noobshred 06.03.2021 16:27:19 | |
---|
Morjesta Löytyy tästä Lappeenrannan alueelta ketään kitaransäätäjiä kun tuo Fazerkin on juuri lopettanut? En ainakaan hakukoneilla löytänyt mitään informaatiota. |
mike tapping 06.03.2021 19:10:15 | |
---|
Se ettei Lappeenrannasta todellakaan taida enää löytyä musiikkiliikettä kuulostaa kyllä aika karulta. (Milloinkas musiikkirosvo Hyyryläinen lopetti toimintansa?) Jos sieltä ei löydy edes ketään timpuria, joka voisi noita säätää niin minun valintani olisi viedä se Mikkelin Musiikkiin laitettavaksi. Tuolla olen omia skeboja laitattanut eikä moitteen sijaa työn laadussa. |
Uncle Johnson 06.03.2021 19:14:00 | |
---|
Mikkihouse / Rami Hakala Ei omakohtaista kokemusta, mutta kuulopuheiden perusteella homma sujuu. Täh? |
munkero 06.03.2021 19:36:59 | |
---|
Uncle Johnson: Mikkihouse / Rami Hakala Ei omakohtaista kokemusta, mutta kuulopuheiden perusteella homma sujuu. Aggressiivista kohdennettua markkinointia tori-ilmojen perusteella. Meni fiilikset vaikka periaatteessa palveluille olisikin tarvetta. Itekki joskus soitellu. |
Jaketsu 06.03.2021 21:39:16 | |
---|
munkero: Aggressiivista kohdennettua markkinointia tori-ilmojen perusteella. Meni fiilikset vaikka periaatteessa palveluille olisikin tarvetta. ? Itseltäni ääni myös Mikki Houselle. Tullut käytettyä sekä kitara säädettävänä, että hankittua loistava humppari. |
sepisti 06.03.2021 22:40:08 | |
---|
Mikki Housen Rami on osaava kaveri. Imatralta löytyy. |
noobshred 07.03.2021 07:40:54 | |
---|
Kiitos vastauksista. Pitää ottaa Ramiin yhteyttä ensi viikolla. |
empires 09.03.2021 12:22:17 | |
---|
Mikki housen Rami on mukava ja ystävällinen mies ja tosi ammattilainen. |
dajackal 15.03.2021 14:50:06 | |
---|
Itse olen käyttänyt Savonlinnassa asti omat kepit, kun en täältä ketään luotettavaa tunne (en siis tunne ketään epäluotettavaakaan, ei tämä ole kenenkään dissausta). Soitinkulman Jussi on tehnyt erinomaista työtä. Eihän tuo ihan takapihalla ole, mutta ei se ole Mikkelikään lähellä. Itsellä mökkireissut ja sukuloinnit osuvat tuonne sawoon päin muutenkin, en tiedä jaksaisinko ihan varta vasten ajella moista matkaa. |