit valokaapelin välityksellä käyttöön). Varmaan siinä hommassa erittäinkin toimiva vaihtoehto, turha lähteä hifistelemään "livekohinan" keskellä laadukkaammilla etareilla.
krautio
16.12.2008 00:05:52

Itsellä ollut käytössä 10-15 sessiossa ja hintaansa nähden olen ollut todella tyytyväinen. Jossain välissä joku kanavista suhisi mystisesti, mutta se loppui yhtä ihmeellisesti kuin oli alkanutkin.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Jaava
16.12.2008 00:29:01 (muokattu 16.12.2008 00:29:52)
gearslutzissa oli joku aika sitten testi, jossa vertailtiin adaa lynxin auroraan. mp3 tiedostoa kuunneista suurin osa luuli behringeriä lynxiksi. Minä myös. Wavin kanssa suurempi osa tunnisti oikean laitteen.

Aurora siis maksaa kymmenisen kertaa adaa enemmän. Eli ei se hintalaatusuhteeltaan mikään huono ole.

Edit: isompi miinus on ainoastaan behringerin tuotteiden epävarmuus. Vikoja voi ilmetä yllättävänkin nopeasti.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Einherjar
16.12.2008 19:12:45
Hyvä peli on tuo b-tuote.
Ainoat motkottamisen aiheet minä löydän vaiheenkäännön ja low-cutin puuttumisesta. Ilmankin on tosin pärjätty ihan hyvin.
Toisinaan myös konkkamikkien kanssa rassaa gain-nappulan epätarkkuus (tai se kun se on pykälletty). Sitten kun gainia nostaa vähän isommalle, niin tuntuu että se nappi nostaa gainia vähän vähemmän kerrallaan, mikä taas tarkentaa säätöä vähän..
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
vah
16.12.2008 23:07:25
Onpa itelläkin tuollainen laite joskus täyttänyt tehtävänsä moitteetta.
Vaikka Behku on, niin kannatan, ellei sitten ostamasi laite satu olemaan maanantaipäivän laite... ;(
uduwudu
17.12.2008 12:42:12
Vaikka Behku on, niin kannatan, ellei sitten ostamasi laite satu olemaan maanantaipäivän laite... ;(

Luotettavuus on tosiaan se pahin ongelma tossa. Multa on hajonnut noita kaksi, takuusta saa onneksi uuden, mutta kyllä se hieman harmitti kun juuri takuuhuollosta (tai en tiedä huollettiinko, kai se vaan vaihdettiin uuteen) saapunut laite meni paskaksi kesken liveäänityksen.

Ja tietty noi low-cutit, padit ja vaiheenkäännöt olisi kivoja, mutta se on Behringer.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)