Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitinrakentaja J. Salo, Järvenpää
1 2 3 4
Buffa D
11.05.2016 23:23:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseasiassa F-musan sivuiltahan noita hintoja löysin. n. 100e/kpl on mikeillä hintaa.
Sieltä löytyi myös hieman mystisempiä settejä, kuten "moonriver" ja "riverdragon" -mikkiparit. Sen enempää speksejä ei kyllä avattu.
 
Savu
12.05.2016 09:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Buffa D: Itseasiassa F-musan sivuiltahan noita hintoja löysin. n. 100e/kpl on mikeillä hintaa.
Sieltä löytyi myös hieman mystisempiä settejä, kuten "moonriver" ja "riverdragon" -mikkiparit. Sen enempää speksejä ei kyllä avattu.

 
Riverdragon on ainakin kuuma mikki. Semmoiset ollut yhdessä kepissä. Spekseistä ei sen tarkemmin tietoa.
 
Torilla tavataan!
Shemham
12.05.2016 14:51:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin suositella varauksetta Salon Jarnon tekemiä mikkejä. Kaveri tekee todella laadukasta työtä todella hyvään hintaan. Oma kitaramikkikiertoni loppui siihen, kun teetin Salolla custom spekseillä mikit kitaraani.
 
Gabe
12.05.2016 15:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko noista salon mikeistä olemassa jossain demoja? En sivuilla huomannut äkkiseltään mitään.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Hynkel
12.05.2016 16:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikkien demot on minusta aika turhia. Niistä koskaan saa mitään järkevää irti kokeilematta. Sen sijaan täältäkin todella varauksettomat suosittelut - omasta telestä löytyy tallasta noiseless ja kaulamikkinä perus telemikki. Ihan törkeen hyvät.
 
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
Gabe
12.05.2016 16:39:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynkel: Mikkien demot on minusta aika turhia. Niistä koskaan saa mitään järkevää irti kokeilematta. Sen sijaan täältäkin todella varauksettomat suosittelut - omasta telestä löytyy tallasta noiseless ja kaulamikkinä perus telemikki. Ihan törkeen hyvät.
 
Totta kyllä. Mutta kun ei ole mitään muitakaan teknisiä speksejä joista voisi vähän päätellä tarkemmin. Kiinnostaisi hieman edelleen tuo ZST-B, voisi yrittää saada joku päivä aikaiseksi soitella.. sillähän ne tietty selviäisi.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Kellarikitaristi
12.05.2016 19:40:00 (muokattu 12.05.2016 19:42:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhaan stratoon Salo laittoi oman CC tyylin mikkinsä ja pleksin.
On hyvä, oikeen hyvä. Asiansa osaava kaveri.
 
Jatkuvaa häriötä jo vuodesta -74
Trendkill
20.05.2016 22:14:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J. Salo on meikäläisen kitaroihin tehnyt vaikka mitä jippoja, välillä sellaisia parannuksia, joista en itse edes tiennyt, että niitä tarvitsen. Ja aina laatu puhuu. Mikeistä sen verran, että itse lopetin mikkien etsimisen maailmalta kokonaan kun selvisi, että niitä voi Salon kautta teetättää just sellaisia kuin itse haluaa. Eikä hinnatkaan ole mahdottomia. Ja vaikka olisi hieman kalliimmatkin, niin onko sillä mitään väliä, jos saat huippumikin ja sitä kautta soittointoa riittämiin=)
 
Se, että jos ei saa sähköpostilla heti kiinni, niin pitää muistaa se, että J. Salo tekee lähinnä yksin kaiken. Mies on sorvin ääressä eikä välttis siksi kerkeä jokaista asiaa heti hoitamaan. Suosittelen!
 
tuskiz
20.05.2016 22:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaanpa, että vaikka tekisi kaikki työt yksin voisi varmaan silti kyetä jaksottamaan työpäiväänsä niin, että vaikka tunnin ajan päivässä katsoisi ja vastaisi sähköposteihin jos kerta mahdollisuus meilien lähetykseen on annettu.
 
Buffa D
22.05.2016 01:54:33 (muokattu 22.05.2016 01:59:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tuli myös mieleen tämmöinen, että voisiko Salo vain käämiä uudelleen minun tunkkaiset classic 57:t?
Tuskin nämä Gibsonin omat materiaalit nyt ihan hanurista kuitenkaan ole.
 
Vai olisiko vain fiksumpaa myydä nämä alta pois ja tilata ihan oikeat customit?
 
B-tone-flat
22.05.2016 22:21:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Buffa D: Mulla tuli myös mieleen tämmöinen, että voisiko Salo vain käämiä uudelleen minun tunkkaiset classic 57:t?
Tuskin nämä Gibsonin omat materiaalit nyt ihan hanurista kuitenkaan ole.
 
Vai olisiko vain fiksumpaa myydä nämä alta pois ja tilata ihan oikeat customit?

 
Myy mulle.
 
Marshall Amps have a thundering sound of a good ol' Alabama Train.
JeKo
29.09.2016 19:08:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan ollut Saloon yhteydessä lähiaikoina? Mulla on nyt ollut kitara siellä huollossa kohta 4kk ja olisi kiva saada jotain väliaikatietoja. Olen koittanut soittaa monta kertaa, mutta eipä vastaa puhelimeen.
 
Hienosti toimii taas suomalainen asiakaspalvelu.
 
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
"There's no money beyond the 5th fret" -Tommy Tedesco
Kitaramusaa
veturi
29.09.2016 23:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JeKo: Onko kukaan ollut Saloon yhteydessä lähiaikoina? Mulla on nyt ollut kitara siellä huollossa kohta 4kk ja olisi kiva saada jotain väliaikatietoja. Olen koittanut soittaa monta kertaa, mutta eipä vastaa puhelimeen.
 
Hienosti toimii taas suomalainen asiakaspalvelu.

 
Vein oman keihään Salolle huoltoon 2kk sitten. Ihan tuntui mies olevan täysissä voimissaan.
 
Huollon piti olla valmis "viimeistään seuraavalla viikolla", vaan yhä tässä kahdeksan viikkoa myöhemmin sitä odottelen. Sain kaverin jonkin aikaa sitten kiinni puhelimella. Oli kuulemma ottamassa meikäläisen keppiä seuraavaksi työn alle vielä samana päivänä, kunhan saa juuri meneillään olevan lakkauksen valmiiksi ja pois alta. Siitä on nyt neljä viikkoa. Sittemmin en olekaan enää tavoittanut herraa vaikka kerran viikossa olen soitellut perään.
 
Juuri tässä pohdin, että hakisinkohan vaan kepin pois tässä joku päivä ja veisin jollekin muulle jolle meikäläisen rahat lopulta kelpaavat. Vituttaa, kun aikaisemmin on ollut asiallista toimintaa ja nyt menee ihan perseilyksi koko homma.
 
JeKo
30.09.2016 15:46:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No perhana. Taitaa jäädä kyllä viimeiseksi kerraksi kun kitaroita Salolle vien. Mukava tyyppi ja hyvää jälkeä tekee, mutta kun ei homma toimi niin ei paljoa lohduta.
 
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
"There's no money beyond the 5th fret" -Tommy Tedesco
Kitaramusaa
K.Hill
30.09.2016 23:08:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa viedä Kallion Petrille (Soundtrade) Talmaan. Ei kestä viikkoja...
 
Rämppy
01.10.2016 12:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K.Hill: Kannattaa viedä Kallion Petrille (Soundtrade) Talmaan. Ei kestä viikkoja...
 
Komppia! Hyvä ja osaava tyyppi ja hinnoittelu maltillista.
 
In Finland we have this thing called "diu diu".
Gary the pine
01.10.2016 18:09:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä myös ääni Petelle, todella siistiä jälkeä ja mukava jantteri. Osaa myös vastata puhelimeen...
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Antsa Lipsanen
01.10.2016 22:36:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seurailin keskustelua ja pakko todeta, että outoa on touhu. Saa olla vaikka minkä moinen seppä, mutta täydellinen asiakkaan aliarviointi ei voi kuulua kuvioon. 4kk:n huonommalle puolelle painuva huoltoaikataulu + vastaamattomuus puhelimeen ei sovi, eikä hyvää selitystä tälle voi olla. Ei voi.
 
Antsa Lipsanen
01.10.2016 22:36:27 (muokattu 01.10.2016 22:37:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

**Edit** Tuplat...
 
Gabe
01.10.2016 23:45:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antsa Lipsanen: Seurailin keskustelua ja pakko todeta, että outoa on touhu. Saa olla vaikka minkä moinen seppä, mutta täydellinen asiakkaan aliarviointi ei voi kuulua kuvioon. 4kk:n huonommalle puolelle painuva huoltoaikataulu + vastaamattomuus puhelimeen ei sovi, eikä hyvää selitystä tälle voi olla. Ei voi.
 
Yhtä Salon kitaraa olen käpistellyt ja se oli tosi hyvä.
 
Itse tekijää en tosin ole koskaan onnistunut saamaan kiinni, en sähköpostilla enkä puhelimella. Olisin mikkejä ostellut.
 
Tätä ja tuota Auroran ketjua kun lueskelee niin vähän kehnon kuvan saa kotimaisista pajoista, onneksi valtaosan kanssa hommat pelittää. Saa kiinni ja aikataulut pitää.
 
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «