Aihe: Tunnistus apua kaivataan.Stagg 60-70 luvun kitara
1
Stealth
29.05.2019 09:55:30
Morjes, Kitaran kuva löytyy mun omista kuvista eli profiilista. Yrittänyt etsiä kuuklella mutta samanlaista ei löydy. Tescolla ja kawailla melkein samanlaisia mutta ei just tommosta. Oisko kellään apuja? Kiitos
Decadetroll
29.05.2019 10:14:08
Ketttuuuuuuu... Sua kaivataan!
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
jpousi
29.05.2019 11:07:49
Hieno ja siisti Stagg! Olet jo varmaan googlannut, että näitä malleja monesti kutsutaan nimellä "Hertiecaster". Tässä linkki malliin, joka on hyvin samanlainen (tosin linkin kitara on kahdella mikillä ja kammella):
http://vintagestagg.altervista.org/4715/index.html

Ihan tai lähes identtisiä malleja teki moni moni firma. (Voi olla, että varsinainen valmistaja vain nimesi malleja tilaajien mukaan: Gallan, Astrotone, Audition, Winner jne.)

Yksimikkisyys ja kammettomuus viittaisi siihen että tämä(kin) Stagg on ollut aikoinaan postimyyntikitara.

Mieli tekisi hankkia tämmöinen just räyhärokkiin ja sliden luisutteluun! Ebayssa on yksi varsin samanlainen hintaan 189 (+25) eur.
Oho, eiku!
fox
29.05.2019 11:13:16 (muokattu 29.05.2019 11:15:28)

Stealth: Morjes, Kitaran kuva löytyy mun omista kuvista eli profiilista. Yrittänyt etsiä kuuklella mutta samanlaista ei löydy. Tescolla ja kawailla melkein samanlaisia mutta ei just tommosta. Oisko kellään apuja? Kiitos

Voipa hyvinkin olla Teisco/Kawain tekosia jostain 60-luvun lopusta. Tuo brändi "Stagg" kun on belgialaisen musakaupan "oma", vähän niinkuin Vintaget, J&D:t tai HB:t..kukin oman musakauppaketjun teettämiä.
Ihan noin vanhaa Staggia ei usein näe, taitaa olla logo valua ja nauloilla kiinni lavassa, niinkuin tuohon aikaan oli itäisillä mailla yleistä. Sen paremmin en kattonut.
Oikein muuta apua ei taida olla minun taholta tuohon.
Eipä ollutkaan logo metallia vaan dekaali. Voi mennä tuohon 70-luvun alkuun.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Stealth
29.05.2019 11:22:48 (muokattu 29.05.2019 11:56:53)
jpousi: Hieno ja siisti Stagg! Olet jo varmaan googlannut, että näitä malleja monesti kutsutaan nimellä "Hertiecaster". Tässä linkki malliin, joka on hyvin samanlainen (tosin linkin kitara on kahdella mikillä ja kammella):
http://vintagestagg.altervista.org/4715/index.html

Ihan tai lähes identtisiä malleja teki moni moni firma. (Voi olla, että varsinainen valmistaja vain nimesi malleja tilaajien mukaan: Gallan, Astrotone, Audition, Winner jne.)

Yksimikkisyys ja kammettomuus viittaisi siihen että tämä(kin) Stagg on ollut aikoinaan postimyyntikitara.

Mieli tekisi hankkia tämmöinen just räyhärokkiin ja sliden luisutteluun! Ebayssa on yksi varsin samanlainen hintaan 189 (+25) eur.

Joo tuon hertiecasterin löysin mutta oli tosiaan 2 mikillä,tuommosta 1 mikkistä ei ihan samanlaista löydy. Tämä on minulla myynnissä mutta jäi malli mietityttämään niin aattelin kysäistä(nähtävästi jääkin arvoituksksi :D)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)