deevee 23.02.2004 20:13:20 | |
---|
Tollasista vahvareista olis kiva tietää kokemuksia ym. Toi Champ on vissiin vähän vanhemman polven Fendereitä, mutta noi kaks muuta taitaa olla ihan nykyfendereitä. Noista FM -vahvareista olis kiva tietää, että pystyykö niillä soittamaan hiljasilla volyymeilla ja vielä, että kuulostais hyvältä, kun niissä nyt kuitenkin on tollaset wattimäärät? "I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!" |
Niskamies 23.02.2004 21:10:19 | |
---|
Tollasista vahvareista olis kiva tietää kokemuksia ym. Toi Champ on vissiin vähän vanhemman polven Fendereitä, mutta noi kaks muuta taitaa olla ihan nykyfendereitä. Noista FM -vahvareista olis kiva tietää, että pystyykö niillä soittamaan hiljasilla volyymeilla ja vielä, että kuulostais hyvältä, kun niissä nyt kuitenkin on tollaset wattimäärät? Sen mä ainakin tiedän että Champista ja Frontmanista ei saisi puhua samassa lauseessa. Noi champithän on legendaarisia vanhoja pikkusia putkivahvistimia, nykyään sitten on blues ja pro junior korvannu ton. Frontman taas on mitä se on, paska. |
Volle 23.02.2004 21:35:32 (muokattu 23.02.2004 21:57:44) | |
---|
Ainakin punanuppinen Champ 12, jota mä joskus kokeilin, petti odotukseni aika pahasti. Yksilössä oli kaiketi tosin jotakin vikaa (kenties paskat putket), koska se hajosi vähän kokeilusoitteluni jälkeen. edit:yksi pilkku puuttui Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
Niskamies 23.02.2004 21:56:52 | |
---|
Ainakin punanuppinen Champ 12, jota mä joskus kokeilin petti odotukseni aika pahasti. Yksilössä oli kaiketi tosin jotakin vikaa (kenties paskat putket), koska se hajosi vähän kokeilusoitteluni jälkeen. Ne punanuppiset vahvarit oli niitä "evil" vahvistimia,varmaankin fenderin uonoimpia. Joskus haluisin blackface twinillä tai champillä soittelemaan :) |
deevee 23.02.2004 22:42:23 | |
---|
Eikö kenelläkään ole kokemusta noista FM-vahvareista? Nämähän ovat muitakin kiinnostaneet. Harmony-centralissa ollaan arvosteltu ihan kelpopeliksi toi 212. Se minua kyllä kiinnostaisi, että pystyykö tolla 100-wattisella soittamaan hiljaa. "I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!" |
Jani The Rock 23.02.2004 23:58:56 | |
---|
Se minua kyllä kiinnostaisi, että pystyykö tolla 100-wattisella soittamaan hiljaa. Miksei pystyisi. Mulla on 160-wattinen Fender ja kummasti silläkin soittelee hiljempaa. Rough and tough and plenty mean. |
mongoloidi 24.02.2004 00:13:39 | |
---|
Eikö kenelläkään ole kokemusta noista FM-vahvareista? Nämähän ovat muitakin kiinnostaneet. Harmony-centralissa ollaan arvosteltu ihan kelpopeliksi toi 212. Se minua kyllä kiinnostaisi, että pystyykö tolla 100-wattisella soittamaan hiljaa. Tämä rupes itteänikin kiinnostamaan. Tuo FM212R oli vielä niin epäilyttävän halpa. Thomannilla,298€: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-167017.html A-wab-bala-luba-bu-wab-bam-bum! |
skebajaba 24.02.2004 10:50:09 | |
---|
Tämä rupes itteänikin kiinnostamaan. Tuo FM212R oli vielä niin epäilyttävän halpa. Thomannilla,298€: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-167017.html elä osta halpaa, se on kuitenkin aika susi vehje, ja mitä champ- koneesta, kokeilin semmosta snakeskin ei ollu punanuppinen malli, ja pidin helkkaristi sen soundeista, oli muutenkin hauskat treenit kun kaverin faijalta löyty sieltä vaikka fendereitä millä mitalla, tuli kokeiltua quadia, bassmania, champ, paria musaria...vaikka mitä... noi kaikki fenderit oli vanhaa tuotantoa ja pidin kyllä soundeista, oon kokeillut punanuppisia fendereitä,ja ne oli mustakin aika huonoja....ei uskoisi fenderin tekemäksi jos ei lukisi edessä fender.=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
deevee 24.02.2004 18:03:30 | |
---|
Miksei pystyisi. Mulla on 160-wattinen Fender ja kummasti silläkin soittelee hiljempaa. Niin kyllähän sillä pystyy varmaan, mutta meinasin vaan, kun mulla kerran oli sellanen Fenderin joku noin 65 wattinen vahvistin ja siinä kun käänsi ääntä päälle niin hiljasin ääni mitä sai oli jo jonkun verran äänekäs näin kerrostaloasuntoon. Johtuikohan sitten siitä, että se oli n. 15 vuotta vanha vahvistin. "I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!" |
deevee 24.02.2004 18:34:34 (muokattu 24.02.2004 18:40:06) | |
---|
"I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!" |
skebajaba 24.02.2004 19:16:44 | |
---|
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
Da Make 24.02.2004 19:20:07 | |
---|
Evil Champ--- Cräx, Change, Ötöm!? |
Legal Man 24.02.2004 20:29:41 | |
---|
Champ 12 on ihan pätevä peli makuuhuonevahvistimeksi, varsinkin clean-kanava toimii hienosti. Särö on aika karu, mutta senkin saisi kuulemma pienellä virittelyllä aisoihin. Linjasisääntulo ja kuulokeliitäntä ovat mainio lisä kotiharjoittelukäyttöä ajatellen. Built a lovin' machine, I bow all night long. |
Volle 24.02.2004 21:43:01 | |
---|
elä osta halpaa, se on kuitenkin aika susi vehje, ja mitä champ- koneesta, kokeilin semmosta snakeskin ei ollu punanuppinen malli Punanuppisia Champ 12:ia on Snakeskin-päällysteellä ja niin oli kokeilemanikin. Tuolta löytyy tietoja: http://www.ampwares.com/ffg/champ_12.html Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
booster 24.02.2004 22:30:05 | |
---|
Champeihin on kuulemma aika legendaarisia modeja olemassa, joilla ne saa hönkimään tulta.. |
skebajaba 24.02.2004 22:52:51 | |
---|
Punanuppisia Champ 12:ia on Snakeskin-päällysteellä ja niin oli kokeilemanikin. Tuolta löytyy tietoja: http://www.ampwares.com/ffg/champ_12.html siinä ei ollu ainakaan punaset nupit, eikä ne nyt huonoja ole tietenkään ne punanuppiset...itelläni ei ole edes kokemusta pahemmin punanuppisista fenkuista mut tuskin nekään mitään täyttä kakkaa myyvät jos ei frontmania oteta mukaan. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |