Muusikoiden.net
26.10.2020

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia Graph Tech String Saver satuloista?
1
Striku
23.05.2019 16:31:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Classic Player 60's stratocasateriini olen suunnitellut hankkivani otsikossa mainitut tallapalat käyttömukavuuden lisäämiseksi. Originaaleissa vintage mallisissa säätöruuvvit raapii kättä ikävästi, ja myös kieliä katkeilee toisinaan.

Ovatko nuo Graph Techin satulat mistään kotoisin? Vaikuttavatko soundiin tai kielien katkeiluun? Kyseisistä satuloista on myös kromiset ja kultaiset versiot mutta itse olen suunnitellut noita alkuperäisiä mustia.

Tässä vielä linkki tuotteeseen: https://www.strings.fi/satulat-tall … nals-strat-tele-2-116-string-spacin

benny
23.05.2019 17:17:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät ne on, ratko joskus lähemmäs 20 vuotta sitten mun 7-kielisen katkeiluongelmat.

shitfuck inc.
hjukke
26.05.2019 21:03:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihdoin yli 10v sitten mij-stratoin (1988, vanhat palat ruosteessa ja terävät), loppui katkeilu. Soundiin ei vaikuttanut ainakaan negatiivisesti. Lisäksi grafiittirasvaa olen käyttänyt tallapaloissa.

Learn to play what you want to hear.
Jaketsu
26.05.2019 22:08:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat pirun hyvät. Itte onnistuin pahimmillani katkomaan stratosta kolmet kielet kuukaudessa ronskilla soitannallani. Vaihdoin Graphtechin tallapalat vuosi sitten, eikä ole tarvinnut kertaakaan vaihdella katkenneita kieliä. Saundi on aikalailla sama kuin ennenkin, sustainia tuntuisi olevan enempi, voi myös olla kuviteltua tämä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti