Aihe: jimppa hendrix wah wah!
1
Kitarasankari
13.04.2004 13:12:18 (muokattu 13.04.2004 13:13:07)
Onkos tuo minkälainen peli, kun sais nyt tuollaisen vaihdettua päikkäin morleyn bad horsie 1 wahiin. Kannattaako vaihtaa??

EDIT: Siis kysymyksessä on tuo dunlopin jimi hendrix wah wah jh-1
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
skebajaba
13.04.2004 13:15:34
itelläni on tuommonen henkka wahi ja ihan hyvin toimii, eikä ole turhan "treblekäs" ääni mielestäni, vaikka stratolla veivaa, niin ei ylä äänet käy korviin, mutta en pysty kuitenkaan verrata tuohon bad horsieen kun en ole sitä kokeillut...kokeilu voisi olla tässäkin tilanteessa poikaa...

hyvä peli tuo henkka mielestäni on ainakin..
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
Niskamies
13.04.2004 15:11:32
Mä en tykännyt lyhyen testin perusteella ollenkaan. Jopa GCB-95 oli munsta parempi.
4 strings is all you will ever need!
Kitarasankari
13.04.2004 20:16:31
itelläni on tuommonen henkka wahi ja ihan hyvin toimii, eikä ole turhan "treblekäs" ääni mielestäni, vaikka stratolla veivaa, niin ei ylä äänet käy korviin, mutta en pysty kuitenkaan verrata tuohon bad horsieen kun en ole sitä kokeillut...kokeilu voisi olla tässäkin tilanteessa poikaa...

hyvä peli tuo henkka mielestäni on ainakin..

pitääpä laittaa wahit vierekkäin ja testailla. Huvittais tuollainen henkka-wahi ostaa, mut harmittaa vaihtaa ku bad horsie on kuitenkin kalliimpi..
makerei
13.04.2004 20:23:55
ehottomasti hanki cry baby...
se on paras.... jimi on ihan peestä.. siis se pedali...
PJS
13.04.2004 20:26:30

Niille jotka ei oo kokeillu crybabya niin tiedoksi, että kannattaa olla varma että tykkää siitä...Itse pidän siitä saundista mutta jotkut on ollu sitä et se on ihan turha luomus, kait ne vierastaa sitä että strato+crybabyyhdistelmällä saa sellasta aika kirkuvaa yläpäätä aikaiseksi...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Fortune
13.04.2004 20:33:12
pitääpä laittaa wahit vierekkäin ja testailla. Huvittais tuollainen henkka-wahi ostaa, mut harmittaa vaihtaa ku bad horsie on kuitenkin kalliimpi..

No käske sen ehdokkaan antaa väliin 50 euroa.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Niskamies
13.04.2004 20:49:50

Levytukussa on vierekkäin GCB-95, Jimi Hendrix ja se 395. Jos sinne poikkeat niin ota Morley mukaan ja testaile vierekkäin.
4 strings is all you will ever need!
Kitarasankari
14.04.2004 11:32:33
te jotka ootte kokeillu bad horsieta ja tuota jimi henkka wahia niin kertokaa mielipiteitä kumpi on parempi??
saturnzreturn
14.04.2004 12:01:42
te jotka ootte kokeillu bad horsieta ja tuota jimi henkka wahia niin kertokaa mielipiteitä kumpi on parempi??

hmm.. makuasia sanoi kissa kun persettään nuoli, ja niinpä mun tarviikin todeta että bad horsie on perseestä..oikeestaan ainoo juttu mistä siinä pidin oli se, että kun laitat siihen jalan päälle, niin se menee päälle...muuten se oli mielestäni semmonen keskiääni wah ja hyi hitto...no nimenomaan "wah wah"

itelläni on toi henkka, vaihdoin cry babyn siihen, koska sillon kun meni siihen cry babyn rääkyttämiseen hermo (soitan stratolla), niin tuli testailtua noita waheja ja tykkäsin henkasta eniten, tarpeeks alapäätä ja hillitysti (mutta sopivasti) yläpäätä + sitten vielä sellainen makea ja sticky wah soundi, ai että..retroilukin onnistuu pirun hyvin, toisin kun baathorsiella
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
PoLFus
14.04.2004 12:05:44

Itelläni on tuo Hendrix - Special - wahi ja tyytyväinen olen ollut. Mm. Kaulamikki + Fuzz + JH1swah = Heaven on earth
~ 7ender $tratocaster ~
fatso
14.04.2004 12:40:01
Liippaa vähän aiheen vierestä, mutta sanon silti:

Itselläni on ollut GCB-95 n. 8 vuotta käytössä ja ainoa asia mihin olen ollut tyytymätön on ollut tuo diskantin määrä ääriasennossa. Vasta viime viikolla älysin kääntää sitä potikkaa hieman, jotta ääni ei pääse niin korkealle. Ja nyt se on omaan tarpeeseeni täydellinen.

Käytän wahua lähinnä komppi-jutuissa puhtailla soundeilla, missä laaja sweeppi on mielestäni tarpeen. Soolojutuissa ehkä kapeampi alue on tarpeen, mene ja tiedä.
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
Kitarasankari
14.04.2004 12:41:20
jakaa tosiaan mielipiteitä tämä spedukka. Maanantaina käyn testiin. Bad horsiessa on kyllä luksusta tuo päälle/pois-juttu, mutta muuten se on vähän korviin käyvä!
askomiko
14.04.2004 13:07:23
Minulla oli henkkawahi monta vuotta, ärsyynnyin siihen että kirkkaimmillaankin se on aika tumma, muuten soundiltaan samankaltainen kuin crybaby, mutta tuntuu laimeammalta. Vaihdatko hopeanväriseen crybabyyn? :)
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Kitarasankari
14.04.2004 13:10:32
Minulla oli henkkawahi monta vuotta, ärsyynnyin siihen että kirkkaimmillaankin se on aika tumma, muuten soundiltaan samankaltainen kuin crybaby, mutta tuntuu laimeammalta. Vaihdatko hopeanväriseen crybabyyn? :)

ai morleyn? mikä cry baby? hopeen värinen??
askomiko
14.04.2004 13:20:02
Niinno ei mikään krominen spesiaalimalli vaan vannehopean värinen. Toisaalta ei Paha Heppa kai mahdu mun lautaankaan.
Mrezzye
14.04.2004 13:31:53

...Bad horsiessa on kyllä luksusta tuo päälle/pois-juttu, mutta muuten se on vähän korviin käyvä!

Millä lailla korviin käyvä, liian treble soundi vai? Onko siinä Horsiessa millaiset säätömahdollisuudet? Jos vaikka sitä yläpäätä saisi vähemmän kirkkaaksi (ainakin Cry Babyssa ym. onnistuu) sweeppialuetta muuttamalla. Harkitsehan tarkkaan kannattaako vaihtaa. Itse pidän kyllä perus Cry Babyn soundista. Ai kun niitä saisi vielä tuolla mullistavalla käynnistysmekanismilla, niin mitäpä muuta voisi toivoa...
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
askomiko
14.04.2004 13:33:37
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)