Kotivakuutus? Ei välttämättä kannata lähettää huoltoon. Etsi kaupungista tyyppi, kuka huoltaa musavehkeitä, että saat jonkinlaisen korjausarvion. voit yrittää varovasti avata mikin itse ja tarkastaa onko johto irronnut. Uusi vastaava maksaa puoltoista sataa ja käytetyt satasen luokkaa, joten maahantuojan huolto voipi maksaa enemmän riippuen viasta. www.halondesign.com |
Joopa. Ei tuon hintaista kannata juuri korjaamoon viedä. Jos korjaamon minimiveloitus on vaikka 1 tunti (50-100 euroa), niin varaosineen hintaa tulee helposti uuden verran. Jos taas löytää asioita osaavan kaverin, joka neuvoo, minkä varaosan hankit (jonka tilaat Hippopotamiasta ja postikuluihin menee lisäksi parikymppiä) ja laittaa sen paikoilleen listaveloituksista välittämättä, niin voit tietysti selvitä kohtuuhinnalla. Kannattaa tosiaan kurkata mikin sisälle ja yrittää ensin itse järkeillä, mikä mahdollinen diagnoosi on. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Mä voin tehdä tuosta ilmaisen kustannusarvion. Oon välillä tehny sellasia diilejä, että kurkkaan mikä sökö, ja jos korjaaminen on liian kallista, ostan sen itselleni projektiksi jollain nimellisellä summalla. Tän mikin tapauksessa saattaisin voida tehdä samoin. "Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan."
- rintapek 10.1.2012 |