Aihe: www.saitenkatalog.de
1 2
Mrezzye
05.12.2005 14:34:52

Oletteko tilanneet tuolta jotain? Hinnat kohdallaan, toimiiko toimitus?
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

McNulty
05.12.2005 15:04:44
Oletteko tilanneet tuolta jotain? Hinnat kohdallaan, toimiiko toimitus?

Me tilattiin yhden irc-kanavan porukan kanssa. Toimi hyvin. Nyt on 8 pakettia GHS:n kieliä (3e/setti) ja lisää Gilbert-plekuja.

Oli yli 100e kimppatilaus niin saatiin vielä 2% alennusta :)
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
apuri
05.12.2005 15:33:08
Olen tilannut muutaman kerran. Toimitus tapahtuu kirjattuna kirjeenä ja toimii nopeasti.
Nopeiten kamat saa itselleen kun maksaa luottokortilla, eu-maksussa menee aina muutama päivä että rahat siirtyy tililtä toiselle. Yli sadan euron toimitukset ilman postikuluja, mutta sen varmaan tiesitkin.
Ocean Boulevard
05.12.2005 18:16:48 (muokattu 05.12.2005 21:08:39)
Esimerkkinä Fenderin kielet alle viidellä eurolla. Suomessa joka v***n liikkeessä ne on 9 euroa. Olisihan se hienoa ostaa tavaransa Suomesta suomalaiselta kauppiaalta mutta voi juma näitä hintoja täällä pohjolassa.
Kyllä tällaiset (usein ulkomaiset) verkkokaupat, missä hinnat ovat heti kohdallaan, ovat kuluttajan kannalta mahtavia.

Se mikä tässä ihmetyttää eniten on se, että usein Saksasta postikulut ovat pienemmät kuin Suomesta suomalaisesta verkkokaupasta ostettaessa.

Herätys kauppiaat! Rahat valuu Saksanmaalle!
McNulty
05.12.2005 19:48:42
No, minä tosiaan ostin useamman GHS Boomers 9-46 ja 10-52 settejä ja maksoivat sen 3,35e/setti. Täältä kun menet kyselemään niin jollain 8e/setti saat alennuksien jälkeen. Normaalisti kun se setti on jonkun 9-11e.
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Vicious
05.12.2005 21:03:45

joo itekki olin yhden irc-kanavan tilauksessa mukana...ghs kieliä 7 settiä, kitararäkkejä pari kappaletta ja plekuja tuli tilattua. Halvaksi tuli ja ei vuoteen tarvi olla ostamassa kieliä
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
SiwamieS
05.12.2005 21:16:51
Toimii. Ja hyvin toimiikin. Juuri tilasin 30 settiä GHSiä, kasan plekuja yms. sälää..
You are sleeping - You do not want to believe
Jucciz
05.12.2005 22:55:09
Tilasin kieliä, plekuja ja muuta sälää. 100+ euron tilaukseen ei tule edes postikuluja. Muutama kielisetti puuttui, mutta parin sähköisen neuvottelun päätteeksi puuttuvatkin paketit tulivat jälkitoimituksena. Hyvä palvelu ja asialliset hinnat.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
goose
05.12.2005 23:56:30
Kieliä ja plektroja on tullut tilailtua ja myös painavammat paketit tulee kätevästi kotiovelle. Tilasin jopa järeän gigbagin ja ison jykevän nuottitelineen joka tuli yli puolet halvemmaksi kuin suomesta ostettaessa. Myös slidet, 7th capo ja strappeja saa. Ja MXR:n pedaalitkin ihan kohtuuhinnoissa. Tilisiirrolla olen maksanut ja hyvin toimii.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
Lilli
06.12.2005 07:11:56
Esimerkkinä Fenderin kielet alle viidellä eurolla. Suomessa joka v***n liikkeessä ne on 9 euroa. Olisihan se hienoa ostaa tavaransa Suomesta suomalaiselta kauppiaalta mutta voi juma näitä hintoja täällä pohjolassa.
Kyllä tällaiset (usein ulkomaiset) verkkokaupat, missä hinnat ovat heti kohdallaan, ovat kuluttajan kannalta mahtavia.

Se mikä tässä ihmetyttää eniten on se, että usein Saksasta postikulut ovat pienemmät kuin Suomesta suomalaisesta verkkokaupasta ostettaessa.

'joka v***n liikkeistä' mulla ei ole kokemusta mutta viimeksi ostin Markun Musiikista fenderin setin 4,50 €urolla. - Halloo! Ei kannattaisi julistaa tietämättömyyttään ihan näin... tai oma asiasi.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
Mrezzye
06.12.2005 11:31:57

Kuulostaa hyvälle! Pitääpä kerätä sellainen ostoslista, että tulee tuo satku täyteen, niin voi laittaa tilauksen vetämään.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

Ocean Boulevard
06.12.2005 13:29:18
ostin Markun Musiikista fenderin setin 4,50 €urolla. - Halloo! Ei kannattaisi julistaa tietämättömyyttään ihan näin... tai oma asiasi.

Ihanko oli hyllyhinta? Kinuta piti tietenkin? Mutta kokeilepa sinä kierrellä vähän muuallakin kuin "markun musiikissa", niin tietäisit että kyllä se 9 euroa on aika standardi hinta. No oma Tampere -Pori-"linjani" ei koko maata kata, mutta kuitenkin.

Lisäisin vielä vettä mylllyyn sen verran, että kaiken lisäksi takuut noissa germaanien kaupoissa on luokkaa 2-3 vuotta. Siis instrumentit.

Kyllä meidän kaikkien kelpaisi, jos vieressä olisi "Markun Musiikki", mistä saisi Fenderin kielet 4,5 eurolla ja varmaan kitaratkin niin halvalla ettei tarvitse ulkomaille tähyillä.
pahala
06.12.2005 14:04:22
mitenkäs tuolla tuo maksupolitiikka, vai voiko tilata postiennakolla samalla tavalla kuten thomannilta?
voisi kieliä tilata tuolta isomman satsin kun on paljon parempi valikoima kuin esim tuolla t-kaupassa.
Johann Onn
06.12.2005 14:09:04 (muokattu 06.12.2005 14:12:36)
Kyllä meidän kaikkien kelpaisi, jos...(jne.)

Niinpä.

Oli meinaan "hauskaa" huomata, miten eräs paikallinen liike (täällä turussa), pitää "alihintoja" nettisivuillaan. "7 euron kielet" maksoikin liikkeessä 7.60 - tais olla joku "palvelulisä" mukana ?.

Kiitos vaan sinänsä, tuleepa jatkossa säästettyä sen yhden skitan hinta (= 299 euroa), jota tsekkasin samalla. Kyllä niitä muualtakin saa, kuten niitä kieliäkin.

(Kappas vaan, noilta sentään löytyy jopa niitä GHS:sän "lock-end" kieliä...)
McNulty
06.12.2005 15:03:09
esim. Thomann antaa laitteille 3 vuoden takuun... Levytukun ja Inton tuotteilla muistaakseni 6kk. JEE!!!
kulmahiomakone
06.12.2005 21:42:17 (muokattu 06.12.2005 21:43:39)
-> Ei sillä takuulla ole mitään merkitystä oli se sitten kolme vuotta tai kuukautta. Myyjä on vastuussa myymänsä laitteen toimivuudesta kohtuullisen ajan. Jos laitteessa valmistusvirhe tai muu ostajasta riippumaton vika, on myyjä velvollinen korjaamaan tuotteen tai vaihtamaan sen uuteen. Kyllä mä olen esim. tietokonekomponentteja palauttanut kauppaan vielä takuun umpeutumisen jälkeenkin. Ovat ottaneet vastaan. Joskus ovat mutisseet, mutta kyllä kaikki ovat tähän mennessä tunteneet vastuunsa ja kuluttajansuojalain.

Näin siis Suomessa, muusta maailmasta en tiedä. Sivumennen voisi vielä todeta, että Markun musiikki on parhautta.
ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa!
Mrezzye
08.12.2005 11:34:17

Myyjä on vastuussa myymänsä laitteen toimivuudesta kohtuullisen ajan.

Tämä on muuten totta. Viallisen tuotteen joutuvat vaihtamaan vielä kolmen vuoden jälkeenkin, jos sen oletettu elinikä on vaikkapa vähintään 10 vuotta. Toki tämä on laitekohtaista, että minkä verran voi katsoa olevan tuo kohtuullinen aika.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

BlueNote
08.12.2005 11:55:51

Komppaan!!
Mun soitin/tarvike hankinnat ovat jo pitkään menneet ulkomaille.. (Saksa, Ruotsi, Japani)
Mrezzye
08.12.2005 12:09:36 (muokattu 08.12.2005 12:11:32)

Herätys siellä!

Eihän suomalainen kauppias voi mitenkään myydä samaan hintaan, kuin ulkomainen jättiyritys, joka ostaa rompetta jumalattomia kasoja pilkkahinnalla ja myy ne sitten pienellä voitolla eteenpäin. Jos musiikkikamojen markkinat olisivat samoissa suhteissa kuin esim. kodinelektroniikan, niin varmasti löytyisi sellaisia soitin-Gigantteja, jotka toimivat pienillä katteilla, mutta suurilla myyntivolyymeilla. Mutta nyt soitinkauppiaiden on kuitenkin tehtävä kauppaa toisin periaattein elääkseen. Ei nuo musakauppiaat mitään Kroisoksia ole. Siksi yritän aina "tukea" näitä pienyrittäjiä, vaikka hinta olisi aavistuksen kalliimpi, kuin tilatessa ulkomailta, tai kohta ei ole enää paikkoja missä käydä testaamassa laitteita, vaan tilaukset on tehtävä summan mutikassa ulkomailta. Ei kiva tämäkään. Toki jos hintaero on aivan älytön, niin mikäs siinä. Tilausta vetämään vaan.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

ReBeat
09.10.2006 15:22:06

Kauankos porukalla on kestänyt pakettien tulo tuolta? Itsellä tilaus on roikkunut "processing" tilassa jo 22.9 lähtien. Pistin äsken kyselyä sinne, mutta tässä odotellessa vois vähän kartoittaa meininkiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)