Aihe: Ashdown kitara ampit 1 | |
---|---|
Lattencia 03.01.2025 17:44:53 | |
Onko kellään kokemusta Ashdown mf284 15w putkinupista? taitaa olla aika harvinaisia suomessa, kun ei myy kun yks kauppa ja se kin saatananmoisella hinnalla verrattuna muista maista ostettuna. jos jollain on nii kysymys aikalailla: Ihan vaan et onko toiminu? | |
mpekkanen 03.01.2025 18:02:06 | |
Mulla ei ole mitään kokemusta Ashdown vahvareista. Kuitenkin nuo soundijutut on aina niin jokaisen omista korvista kiinni, että neuvoisin hankkimaan sellaisen vahvarin jota pääsee itse kokeilemaan. Tällöin pääsee itse toteamaan sen vehkeen soveltuvuuden omiin tarkoituksiin. Ehkä hieman tylsä vastaus, mutta niin se olis järkevintä toimia. | |
Lattencia 03.01.2025 18:24:15 | |
mpekkanen: Mulla ei ole mitään kokemusta Ashdown vahvareista. Kuitenkin nuo soundijutut on aina niin jokaisen omista korvista kiinni, että neuvoisin hankkimaan sellaisen vahvarin jota pääsee itse kokeilemaan. Tällöin pääsee itse toteamaan sen vehkeen soveltuvuuden omiin tarkoituksiin. Ehkä hieman tylsä vastaus, mutta niin se olis järkevintä toimia. No tää ois paras hinta/laatu/koko amppi ja videon perusteella tässä on hyvä soundi mun tarkoituksiin puhumattakaan siitä että youtube kompressoi kaikki äänet pahasti | |
McNulty 03.01.2025 18:30:23 | |
Mulla oli joskus Ashdown Peacemaker 40 combo ja se oli soundinsa puolesta ihan kiva. Erikoisuutena VU-mittari etupaneelissa. Ei mitenkään erikoinen laite... tuntui Peavey Classic 30 combon jälkeen vähän "tårta på tårta" eli tosi paljon samaa hieman erilaisissa kuorissa. Sitten Ashdownit katosivat lähes tyystin kitarapuolelta. Bassopuolella niitä vielä näkyi. Valmistaja yritti uutta tulemista Hayden-nimellä, mutta ei se oikein lähtenyt. Peacemakeria löytyy siis Ashdown ja Hayden merkeillä. Tuosta mainitsemastasi vahvistinmallista ei ole minullakaan kokemusta. Mutta ihan ok "vahvistimien Corolla"-osastoa ainakin nuo Ashdownin Peacemakerit. moving in stereo | |
Makelele 04.01.2025 10:32:44 (muokattu 04.01.2025 10:33:08) | |
Ashdownin omilla sivuilla tuo on 500 puntaa, eli noin 600€. Kyllähän samassa hintaluokassa löytyisi samankokoisia putkinuppeja hieman tunnetuimmiltakin merkeiltä. Tietämättä millaista soundia tässä tarkalleen haetaan niin löytyy suunnilleen samassa hintaluokassa esim Marshallilta (DSL20, Origin20), Hughes&Kettneriltä Tubemeister, PRS MT15, Laney Cub, Orange (Dark Terror, Rocker), Peavey (Classic20, 6505MH) jne. | |
samiko 04.01.2025 11:12:18 | |
Makelele: Ashdownin omilla sivuilla tuo on 500 puntaa, eli noin 600€. Aloituksessa lukee että Suomesta saa yhdestä paikasta mutta törkeään ylihintaan. Löysin yhden hinnan Suomesta 659e. - onko viiskymppiä törkeä ylihinta? - Löytyykö tuota vahvaria jostain ulkomailta reippaasti halvemmalla mitä Ashdownin omilta sivuita? | |
velipekka 04.01.2025 13:30:38 | |
McNulty: Mulla oli joskus Ashdown Peacemaker 40 combo ja se oli soundinsa puolesta ihan kiva. Erikoisuutena VU-mittari etupaneelissa. Ei mitenkään erikoinen laite.. tuntui Peavey Classic 30 combon jälkeen vähän "tårta på tårta" eli tosi paljon samaa hieman erilaisissa kuorissa. Sitten Ashdownit katosivat lähes tyystin kitarapuolelta. Bassopuolella niitä vielä näkyi. Valmistaja yritti uutta tulemista Hayden-nimellä, mutta ei se oikein lähtenyt. Peacemakeria löytyy siis Ashdown ja Hayden merkeillä. Tuosta mainitsemastasi vahvistinmallista ei ole minullakaan kokemusta. Mutta ihan ok "vahvistimien Corolla"-osastoa ainakin nuo Ashdownin Peacemakerit. Hayden nimellä löytyy vahvistimia Reverbistä, mutta onko sama kuin Ashdown, en osaa sanoa. https://reverb.com/en-fi/item/57598 … en-mini-mofo-15-watt-all-valve-head | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)