Lionheart 06.06.2005 12:42:44 | |
---|
http://guitar24.de/ Noniin, olisin ekaa kertaa tilaamassa kitaraa ko. kaupasta, onko kenelläkään kokemuksia? Ja tuleeko postikuluja paljon? |
tenkainen 06.06.2005 12:45:30 | |
---|
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Lionheart 06.06.2005 12:48:14 | |
---|
Eli siis, jos hinnan vieressä on tähti, postikuluja ei ole? |
atimoc 06.06.2005 13:03:55 | |
---|
Ostin omakuvan Telen sieltä, postikuluja silloin 25e, kaikki toimi hyvin. Ennen kuin tilaat, kannattaa lähettää firmaan spostia ja kysyä, onko haluamaasi tuotetta varastossa. Läheskään kaikkea sivustolla listattua ei nimittäin ole hyllyssä. "Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
losli 06.06.2005 13:17:14 | |
---|
Löytykö tuolta jotain edullista tai jotain mitä ei suomesta saa? Mun mielestä noi hinnat ainakaan tuossa etusivulla eivät olleet kovin edullisia. Ihminen ei tiedä mihin menee ja kusta tulee. |
Lionheart 06.06.2005 13:19:22 | |
---|
Löytykö tuolta jotain edullista tai jotain mitä ei suomesta saa? Mun mielestä noi hinnat ainakaan tuossa etusivulla eivät olleet kovin edullisia. Kyllä sieltä ainakin Fender Mustangin (tätä olen hankkimassa) saa pari sataa halvemmalla |
rosberg 06.06.2005 15:47:21 | |
---|
samaan hintaan saa suomestakin. just ostin jenkkkistraton. keep on truckin! |
laundry 06.06.2005 18:57:05 | |
---|
Useimmista kitaroista ei kyseiseltä sivulta tilatessa pitäisi EU n sisälle tulla lainkaan postituskuluja. Muuten hiukan arveluttaa kyseinen rahat tilille-->paketti postiin mentetelmä. MUtta saattaa olla, että itsekki9n päädyn tilaamaan skittan kyseiseltä sivulta :D. |
kjh 08.06.2005 11:53:01 | |
---|
Minulle tuli Am Strat tuolta. Kannattaa ennen tilausta selvittää mitä on varastossa, muuten voi kestää. Ja tuo rahat tilille ei sovi herkkähermoisille, ongelmiahan voi tulla Töölöön Matkatoimisto tyyliin, joskin se on epätodennäköistä. |
pliksu 28.06.2005 10:37:06 (muokattu 28.06.2005 10:39:54) | |
---|
Nostanpa esille omien kokemuksieni johdosta. Tilasin siis Fenderin 72 Deluxe Telecasterin kesäkuun alussa. Automaattinen tilausvahvistus tuli samaisena lauantai-iltana. Tässä vaiheessa hiukkasen hermoilin, kun maksuohjeita ei näkynyt missään. Sunnuntaina tuli sitten ihan oikeat maksuohjeet ja olin hyvinkin tyytyväinen kun ihan pyhänä vaivautuivat ottamaan yhteyksiä. Maksu lähti tilisiirrolla seuraavana tiistaina 7.6. Ilmoitin asiasta guitar24:n infosähköpostiin. Vastaus tuli muutama tunti myöhemmin. Lupasivat pistää mailia kun rahat ovat perillä. Nyt on 28.6. 3 viikkoa on siis kulunut rahojen lähetyksestä. Eikä kys. firmasta ole kuulunut pihahdustakaan. Viikko-puolitoista sitten, lähetin kohtalaisen sävyttömän mailin, jossa tiedustelin, onko rahoja näkynyt ja ilmaisin huolestuneisuuteni. Kuitenkin aika köntti taalareita kyseessä. Vastausta ei kuulunut. Toissapäivänä lähetin sitten jo vähän kärkkäämmän palautteen. Kansankielellä tulta ja tappuraa. Kyselin, että pitääkö ottaa pankkiin yhteyksiä, jos rahaa ei kerta kuulu. Tänä aamuna huojennuin, kun luin aiemman guitar24.de:tä koskevan threadin: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=90032 Näemmä liikkeellä on taipumusta koetella ostajan pinnaa olemalla vastaamatta kyselyihin. Oheisessa threadissa eräskin kirjoittaa: "Tarinan opetus: Tilatessa Guitar24:n kaverit antavat auliisti tietoja sähköpostilla. Tilauksen jälkeen tietoja tavaran liikkumisesta on turha odottaa. Kavereilla näyttää olevan parempaakin tekemistä kuin vastata ostoksiaan odottavien asiakkaiden kyselyihin. Jossain vaiheessa ostos vain ilmestyy kotiovelle ja that´s it." Toivottavasti näin minunkin tapauksessani :) Tämä kirjoitus vain sillä, jos hermoilevia kohtalotovereita tällä palstalla löytyy. Ihmeellistä toimintaa kieltämättä. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
supernasu 28.06.2005 20:44:25 | |
---|
No, nyt täytyy ihan antaa omakohtainen tilanneraportti ko. firman toiminnasta: Tilasin ihan nettisivun listalta kalliihkon kitaran, enkä kysellyt etukäteen saatavuutta. Vahvistus tuli hetikohta ja maksuohjeet parin tunnin kuluttua. Maksoin kepin ja parin päivän päästä lähetin postin kautta kyselyn rahojeni saapumisesta. Oliver niminen kaveri vastasi oitis jotta rahat on tulleet ja keppi tulee jenkeistä viiden viikon kuluttua, ellen sitten halua vaihtaa tilausta toisen väriseen. No, minä kysymään, että mitä värejä mahtaisi löytyä varastosta. Oliver vastasi heti, ettei varastoa ole vaan tavara tulee valmistajan euroopan varastosta, mutta saatavilla olisi nämä ja nämä värit, vaihdetaanko tilausta. Johon minä, että vaihdetaan sitten tähän väriin ja Oliver ilmoitti että sehän sopii ja kitara tulee 5-12 päivän kuluessa. Ja HUOM. tämä noin 5 mailia mieheen keskustelu käytiin lauantain ja sunnuntain aikana ja lopuksi toivoteltiin hauskat lomat ja kesät toisillemme. Kaiken kaikkiaan minulle jäi ERITTÄIN positiivinen kuva ainakin tämän Oliverin toiminnasta, asiakaspalvelu oli kyllä huipussaan. Nyt sitten tietysti jatko menee pipariksi, keppiä ei näy ei kuulu tai tulee sökönä...mutta voin informoida asiasta jahka keppi työpaikalleni UPS:n toimesta ilman rahtikuluja saapuu-toivottavasti: |