Aihe: Vokaali-plugin
1
vezir
06.07.2009 19:47:06 (muokattu 06.07.2009 19:50:17)
Moi!

Joku oli just kysellyt plugareista, ja kaverillehan osoitettiin jo olemassaolevaa ketjua (http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=76726) koskien asiaa. Mä sitten luin ko. ketjun (ajatellen, ettei taas tarttis kysyä jotain..), mut enhän mä löytäny vastausta.

Olisko ilmaisia (VST)-plugineja, joilla sais lauluun harmonioita ja sellasta? Vähän niinku esim. Voiveworks-räkkivehkeen tapaan?

Ja jälleen kerran, jos on jotain linkkiä valmiiseen keskusteluun, niin kiitti!
Antti1
06.07.2009 20:19:32
Yks ihan näppärä, nopea ja helppo tapa on äänittää ne laulut..? Noi ilmaistekeleet ei oo mun kokemuksien mukaan ollu kovinkaan kummoisia näissä hommissa.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
Kalmo
07.07.2009 02:45:38
Ilmaisia ohjelmia, joilla saisi aidon kuuloiset harmoniat lauluun tai muuhunkaan audioon, ei tietääkseni ole.

Useat maksullisetkin "harmonizer" -tyyppiset softat tuottavat korkeintaan siedettävää jälkeä, jota ei voi jättää kovin "esille". Kun pistää pari sataa euroa likoon Melodyneen, Autotuneen tai vastaavaan, niin homma alkaa hoitua.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
vezir
07.07.2009 06:14:21
Kalmo: Ilmaisia ohjelmia, joilla saisi aidon kuuloiset harmoniat lauluun tai muuhunkaan audioon, ei tietääkseni ole.

Tota pelkäsinkin... Oon tässä vähän aikaa etsiskellyt, ja paria testannutkin, mutta niiden jälki oli kyllä kauheeta avaruussaundia... Mutta heittäkää nyt silti ehdotuksia, niin voisin testailla!

Niin, ja mitä laulujen äänittämiseen tulee, niin kyllä mulla on tapana nauhoittaa ne stemmat ihan oikeesti, mutta olisin mieluusti kokeillut mitä plugarilla vois saada aikaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)