Aihe: www.guitar24.de
1 2
Feggy
01.06.2004 11:31:10 (muokattu 01.06.2004 15:15:01)

Onko kokemuksia tälläisestä firmasta? Hauskoja kitaroita myyvät halvalla ja toimittavat Suomeenkin näköjään..sijaitsee siis Saarbruckenissa Saksassa.

Nettisivun osoite on

http://www.guitar24.de/de/main.php
Less is more.
Herra Karhu
01.06.2004 14:41:06
ei ole
jari
01.06.2004 16:29:26 (muokattu 01.06.2004 16:40:42)
eipä ole mutta kaikkea kivaa olisi tarjolla sopuhintaan..
http://www.guitar24.de/de/pro.php?id=4491
mukava projektin alku,ainakin minulle olisi.
olen tuota harley benttonin 335 ajatellut mutta tämä saattaisi olla parempi?
vaan eihän tuo maksa t-kaupassakaan ku 315 €
Chemo
01.06.2004 16:50:11

Auh. Tieto lisää tuskaa. Halpoja Jaguareja. Nyt on niin GAS että sattuu.

:-|
Ramalamadingdong.
Nazareth
01.06.2004 17:43:40
mukavan hintaista tavaraa :)
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Feggy
01.06.2004 17:45:45

Auh. Tieto lisää tuskaa. Halpoja Jaguareja. Nyt on niin GAS että sattuu.

:-|

Tiedän tunteen. Meinasin laskea alleni kun näin tämän:

http://www.guitar24.de/de/pro.php?id=2777
Less is more.
Olli S.
01.06.2004 17:53:23

Itseä kiinnostava vaan oli aika normaalihintaista. Mitä nyt kuusi kappaletta LP Studioita erikoistarjouksessa 999. SG:t oli Thomannin hinnoissa.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä!
Chemo
01.06.2004 17:54:53

Tiedän tunteen. Meinasin laskea alleni kun näin tämän:

http://www.guitar24.de/de/pro.php?id=2777

Joo. On ihana ja on halpa. Samaan hintaan lähtisi tuolta surf-vihrä Jaguar; se olisi just mun väri....

rrrrrrghhhh.... tuskaa. Edellinen ostos (Fenkun tyyppinen, mutta käsintehty, putkijousikaiku) ei oo vielä edes saapunut ja nyt jo kuumottaa uusi kitara näin paljon. Tää on kauheeta. Olisi kyllä ihan perusteltua hankkia tuommoinen suht sustainiton kitara tuon kaiun kaveriksi. Ehkä auttaa jos nukun yön yli. Jospa vaikka Jazzmaster kirisi taas rinnalle niin kumpikaan yksittäinen kitara ei himoittaisi näin paljoa.

Ei oo vaan kokemsta tuosta liikkeestä ollenkaan. Ja mieluummin testaisi skittaa kuitenkin.
Ramalamadingdong.
rebb
01.06.2004 18:08:18
Kappas tuommoinenkin löyty. Olen syksyllä menossa Saksaan ja juuri Saarbrucken kuuluu matkaohjelmaan. Täytyy käydä tuhlaamassa matkakassa heti alkuunsa ;)
Chemo
01.06.2004 21:11:35

Ensimmäinen referenssi tälle paikalle löytyikin läheltä: bändikaveri oli tilannut muutama vuosi sitten Vox AC-30:sen juuri tuolta. Ihan hyvin oli homma kuulemma pelannut.

Tieto lisää tuskaa!
Ramalamadingdong.
karkki
01.06.2004 21:23:19

Gibsonin Melody Makerit hintaan 595! Mikä elukka tähän on haudattuna? Pitää kai nipistellä itseänsä...

http://www.guitar24.de/de/pro.php?id=4361
karkki
01.06.2004 21:33:26

Jenkkien nettikaupat näyttävät myyvän tuota Melody Makeria hieman päälle 400 taalaan. Viimeinkin Gibson, johon olisi varaa.
Kuinkahan rujo keppi tuo mahtaa olla, kukaan kokeillut? Onko näkynyt Suomessa? gibson les paul melody maker ei ainakaan Googleen tuonut yhtään suomenkielistä sivua.
Kalm
01.06.2004 21:42:29
oho mikä putiikki. Näyttäisi olevan SG:tkin aika edullisia.

Mikäs on Voodoo SG:n street price Suomessa? Günther näyttää myyvän 1050€ ja standardiakin 1290€. Molemmissa vielä gibbonsin laukut mukana.

...taitaa lähteä Tokain ruppana SG vaihtoon.
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
Mursuviiksi
01.06.2004 21:52:52
Jazzmastereiden hinnat ovat kyllä houkuttelevan alhaisia. Tuollainen 3 värin sunburst Jazzmaster maksaa Levytukussa muistaakseni kolmesataa enemmän. En kylläkään löytänyt mitään infoa, että ovatko Guitar24:n Jazzmasterit Japanialaisia vai missä kasattuja?
...ja rokki soi!
Feggy
01.06.2004 22:57:35 (muokattu 03.06.2004 12:26:33)

Jazzmastereiden hinnat ovat kyllä houkuttelevan alhaisia. Tuollainen 3 värin sunburst Jazzmaster maksaa Levytukussa muistaakseni kolmesataa enemmän. En kylläkään löytänyt mitään infoa, että ovatko Guitar24:n Jazzmasterit Japanialaisia vai missä kasattuja?

940 euroa tarkkaan ottaen. Eiköhän ne ole japanilaisia, kun jenkkimalleissa ei kai hirveästi ole noita natsaavia lapamaalauksia. Taitaa meitsin pennoset mennä kyllä Saksanmaalle...

Ja menikin. Tilausvahvistus ja maksutiedot tulivat ainakin nopeasti, katsotaan sitten kauanko vehje...
Less is more.
ajs
01.07.2004 17:26:55
Ja menikin. Tilausvahvistus ja maksutiedot tulivat ainakin nopeasti, katsotaan sitten kauanko vehje...

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, miten tuonne sitten maksetaan? Itse sain käsityksen, että kaupan tilinumero tulee sähköpostissa kun tilaus on tehty, ja sinne voi sitten nettipankista maksella. Toimiiko näin?

Alkoivat nimittäin Ibanezin SZ ja Ashdownin bassovehkeet liiaksi himottaa... :)
"Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero
KooAa
01.07.2004 21:33:39
Käykää tuollakin. Mulle ainakin nopea palvelu ja sen artikkelin hinta minkä ostin oli tuolla guitar24:ää selvästi halvempi.

http://www.musik-produktiv.de
Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ...
Chemo
02.07.2004 08:04:34

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, miten tuonne sitten maksetaan? Itse sain käsityksen, että kaupan tilinumero tulee sähköpostissa kun tilaus on tehty, ja sinne voi sitten nettipankista maksella. Toimiiko näin?

Jepulis, kyllä toimii juuri noin. Mä tosin maksoin oman ostokseni pankissa, kun en ole hoitanut paljon pankkiasioita, ja halusin että homma menee varmasti oikein. Mä maksoin siitä neljä euroa palvelumaksua.
Ramalamadingdong.
Feggy
02.07.2004 08:59:50

Firma toimittaa paluupostissa pankkinsa tilinumeron BIC-muodossa eli sinne voi tehdä suoraan kansainvälisen tilisiirron. Ainakin Sampon verkkopankista maksaessa kulungit ovat samat kuin kotimaisissa tilinsiirroissa. Niksi on siinä, että ruksaa perusasetukset eikä mitään ylimääräistä (Sammon verkkopankissa oli tähän ohjekin).
Less is more.
ajs
02.07.2004 11:36:00
Firma toimittaa paluupostissa pankkinsa tilinumeron BIC-muodossa eli sinne voi tehdä suoraan kansainvälisen tilisiirron. Ainakin Sampon verkkopankista maksaessa kulungit ovat samat kuin kotimaisissa tilinsiirroissa. Niksi on siinä, että ruksaa perusasetukset eikä mitään ylimääräistä (Sammon verkkopankissa oli tähän ohjekin).

No niin, kiitoksia. Nyttemmin tosin tajusin, että minun ei kannatakaan tilata tuolta mitään. No, kyllä tuonnekin varmaan jotain asiaa vielä tulee :)
"Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)