Taitaa löytyä tältä palstalta jonkin verran juttelua aiemminkin. Kokeilepas hakua, kun se nykyään taitaa toimiakin. Mutta eiköhän tuo ole hinta/kanavamäärä -suhteeltaan aika sopiva, ja kaupan päälle saa pienille keikoille sopivan mikserinkin. Laadusta voi arvata jotain, mutta kyllä kai tuolla toimeen tulee. Itse en siis omista kyseistä laitetta. |
Taitaa löytyä tältä palstalta jonkin verran juttelua aiemminkin. Kokeilepas hakua, kun se nykyään taitaa toimiakin. Mutta eiköhän tuo ole hinta/kanavamäärä -suhteeltaan aika sopiva, ja kaupan päälle saa pienille keikoille sopivan mikserinkin. Laadusta voi arvata jotain, mutta kyllä kai tuolla toimeen tulee. Itse en siis omista kyseistä laitetta. Kylläpä tästä Alesiksesta jaksetaan nykyään jauhaa, kun melkein jokainen uusi avattu keskustelu koskee tätä laitetta. Sen verran voin sanoa, että eipä se kauhean häävi laite ole, mutta ajaa toki perus nauhoittelussa asiansa jos vain ehjänä pysyy. Only pop music can break my heart... |
Mulla on tuo Alesis, ihan hyvin on pelittänyt, ei valittamista. Käytän tuota kyllä lähes pelkästään audiointerfacena, mikseriominaisuuksia en käytä oikeastaan lainkaan. Vaikka tuntuma on yleisesti ottaen toki aika muovinen verrattuna kalliimpiin miksereihin, tuo on hinta-laatusuhteeltaan aika erinomainen peli. CU
--
Eki |