Sanappa 03.11.2006 20:06:07 | |
---|
Käväsin tossa lahden vertical/musiikki megastoressa. Kokeilin yhtä alliancen elektro-akustista kitaraa. Tuntu aika hyvältä soittaa sähkökitaran jälkee. Onko kenelläkään hyvää mielipidettä merkistä. Kitaral oli kuitenki hintaa 400€. |
-Juice- 07.11.2006 17:04:35 | |
---|
Älä ihmeessä 400 euroa Allianceen tuhlaa! Kerran omistin yhden Alliancen LesPaul Custom kopion. Kaukaa katsottuna näytti ihan nätiltä aloittelijan silmiin, mutta lähempi tarkastelu paljasti pieni valmistusvirheitä siellä täällä. Puumateriaaleista ei ole mitään hajua, mutta ainakin rautapuoli oli aivan p.....stä. Vire ei pysynyt millään ja tallan kanssa oli muistaakseni jotain aika isoa probleemaa. Tiedän että tässä oli nyt kyse akustisesta kitarasta, mutta olettaisin senkin olevan samaa laatua, kuin sähkiskin. Alliance kuulemma on ainoastaan Vertikaalille valmistettava merkki. Toisin sanoen se on samalta liukuhihnalta muiden kiinalaisten laatumerkkien kanssa. Muistaakseni ainakin Stagg oli käytännössä sama kitara eri merkillä varustettuna. Varmasti löytyy paljon muitakin vastaavia. Jos budjettisi pyörii tuossa 400 euron luokassa, niin suosittelisin tutustumaan ainakin seuraaviin: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-189429.htmlhttp://www.thomann.de/thoiw3_ibanez_ael40_serlv_prodinfo.htmlhttp://www.thomann.de/thoiw3_ibanez … x72tbc_westerngitarre_prodinfo.html Tuollaisia olen testaillut Soitin Laineella ja F-musiikissa Turussa. Erittäin hyvältä tuntuivat ja ovat pirun hyvän näköisiä. Varmasti paljon parempi sijoitus kuin Alliance. Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful. |
Sanappa 07.11.2006 18:13:39 | |
---|
Juu kiitti. Vähän oon ihmetellykkin et mix en oo nähny alliancee muualla. Taitaa tehdä ibanez parhaimmat akustiset muutenki. Hinta/laatu ja silleen. |
Jucciz 07.11.2006 19:15:01 | |
---|
Taitaa tehdä ibanez parhaimmat akustiset muutenki. Hinta/laatu ja silleen. Ootko Martinin akustisia testannu? :) |
juikka111 07.11.2006 20:27:32 | |
---|
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
mab_ 07.11.2006 23:11:49 (muokattu 07.11.2006 23:12:33) | |
---|
Käväsin tossa lahden vertical/musiikki megastoressa. Virhe, ei kannata ostaa sieltä mitään minkä hinta/laatutasosta ei ole varma. En tiedä johtuuko myyjien tietotaidon vai moraalin/itsekunnioituksen puutteesta mutta ylihintaista tavaraa myyvät varmasti. T: "Huipputarjoukset käytetty Vox Cambridge 15- kalliimpi kuin uutena ja Peavey Classic 30 n.800€ pari vuotta sitten". PS. Ettei pelkkää miinusta tulisi niin melko ystävällistä palvelua (mutta luottamus?) siellä on ja kitaran säädätin siellä kerran ja se onnistui mainiosti. |
Sanappa 08.11.2006 19:16:01 (muokattu 08.11.2006 19:22:17) | |
---|
En oo martinia testannu mutta katellu oon. Hintaa niillä on ja varmasti myös laatuakin. Hienoja on yamahat ja ibanezitki ja valmistusaineetkin on ok. Mitä mä nyt niistä ymmärrän. Jos ois fyrkkaa ni ostaisin noi kaikki :) Pitäs ostaa sähkiksee pedaali, kuulokkeet ja pelit ja vehkeet. Jonkinnäköinen akustinen mökki kitaraks. Kunnon vahvariki ois poikaa. OHHOH. On se jännää. |
juikka111 08.11.2006 22:34:52 | |
---|
Ootko Martinin akustisia testannu? :) Tässä varmaan tarkoitettiinkin, että halvemmassa hintaluokassa ne ovat lyömättämiä. Tästä voi olla montaa mieltä ja minun mielipide on, että Yamaha on hiukan edellä Ibanezia. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
Vesku666 16.08.2022 02:46:39 | |
---|
Alliance ole mikään kiinalainen |