ajansävel 25.03.2024 19:25:39 | |
---|
Onko asiakaskokemuksia? |
JohnJ 25.03.2024 21:33:38 | |
---|
On hyviä kokemuksia muutaman vuoden takaa, mutta en tiedä onko ko. pulju enää pystyssä. Ainakaan eivät vastanneet huoltokyselyyni viime syksynä ollenkaan, ja sometilinsä on olleet jo pari vuotta hiljaa. Metal meets the bone! |
ajansävel 25.03.2024 23:17:46 (muokattu 25.03.2024 23:18:32) | |
---|
Hyvä tietää. Tätä vähän epäilin kansssa, kun ainoa yhteydenottotapa on meilillä ja nämä dekadentit artesaanit eivät vastaa sähköposteihin :( Kotisivu on edelleen pystyssä. |
Guitarfreak 26.03.2024 07:17:49 | |
---|
ajansävel: Hyvä tietää. Tätä vähän epäilin kansssa, kun ainoa yhteydenottotapa on meilillä ja nämä dekadentit artesaanit eivät vastaa sähköposteihin :( Kotisivu on edelleen pystyssä. Jossain vaihees tulee se et on nii kiire ettei kerkee ees töitä tekemään NOOT NOOT - Pingu |
Hyrosghrog 26.03.2024 07:39:42 | |
---|
Hei! Ollaan edelleen pystyssä, hieman jälkipoltolla vaan. Oon tällä hetkellä ainut dekadentti artesaani paikalla tekemässä huoltoja, ja pääsen vain joinain iltoina ja viikonloppuisin tekemään huoltoja koska opiskelen kokopäiväsesti Helsingin konsalla. Sitten kun valmistun tässä keväällä niin tulee puhelinnumero takaisin sivuille. Anteeksi etten ole vastaillut sähköposteihin, huoltojono on pitkä ja vastailu ihan vaan rehellisesti unohtuu muiden kiireiden takia. Santeri Sipola, Copone's |
Rämppy 26.03.2024 09:02:35 | |
---|
Yhden nauhahionnan olen teettänyt. Hyvää työtä, ei mitään valittamista. Tulin, näin, soitin. |
ajansävel 26.03.2024 11:07:46 | |
---|
Olisi semmoista hyvää peruspalvelua kumminkin vastata asiakkaiden sähköposteihin. Semmonenkin kuin vapaasti muotoiltava automaattinen vastaus on keksitty. |
dajackal 26.03.2024 11:27:12 | |
---|
ajansävel: Olisi semmoista hyvää peruspalvelua kumminkin vastata asiakkaiden sähköposteihin. Semmonenkin kuin vapaasti muotoiltava automaattinen vastaus on keksitty. Henkilökohtaisesti vihaan näitä automaattivastauksia, koska ne ovat mielestäni turhia. Mitä se asiakasta lämmittää että joku botti kertoo "Kiitos viestistäsi! Vastaamme heti kun kiireiltämme ehdimme"? Varsinkin kun se ei tunnu olevan minkäänlainen tae siitä, että sitä vastausta oikeasti tulisi. (Kokemusta on aika monenkin firman kanssa kommunikoinnista; ei tosin soitinhuoltajilta.) "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |
ajansävel 26.03.2024 11:55:31 (muokattu 26.03.2024 11:56:51) | |
---|
dajackal: Henkilökohtaisesti vihaan näitä automaattivastauksia, koska ne ovat mielestäni turhia. Mitä se asiakasta lämmittää että joku botti kertoo "Kiitos viestistäsi! Vastaamme heti kun kiireiltämme ehdimme"? Varsinkin kun se ei tunnu olevan minkäänlainen tae siitä, että sitä vastausta oikeasti tulisi. (Kokemusta on aika monenkin firman kanssa kommunikoinnista; ei tosin soitinhuoltajilta.) Mitenkäs semmoinen, että "valitettavasti vallitsevan ruuhkan vuoksi emme nyt voi ottaa uusia toimeksiantoja vastaan, ja neuvomme teitä tiedustelemaan muualta". Sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Asiakas ei roiku jonossa epätietoisuuden vallassa, ja vie rahansa muualle. |
Mho 27.03.2024 06:55:43 | |
---|
Silloin noiden alkuaikoina kun Koponen oli itse vielä puikoissa niin kävin tohon mun mij LS Tokaihin nauhat vaihdattamassa ja samalla uusi luusatula, alle 400€ koko remppa ja edelleen olen tyytyväinen. Kolleegalle suosittelin ja se vei jenkki straton huoltoon, muuten ok, mutta kielten korkeutta ei oltu säädetty radiuksen mukaan, ja siitä ylimääräinen käynti.. |