Aihe: Otari MX-80 manuaali ,muutama sivu puuttuu ,olisko jollain..
1
kaukopoika
06.09.2009 15:11:56
Siis tuli ebaysta huudettua otsikon mukainen manuaali ,mutta muutama sivu puuttuu.Olisiko jollain täällä tai tiedossa ,että jollain olisi kyseinen opus ,että sais sen verta lainalle ,että vois kopioida puuttuvat sivut ,tai jopa koko manuaali ,jos riittävän halpa.Mulle käy myös ,että omistaja itse kopsaa mulle ne sivut ,siis jos voisit auttaa miestä mäessä ,niin olisin kiitollinen ikihyviksi ja vaiva tietysti palkitaan.-Kauko-
multipaavo
08.09.2009 07:23:00

kaukopoika: ...muutama sivu puuttuu.

Mitkä sivut uupuu?
Mulla on kopio manuaalista, mutten nyt muista onko sekään täydellinen.
Nauharadan ja äänitasojen tsekkausosion voi ladata: http://www.audioschematics.com/otari.html

-Paavo
Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | www.5by5.fi
kaukopoika
08.09.2009 18:17:16
multipaavo: Mitkä sivut uupuu?
Mulla on kopio manuaalista, mutten nyt muista onko sekään täydellinen.
Nauharadan ja äänitasojen tsekkausosion voi ladata: http://www.audioschematics.com/otari.html

-Paavo

Puuttuu kuusi ensimmäistä lehteä osastosta SECTION 3: Operation ,sekä se värillinen section 3 -välilehti. Kyllä mä nyt osaan tuota mankkaa toki käyttää ,mutta haluaisin silti ,että manuaali olis täydellinen.

Mistä sä Paavo oot sitte omasi kopioinut ,ja olisko se sun kopio riittävän hyvälaatuinen jälleen kopiointiin ?
multipaavo
09.09.2009 05:54:42 (muokattu 09.09.2009 05:55:00)

kaukopoika: Mistä sä Paavo oot sitte omasi kopioinut ,ja olisko se sun kopio riittävän hyvälaatuinen jälleen kopiointiin ?

Tuli oman mankan mukana. Laatu ei ole kovin kaksinen, mutta ehkä siitä jonkun tolkun saa. Pitääpä tarkastella löytyykö multa noi sivut. Jokatapauksessa Studiotecin huollosta manuaali löytyy. Viljolta jos kysyy nätisti, niin kopio saattaisi irrota :)

-Paavo
Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | www.5by5.fi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)