Aihe: Kiinnostusta uuteen Wolfien kimppatilaukseen? (7-kieliset ym..)
1 2 3 4 545 46 47 48 49
Samppakamu
24.07.2008 21:19:38
Kuulostaa ihan puppulausegeneraattorille.

And we have a winner!

Täällä kun puhuttiin niin paljon puppua, niin pakkohan oli liittyä mukaan :)
-"Ja näitä kukkiahan voi poimia vaikka vappuheilalle" -"Niin, sinä voit" -MTV3:n kymppiuutisten loppukeskustelu
HeavyMachinery
25.07.2008 12:22:21

And we have a winner!

Täällä kun puhuttiin niin paljon puppua, niin pakkohan oli liittyä mukaan :)

Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että kitarat yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos kimppatilaus kuvailee huomaamattomia haittatekijöitä. Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että KHL opettaa sisäistämään runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Timo JM
25.07.2008 15:56:17 (muokattu 25.07.2008 15:58:06)

Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että Wolf ratkaisee ongelmia tutkittaessa järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja. Eikä sovi unohtaa, että Gibsonkin panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta vastuunalaisia kontradiktioita.

Tosiasia on, että halpa kitara asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa meihin kohdistuvaa tietotarvetta. Mutta todellisuudessa muovisuus yksinkertaistaa yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia, joten on hyvin vaikea johdatella asioita siten, että kimppatilaus ennakoi osaltaan nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että merkkikitara todistaa oikeaksi ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

Aivan hirveätä tekstiä! ;-)
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
GNR Slash
03.08.2008 16:11:06
Morjens, minua kiinnostaisi tietää millon seuraavan kerran on tulossa kimppatilaus noista 7-kielisistä Wolfeista. Ja miten yleensä tuo tilaus on tapahtunut, kauan on kestänyt kitaroiden tulo tilauspäivästä laskettuna, minne rahat on laitettu, onko kitarat tullut postiin ym.
CSatan
03.08.2008 16:17:03 (muokattu 03.08.2008 16:18:30)
Hae vaikka aluks jäsenyyttä tuonne m.net kimppatilaukset huoneeseen. Voit myös lukea vaikka tästä ketjusta noi alkupään viestit, niin sekin valottaa jo paljon.

Aikatauluista on vaikea sanoa, ainakaan noitten Wolf kitaroiden kanssa, kun tuppaavat välillä venymään useita viikkoja.
Se on helppoa kun sen osaa.
IconW
06.08.2008 03:43:56
Tässä nyt ois ääninäytettä miltä seiskakielinen KS-70:nen suurinpiirtein kuulostaa.
Mikkejä tai kieliä ei ole vaihdettu. Piti piruuttaan kokeilla.
EQ:uita ei ole, hiukka miksattu ja "masteroitu".
Soitettu Pod X3 Liven läpi koneelle + (softa)rummut sun muut härpäkkeet.
Tarkoitus oli tosiaan vain suurinpiirtein näyttää miltä nuo paskat perusmikit kuulostaa.

http://www.soundclick.com/bands/pag … fm?bandID=805197&songID=6782945
Ricce
06.08.2008 10:11:47

Tarkoitus oli tosiaan vain suurinpiirtein näyttää miltä nuo paskat perusmikit kuulostaa.

Aiemminkin keskusteluissa todettu että siinä Wolfin seiskassa on ihan käypäset mikit, esim SS:n mikit oli paljon huonommat. PRS -hollowbodyn mikkejä en ehtinyt edes testata kun Teslat odotti vieressä valmiina. Explorerissa on myös omasta mielestäni varsin käyttökelpoiset mikit, etenkin kun otti ne suojamuovit pois päältä ;)
Spiral
06.08.2008 10:16:56

Mua jotenkin viehättää se niiden semmoinen leppoisa murina:
http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=304393
Sensonic
07.08.2008 07:52:43 (muokattu 07.08.2008 07:55:00)
PRS -hollowbodyn mikkejä en ehtinyt edes testata kun Teslat odotti vieressä valmiina.

Mä en edes enää testaa noita kimppatilauskitaroiden mikkejä, vaan ennen kitaran säätämistä otan kielet pois ja vaihdan tilalle Teslan mikit. En muista, koska olisin viimeksi soitellut kimppatilauskitaralla, ennen kuin olen vaihtanut siihen mikit.

Sanalla sanoen: kitara lojuu pahvilaatikossaan / ständissään sen aikaa, kunnes mikit on vaihdettu ;-)

Edit: parissa kimppatilauskitarassa on tallassa jopa DiMarziot. Ne ovat siltä ajalta, kun ei vielä tiennyt, että halvemmallakin voi saada hyviä mikkejä.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
Ricce
07.08.2008 09:59:54
parissa kimppatilauskitarassa on tallassa jopa DiMarziot. Ne ovat siltä ajalta, kun ei vielä tiennyt, että halvemmallakin voi saada hyviä mikkejä.

On mullakin wolfin seiskan tallassa Lundgrenin M7, "ladassa aluvanteet" :)
Miikathebest
12.08.2008 03:20:36

Nyt olisi taas uutta tilausta kehissä.
Paljon eri malleja.
http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=611
Liikaa säröä!
dropD
27.08.2008 15:34:22

Mä en edes enää testaa noita kimppatilauskitaroiden mikkejä, vaan ennen kitaran säätämistä otan kielet pois ja vaihdan tilalle Teslan mikit. En muista, koska olisin viimeksi soitellut kimppatilauskitaralla, ennen kuin olen vaihtanut siihen mikit.

Pari kuukauttahan se otti että sai järjetettyä aikaa wolfin tuunaamiseen. Tai eipä tuossa kauheasti tuunattu. Schallerin hihnalukot, kunnon kielet ja perussäädöt kuntoon. Samalla tuli kyllä vaihdettua mikit, öljyttyä otelauta ja kiillotettua nauhat.

Explorista tuli kyllä varsin käyttökelpoinen peli. Teslan plasma II -settikin tuntuu istuvan kitaraan hyvin. Etenkin cleanit kaulamikillä on aivan loistavat. Orggismikit tuli kuitenkin ennen vaihtoa koeajettua. Ei ollenkaan huonot. Eikä varmaan olisi tullut edes vaihdettua ellei sattunut olemaan valmiina plasmat hollilla.
myy mulle Bossin HM-2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 545 46 47 48 49
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)