k... 03.04.2009 07:07:19 | |
---|
Kuulokkeiden hankinta olisi edessä kun nykyiset Sennheiser HD-595:t hajosivat. Aiemmin oli käytössä HD-570:et joiden äänestä pidin itseasiassa enemmän kuin näistä koska ne tuntuivat erottelevan korkeat äänet paremmin. Tosin monet ovat haukkuneet HD-570:iä juurikin sen takia että korkeat äänet kuuluvat liiankin hyvin. Osaako joku suositella kuulokkeita? Bassotoistolla ei niin hirveää merkitystä mutta korkeat äänet saisivat erottua melko hyvin. Hintakattona 300 e. Kuulokevahvistinta en ajatellut hankkivani. |
keskiorv 03.04.2009 08:40:55 | |
---|
|
Juho L 03.04.2009 08:50:01 (muokattu 03.04.2009 08:54:01) | |
---|
k...: Osaako joku suositella kuulokkeita? Bassotoistolla ei niin hirveää merkitystä mutta korkeat äänet saisivat erottua melko hyvin. Hintakattona 300 e. Kuulokevahvistinta en ajatellut hankkivani. Mitäpä jos hankkisit vaikka ne Audio Technicat ja sen kuulokevahvistimen. Se muuten on aika juhlavaa, mikä ero syntyy kunnollisella kuulokevahvistimella verrattuna jonkin laitteen sisäiseen käppäiseen budjettivahvariin. Edit: Ja siis nuo AT:n kalliimmat luurit on oikeasti hyviä. Itseltä löytyy vähän budjetimmat AT-M40:t ja varsin hyvältä soundaa ja hintaisikseen erittäin hyvät. |
Chade Fallstar 03.04.2009 09:11:26 | |
---|
Mulla on sekä Sennheiser HD600 että ATH-M50 kuulokkeet. AT on hyvät keikkaluurit, ihan terveet soundiltaan ja eristävät hyvin, mutta senkkujen erottelevuutta ja hienoa diskantin toistoa niissä ei ole. Suosittelen kotikäyttöön noita HD600. Ja kyllä erillinen kuulokevahvistin kannattaa olla jos vaan mielenkiintoa löytyy. You are everything a man should be: you're young, stupid, and... mean! |
Timo JM 03.04.2009 13:43:23 | |
---|
Chade Fallstar: Mulla on sekä Sennheiser HD600 että ATH-M50 kuulokkeet. Mulla on sama pari. Niiden soundissa on kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Chade Fallstar 03.04.2009 16:14:09 | |
---|
ATHn etuna etupään hommissa on se että ne itseasiassa kuulostavat aika paljon tavalliselta PAlta. Eli bassoa ja varsinkin yläbassoa löytyy aika reilusti ja taajuusvaste laskee loivasti yläpäästä. Samoin se että niitä elementtejä voi käännellä vaikka miten on ihan näppärää. You are everything a man should be: you're young, stupid, and... mean! |