Aihe: studiomaster trackmix 24 kokemuksia?
1
Viikset
08.09.2009 22:39:20
moro!

onkos kellään kyseisestä analogitiskistä omakohtaisia kokemuksia?

-janne
oo kiitoksia paljon kiitoksia oo
Groovi
09.09.2009 09:29:10
Ei ole trackmixiä, mutta mulla on 16/2 kanavainen Studiomaster vuodelta 1987. Ostin alkujaan keikkahommiin rumpujen apumikseriksi, mutta se on nykyään ollut tuollaisen 5 henkisen bändin päätiskinä. Tiski on suhteellisen karu, mutta siinä on selvästi paremmat etuset kuin näissä uusissa kiinalaisissa "entry-level" hintaluokan pöydissä.
Behringerit toimivat moitteetta lähes niin pitkään kuin pysyvät kunnossa.
Viikset
09.09.2009 11:43:50
Groovi: Ei ole trackmixiä, mutta mulla on 16/2 kanavainen Studiomaster vuodelta 1987. Ostin alkujaan keikkahommiin rumpujen apumikseriksi, mutta se on nykyään ollut tuollaisen 5 henkisen bändin päätiskinä. Tiski on suhteellisen karu, mutta siinä on selvästi paremmat etuset kuin näissä uusissa kiinalaisissa "entry-level" hintaluokan pöydissä.

Tuo trackmix taitaa olla vähän uudempi. oisko '89 tai '90. täytyy viikonloppuna testailla ja ihmetellä. vanhaa analogitiskiä oon tässä jo jonkin aikaa etsiskellyt. tulis lähinnä äänityskäyttöön, sen takia kiinnostais minkälaiset etuset ja EQ siinä on. aika lailla noita brittipöytien EQ:ta on kehuttu kaikkialla.

-janne
Antti1
09.09.2009 12:45:09
Viikset: Tuo trackmix taitaa olla vähän uudempi.

Joo vaan onko tuo enää sitä brittituotantoa? Nimenomaan noita uudempia tiskejä ei oo ihan älyttömästi kehuttu. Vanhat moduulirakenteiset tiskit sensijaan oikeinkin hyviä (viimeistään vähän laitettuna, oparit, elkot jne.), joskin helvetin isoja ja painavia.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Viikset
09.09.2009 12:59:35
Antti1: Joo vaan onko tuo enää sitä brittituotantoa? Nimenomaan noita uudempia tiskejä ei oo ihan älyttömästi kehuttu. Vanhat moduulirakenteiset tiskit sensijaan oikeinkin hyviä (viimeistään vähän laitettuna, oparit, elkot jne.), joskin helvetin isoja ja painavia.

Kyllä tuo vielä brittituotantoa on, ja moduulirakenteinenkin näyttäis olevan, ja painoakin löytyy noin 100kg. oiskohan sitten yheksänkyt luvun tiskit niitä "huonompia"

-janne
Antti1
09.09.2009 13:10:33
Jaa'a, ajankohdasta en osaa mitään sanoa. Itseasiassa en mä niitä uudempia oo edes testannut, mutta aika yleisesti niitä internetin ihmemaassa parjataan. Liekö yhtenä syynä sitten vaikka se ison piirilevyn käyttö ja mielikuvat? Ei sillä, kyllä noissa varmasti eroja on.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Groovi
09.09.2009 13:28:05
Studiomastereissa taitaa uudemmissakin olla ikäänkuin "sisäinen moduulirakenne", eli etulevy on yhtäpuuta mutta elektroniikkaa ei ole silti keskitetty yhdelle isolle piirilevylle, vaan kanavakohtaisiksi lohkoiksi (jotka saa myös irti sisäkautta). Epäilen että vanhempien moduulitiskien ja uudempien yhtenäisellä etulevyllä olevien pöytien sisäinen layout on hyvin lähellä toisiaan.
Behringerit toimivat moitteetta lähes niin pitkään kuin pysyvät kunnossa.
Viikset
09.09.2009 14:45:07
http://cgi.ebay.at/Mischpult-Studio … Z20090907?IMSfp=TL090907156002r7826

ebayssa oli vastaava myynnissä, paitsi tässä mulla testauksessa olevassa on 32 kanavaa ja 12 grouppia. groupit keskellä, ja laioilla 16 kanavaa. kuitenkin pöyässä lukee trackmix 24... saas nähdä miltä tuo soundaa. näyttää ainaki hyvältä :)

-janne
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)