Aihe: Ostaako Yamaha MG166CS-USB vai ei?
1
Creacion
06.05.2009 16:26:47
Tarvitsisin mikserin sekä bändikäyttöön että äänityksiä varten ja ajattelin, että optimaalisin ratkaisu olisi ostaa tämä Yamahan MG166CS-USB http://www.thomann.de/fi/yamaha_mg_166cx_usb.htm.

Ongelma on siinä, että minulla on käytössä Fujitsu Siemensin läppäri, joka tuntuu olevan melko tehoton äänitysjutuissa yms. Vaatiiko tuo mikseri paljoa tehoja, infohan kuiten kulkee vain yhtä stereoraitaa pitkin itse koneeseen?

Toinen ongelmani liittyy siihen, että läppärin äänikortti itsessään on olemattoman huono, eikä esim. ASIO-driveria ole tässä. Tuleekohan tuon mikserin kanssa jonkinlaisia komplikaatioita ilman sitä?
gunner
06.05.2009 17:35:37
ASIO ajurit on laitekohtaset, eli luultavasti tolle yamahalle on ajurit olemassa. Jos ei muuten luonnistu niin aina voi ladata ASIO4All ajurit, jotka toimii integroidunkin kanssa.

Miten heikko se läppäris on? Mulla on luokaton 512 muistin omaava läppäri, ja kyllä täällä nauhottamaan pystyy helposti kahta raitaa.
"Aluks mä ajattelin, et EI VITTU, mut sit mä kelasin, et EI SAATANA!" - Remu Aaltonen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)