Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5459 460 461 462 463497 498 499 500 501
Shredator
01.01.2015 11:21:10

Catalinbread Belle Epoch. Tässäpä vasta oiva delay/echo -pedaali! Hain juuri Echoplex-soundia ja tästä se löytyy erittäin autenttisesti. Muut delayt mulla tuo Axe-fx onnistuukin hoitamaan vakuuttavasti.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Gabe
03.01.2015 00:14:24
NOS RFT EL34 pääteputkia.
TTV
03.01.2015 00:22:20
Joulupukin lähetys osa 1: Boss GT-001 saapui tänään. Näppärä ja hyväsaundinen mallintaja pöydän kulmalle. Saas nähä syrjäyttääkö Axen kokonaan, ainakin alku näyttää mun rajallisille saunditoiveille melko hyvältä... Maanantaina pitäisi tulla lähetys osa 2: Randall Satan, siinä sitä onkin sitten näpräämistä. Tiistaina Harry-pukki tuo taloon vielä Bluetone Dusty-II:n demokoneen kokeiltavaksi, joten ei tää vuosi kamahomostelun osalta ainakaan huonosti ala ;-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Disposal
03.01.2015 11:19:20
TTV:2: Randall Satan

Tämä! Kuumottanut jo ennen varsinaista julkaisuaan tämä kampe kyllä valtavasti. Laita ihmeessä kokemuksia, saundeja ja fiilistelyitä kun pääset käsiksi. Harvassa tuntuu olevan tässä maassa ko. kampe. Jos en olisi näin köyhä, ostaisin samanmoisen. Toki tähän joku lisää että raha on vain järjestelykysymys.
http://www.youtube.com/watch?v=a7cUxI4XHhs
sustain65
03.01.2015 11:58:35
sustain65: Mad Professor Bluebird overdrive delay tuli ostettua käytettynä torilta, yhdeksi vaihtoehdoksi maustamaan fillejä ja sooloja. Saas kuulla että onko pitopeliksi.

Custom Soundsilta itselle joululahjaksi Stone Deaf FX PDF-1 pedaali toisenlaiseksi mausteeksi. Ja vielä Evidencen plugeja sekä Monorail-piuhaa. Askarteluakin siis tiedossa.

MP:n Bluebird jää, Stone Deafin laitoin takaisin, ei vastannut odotuksiani.
JaaGeRMaisTeR
03.01.2015 12:07:12
Päätin vuoden 2014 ostamalla:
-Jetcity Jca22 nupin
-Orange ppc212 takaa avoimen kaapin
-Engl Gigmaster 15 kombon ja aloitin vuoteni hankkimalla tähän celestion g10n-40 16ohm kaiuttimen. Jos innostuu käyttämään kaapinkanssa power soak:a

Sellaiset tuli hankittua akuuttiin vahvistinpuutteeseen.
Morri
03.01.2015 18:40:23
Setti Ernie Ballin Cobalt Slinky 10-46 kieliä kun ei paikallisessa ollut Elixiriä sekä Cordialin PP-Vintage-kitarapiuha ja hetken mielijohteesta Nash Guitarsin S-57 Heavy Relic-strato eli tuollainen http://muusikoiden.net/dyn/users/131050.jpg

Huvittavaa on, että eilen ennen neljää ei ollut mitään hajua, että tänään kitaran ostaisin, mutta aamulla kun tsekkasin kepin niin en kerta kaikkiaan voinut vastustaa ostosta. Ihan vaan testimielessä ostin tuon, mutta aivan käsittämättömän hyvä on tämä, laatupeli. Ja todella outoa, että mukana ollut "hellasärö" ei ollut moksiskaan ostoksesta, ainoat kommentit oli että "Tuonnäköinen...???!!!! Sehän on ihan vanha!!!" ja "on näköjään herra varoissaan..." Onneksi on Visa... ;)
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Laulava Kylätohtori
03.01.2015 19:00:13
Morri: Onneksi on Visa... ;)

Visa avaa tulevaisuuden. :D

Onnittelut, epäilemättä mahtava strato...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Morri
03.01.2015 19:05:59
Laulava Kylätohtori: Visa avaa tulevaisuuden. :D

Onnittelut, epäilemättä mahtava strato...

Kiitos, onhan tämä, uskomattoman hyvä kaula ja soi hienosti. Kohta alkaa olemaan ns positiivinen ongelma kun Aurora strato saapuu, melkein jo pelottaa onko se yhtä hyvä kuin tämä. Nämä relic-kitarat kun vaan tuntuvat olevan se mun juttu. Ja kun minun ei pitänyt tätä edes ostaa, hitto kun kaveri eilen soitti iltapäivällä, että menes tsekkaamaan tämä... ;)
JaaGeRMaisTeR
03.01.2015 20:04:12
Morri: Kiitos, onhan tämä, uskomattoman hyvä kaula ja soi hienosti. Kohta alkaa olemaan ns positiivinen ongelma kun Aurora strato saapuu, melkein jo pelottaa onko se yhtä hyvä kuin tämä. Nämä relic-kitarat kun vaan tuntuvat olevan se mun juttu. Ja kun minun ei pitänyt tätä edes ostaa, hitto kun kaveri eilen soitti iltapäivällä, että menes tsekkaamaan tämä... ;)

Mitäs tuollanen nash tuli kustantamaan?
Morri
03.01.2015 21:12:44
JaaGeRMaisTeR: Mitäs tuollanen nash tuli kustantamaan?

Löysin erinomaisen diilin jota en kertakaikkiaan voinut ohittaa, mutta taitavat Custom Soundsilla maksaa lähempänä kahta tonnia.
JaaGeRMaisTeR
03.01.2015 21:23:04
Morri: Löysin erinomaisen diilin jota en kertakaikkiaan voinut ohittaa, mutta taitavat Custom Soundsilla maksaa lähempänä kahta tonnia.

Niin tekee. Hiukka pisti silmät pyörimään, kun kattelin tekotapaa ja hintapyyntiä. Hyvä että ohittamaton diili löytyi.
Morri
03.01.2015 21:27:40
JaaGeRMaisTeR: Niin tekee. Hiukka pisti silmät pyörimään, kun kattelin tekotapaa ja hintapyyntiä. Hyvä että ohittamaton diili löytyi.

Suosittelen testaamaan, erinomaisia tuntumaltaan ja myös soundiltaan.
JaaGeRMaisTeR
03.01.2015 21:29:23
Morri: Suosittelen testaamaan, erinomaisia tuntumaltaan ja myös soundiltaan.

Pitää löytää ensin :) Harvoin tulee vastaan, jos silloinkaan. Kovin ovat kehuttuja.
Kunnallisjäte
03.01.2015 21:49:03 (muokattu 03.01.2015 21:52:20)

JaaGeRMaisTeR: Pitää löytää ensin :) Harvoin tulee vastaan, jos silloinkaan. Kovin ovat kehuttuja.

Tossa oli just menneenä kuuna kaksikin käytettyä Nashia torilla toinen s-57 ja toinen s-63. Molemmissa 1300e hintapyynti. S-63 osto oli lähellä mutta en halunnut vaarantaa lasten joulua kun oma tele ei käynyt kaupaksi...
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Gabe
03.01.2015 23:11:36
Morri: Nash Guitarsin S-57 Heavy Relic-strato eli tuollainen http://muusikoiden.net/dyn/users/131050.jpg

On kyllä karunkaunis kitara, onnea uutukaisen johdosta. On mojoa. :) Päivittelehän mietteitä miten vertautuu Auroraan. :)
kekkuliheikki
03.01.2015 23:19:24
Toinen Mesa Boogie Studio Preamp.
En allekirjoita.
Savu
03.01.2015 23:51:55 (muokattu 03.01.2015 23:52:23)
TTV: Joulupukin lähetys osa 1: Boss GT-001 saapui tänään. Näppärä ja hyväsaundinen mallintaja pöydän kulmalle. Saas nähä syrjäyttääkö Axen kokonaan, ainakin alku näyttää mun rajallisille saunditoiveille melko hyvältä... Maanantaina pitäisi tulla lähetys osa 2: Randall Satan, siinä sitä onkin sitten näpräämistä. Tiistaina Harry-pukki tuo taloon vielä Bluetone Dusty-II:n demokoneen kokeiltavaksi, joten ei tää vuosi kamahomostelun osalta ainakaan huonosti ala ;-)

Oon vähän miettinyt, et mitä mä keksin Ironballin tilalle. Suunitelmissa oli vetää softapohjasesti padilla (bias), mut toi Boss vaikuttaakin oikein mielenkiintoiselta.
Kerro toki kokemuksia tuosta laitteesta kun avautuu enemmän. :) Mulle pitäis maanantaina tulla kans lähetys thomannilta, saas nähdä. Tähän väliin on kerennyt kaasuttaa vaikka mitä.
"Torilla" tavataan!
Gabe
04.01.2015 15:05:33
WGS Invader ja ET65. Reaper on joutilaana jos jotain kiinnostaa.
Kousi
04.01.2015 15:21:30
Gabe: WGS Invader ja ET65. Reaper on joutilaana jos jotain kiinnostaa.

Kerroppa kokemuksia uusista jahka ehdit, eikös sulla ollut Retrokin joskus? Vertailu siihenkin kiinnostaa koska itseltä kyseinen tötterö löytyy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)