askomiko 24.03.2009 14:24:05 | |
---|
Terse, Tietomasiinakone onpi uusi, vanha onpi rikki, ja vanhassa onpi liian iso räkkikokoinen äänikortti, joka ei varmastikaan edes suostu toimimaan Vistan alla. (Aardvark Q10, firma konkassa ja uusimmat ajurit viime vuosituhannelta..) Niinpä olisi tarve laittaa joku härveli tähän, jotta saisi tuon karmean surinan monitoreista pois, ja kaksi oikeaa mikkiä kytkettyä koneeseen. Mustanaamiovirta olisi melko tarpeen. Eli mikä olisi nykyihmisen suosittu valinta tämmöseen tarpeeseen? Ei tarvi olla kaikista kallein.. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Antti1 24.03.2009 15:51:19 | |
---|
Mulla on käytössä Mackie Onyx Satellite ja olen siihen tyytyväinen. Siinä oli vähän latenssiongelmia, mutta ne korjaantui ajuripäivityksellä. Tai en ainakaan ole enää moisia havainnut. Etuasteet siinä on hyvät ja sen telakan kanssa muutenkin ominaisuuksia riittää. Vähän moitteita tosin tulee siitä, että raudan kautta monitoroidessa ykköskanava tulee vain vasemmalta ja kakkonen oikealta. Se on kuitenkin tarvittaessa kierrettävissä pienen patchikaapelin kanssa, jos tarpeelliseksi kokee. Onko sulla fw-liitäntää muuten koneessa? Tuo vaatii sen, kuten monet muutkin. |
Krister 24.03.2009 17:31:32 | |
---|
Antti1: raudan kautta monitoroidessa ykköskanava tulee vain vasemmalta ja kakkonen oikealta. Se on kuitenkin tarvittaessa kierrettävissä pienen patchikaapelin kanssa, jos tarpeelliseksi kokee. Ainakin laitteen mukana tulleessa Traction2-softassa kuuluu kyllä molemmat kanavat "keskeltä", jos aasetuksista niin määrittää. Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Antti1 24.03.2009 17:51:53 | |
---|
Krister: Ainakin laitteen mukana tulleessa Traction2-softassa kuuluu kyllä molemmat kanavat "keskeltä", jos aasetuksista niin määrittää. Luitko nyt ihan varmasti mitä mä kirjotin? Lainaanpa hiukan itseäni: "...että raudan kautta monitoroidessa ykköskanava tulee vain vasemmalta ja kakkonen oikealta." Huomaa tuo RAUTA tuolla välissä. Totta hemmetissä softalla saa vaikka takavasemmalta kuulumaan, jos on vetänyt tuohon vehkeeseen 5.1 järjestelmän kiinni. Mackielle pojot kotiin myös siitä, että se toimii ilman tietokonettakin etuasteena/luurivahvarina jne. |
samic 24.03.2009 18:55:10 | |
---|
askomiko: Terse, Tietomasiinakone onpi uusi, vanha onpi rikki, ja vanhassa onpi liian iso räkkikokoinen äänikortti, joka ei varmastikaan edes suostu toimimaan Vistan alla. (Aardvark Q10, firma konkassa ja uusimmat ajurit viime vuosituhannelta..) Niinpä olisi tarve laittaa joku härveli tähän, jotta saisi tuon karmean surinan monitoreista pois, ja kaksi oikeaa mikkiä kytkettyä koneeseen. Mustanaamiovirta olisi melko tarpeen. Eli mikä olisi nykyihmisen suosittu valinta tämmöseen tarpeeseen? Ei tarvi olla kaikista kallein.. osta mbox2 mini versio..niitä tuolla torilla kaupataan aika halavalla. toimii muittenkin softien kans ko toolssin..mik,ä onkin parasta koko laitteessa :) joujou |
hape 24.03.2009 19:26:15 | |
---|
Mä oon tykänny mun RME Fireface 800:sta kovasti. Siitä se pienempiki versio Fireface 400 vois olla aika jees. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Krister 25.03.2009 12:07:45 | |
---|
Antti1: Luitko nyt ihan varmasti mitä mä kirjotin? Lainaanpa hiukan itseäni: Huomaa tuo RAUTA tuolla välissä. Totta hemmetissä softalla saa vaikka takavasemmalta kuulumaan, jos on vetänyt tuohon vehkeeseen 5.1 järjestelmän kiinni. Mackielle pojot kotiin myös siitä, että se toimii ilman tietokonettakin etuasteena/luurivahvarina jne. Sitä se aamuvuoro valvotun yön jälkeen teettää. My bad... Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |