Muusikoiden.net
06.10.2022

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tori ilmoituksiin nostoille minimiaika
1
kekehe
13.03.2022 17:03:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovasti on yleistynyt päivittäinen ilmoitusten nostaminen torissa.
Olisi huomattavasti mukavampi selailla ilmoituksia jos noston minimiajaksi määriteltäisiin esimerkiksi viikko. En tiedä onko teknisesti mahdollista että pystyisi rajoituksen laittamaan.

Toisessa ketjussa tästä vähän oli puhetta ja jäsen Jukka kehoittikin tällaisen oman aiheen tekemään. Eli mielipiteitä, olisiko hyvä että ilmoituksia ei saisi päivittäin nostaa? Ja onko ATK osaajia joka tietäisi voiko sellaisen rajoituksen laittaa kun ei kyttääminenkään ole ajatuksena.

Its only Rockn Roll
jpaa
13.03.2022 17:09:17

Kannatetaan. Tää ilmoitusten nostelu on todella yksi ärsyttävimmistä asioita täällä.

En tiedä onko mahdollista niitä rajoittaa mutta ihmiset ajatelkaa nyt. Ei ne kurapaskat Nash Squierit mene sen paremmin kaupaksi vaikka sen joka päivä nostaa keulille.

"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
Guitarfreak
13.03.2022 17:45:22

kekehe: Kovasti on yleistynyt päivittäinen ilmoitusten nostaminen torissa.
Olisi huomattavasti mukavampi selailla ilmoituksia jos noston minimiajaksi määriteltäisiin esimerkiksi viikko. En tiedä onko teknisesti mahdollista että pystyisi rajoituksen laittamaan.

Toisessa ketjussa tästä vähän oli puhetta ja jäsen Jukka kehoittikin tällaisen oman aiheen tekemään. Eli mielipiteitä, olisiko hyvä että ilmoituksia ei saisi päivittäin nostaa? Ja onko ATK osaajia joka tietäisi voiko sellaisen rajoituksen laittaa kun ei kyttääminenkään ole ajatuksena.

Tuskin kovin iso homma määrittää sivupohjaan minimimäärää mut sit jokainen muutos aiheuttaa arvaamattomia bugeja :D

Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
mpekkanen
13.03.2022 19:01:48

Ei se pelkkä viikon minimi ratkaise ongelmaa. Jos laittaa joka päivä uuden ilmoituksen samasta vehkeestä, niin ei se silloin auta. Pitäisi nuo omat ilmoitukset saada myös poistettua ennen viikkoa, mites sitten toimittaisiin?

Hi-Power
13.03.2022 19:57:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa on 5 ilmoituksen maksimi/viikko.. ei palijo nostella kun olis heti laittaa vaikka kuinka monta ilmotusta uusista myytävistä kamoista.. on tullu hommattua ihan liikaa kitaraa jne...

munkero
13.03.2022 20:44:33

Käyttäjä estolistalle, ei se sen kummempi homma ole.

Käytän ja suosittelen. Sama keppi kun löytyy useamman kerran etusivulta niin äkkiähän se katoaa tyystin...

Itekki joskus soitellu.
Metalkallo
13.03.2022 21:09:33 (muokattu 13.03.2022 21:09:57)

Jos tuo nostelu ottaa pattiin, niin eikö hyvä ratkaisu olisi tuon alas vieritettävän esillepanon lisäksi vaakataso mahdollisuus pistää päälle, niin silloin saisi ilmoituksia näkymään hieman laajemmin ja luulen että silloin tuskin nuo nostelutkaan niin häiritsisi?

Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
Hynkel
14.03.2022 10:15:07

munkero: Käyttäjä estolistalle, ei se sen kummempi homma ole.

Käytän ja suosittelen. Sama keppi kun löytyy useamman kerran etusivulta niin äkkiähän se katoaa tyystin...

Tämä niin vitusti.

Onhan tuota leipää tullu mussutettua.
p130
14.03.2022 10:19:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

munkero: Käyttäjä estolistalle, ei se sen kummempi homma ole.

Enkö vaan osaa, vai onko estoja erilaisia? Erään erikoishahmon ikuisesti torilla pyörivät Gibsonit on etusivun riesa vaikka hahmo R on estetty (en viittaa itänaapuriin)...

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Ptr
14.03.2022 11:22:26

Uusimisen ehdoksi hinnanalennus vähintään X prosenttia?

Mä en tiiä mitä tos kuuluu soittaa, mut ei se haittaa, ku mä en kuitenkaan osais.
Antti1
14.03.2022 11:33:48

Ptr: Uusimisen ehdoksi hinnanalennus vähintään X prosenttia?

Eiköhän jokainen saa ihan itse päättää mitä omaisuudestaan haluaa vastineeksi.
Tinnittus
14.03.2022 11:36:38

Nostajien ilmoitukset vaan kylmästi poistoon ja jos ei ota opikseen, niin bannia muutamaksi kuukaudeksi.
Kyllä ne siitä oppii, että täällä on muitakin kuin he yksin.

Ptr
14.03.2022 13:31:38

Antti1: Eiköhän jokainen saa ihan itse päättää mitä omaisuudestaan haluaa vastineeksi.

Tottakai saa hinnoitella ihan miten huvittaa, mutta jos haluaa nostaa ilmoituksensa, voisi olla ihan korrektia samalla myös tarkistaa hintapyyntiä.

Mä en tiiä mitä tos kuuluu soittaa, mut ei se haittaa, ku mä en kuitenkaan osais.
abassimo
14.03.2022 13:35:02

Guitarfreak: Tuskin kovin iso homma määrittää sivupohjaan minimimäärää mut sit jokainen muutos aiheuttaa arvaamattomia bugeja :D

Joo älä, varsinkin kun sivuston engine soi Barbie Girlin ja What Is Loven tahtiin.

Suddenly diu diu
JMKM
14.03.2022 14:15:49

Kaikista yksinkertaisin ja selkein varmaankin olisi lisätä nämä puoliksi itsestäänselvät nettiketit torin sääntöihin; Ilmoituksen nosto esim. maks. viikon välein. Suosituksissa jo nyt oleva käytä hyödyksi uudista ja editoi toimintoa, älä luo uutta ilmoitusta myös.
Yli-innokkaille uppailijoille voi siten antaa huomautuksen/ lue säännöt ja siitä eteenpäin ratkaisuina ilmoituksen poisto ja jos sekään ei mene perille niin sitten bannit. Noin homma toimii ainakin useammilla foorumeiden osto/myyntipalstoilla.

Jukka Häikiö
14.03.2022 14:45:02 (muokattu 14.03.2022 14:46:36)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä kannatan tota ilmojen nostot max viikon välein. Miten se käytännössä toteutetaan, sen voi joku osaavampi miettiä. Kuten aiemmin todettu, itsekin kuulun noihin nostelijoihin, vaikkei tässä kovin kummoisia myytäviä ole ollutkaan, enkä sitä ole tässä anteeksi keneltäkään pyytelemässä.
Niin kauan kun ei ole selvät säännöt, ei hommaan ole muutosta tulossa.
Veikkaan etteivät ahkerimmat uppailijat paljon näitä keskustelupalstoja lue, tai jos lukevat, niin ei taida isommin kiinnostaa.

Toinen juttu mikä on, samasta ilmosta ei poisteta aiempia ilmoituksia, joskus nähnyt viisikin vanhaa ja samaa ilmoa tuotteesta.

Elikkäs kannatetaan, ilmojen nostot samasta myytävästä max viikon välein, ihan selkeällä säännöllä, siihen asti kuitenkin saattaa kuitenkin mun ilmo lipsahtaa sinne joskus hieman aieminkin:=)

No höh, kyllä se siitä...
Guitarfreak
14.03.2022 15:54:51

abassimo: Joo älä, varsinkin kun sivuston engine soi Barbie Girlin ja What Is Loven tahtiin.

Eihän tää nyt sentään VB.NET:llä pyöri :D

Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2022, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti