vilpor79 25.08.2012 22:06:12 | |
---|
Vainottu: Jep. Tuntuu kuitenkin hassulta nykypäivänä, kun tilaaminen onnistuu netistä, tavarat tulee kotiovelle ja reilu 10 settiä tulee jo halvemmaksi tilata Saksasta. Näinhän se on, ja aika usein tuntuvat vielä tulevan Saksasta nopeemmin perillekin. Itse tulee otettua yleensä isompi satsi jonkun muun kaman kylkiäisiksi. Sen verran täytyy tukea tota pientä paikallista kivijalkakauppaakin että edes kieliä tulee sieltäkin joskus ostettua, vaikka hiukan ärsyttääkin maksaa siellä ernie balleista 7,90 ku T-kaupasta saa 4,95 jos ostaa sen 12 settiä, eli käytännössä ne postit säästää viidellä setillä |
blaekie 25.08.2012 22:22:56 | |
---|
vilpor79: ... pientä paikallista kivijalkakauppaakin että edes kieliä tulee sieltäkin joskus ostettua, vaikka hiukan ärsyttääkin maksaa siellä ernie balleista 7,90 ku T-kaupasta saa 4,95 jos ostaa sen 12 settiä, eli käytännössä ne postit säästää viidellä setillä Oletko kysynyt sieltä pienestä paikallisesta paljon maksaa setti kun ostat sen 12 tai vaikka 5 settiä ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Terry Pantheras 26.08.2012 00:58:33 | |
---|
blaekie: Oletko kysynyt sieltä pienestä paikallisesta paljon maksaa setti kun ostat sen 12 tai vaikka 5 settiä ? Niinpä, esim. Levytukusta saa kolme settiä kahden hinnalla. Höpsis! |
vilpor79 26.08.2012 08:25:11 | |
---|
blaekie: Oletko kysynyt sieltä pienestä paikallisesta paljon maksaa setti kun ostat sen 12 tai vaikka 5 settiä ? No oonhan mä sieltä useammankin setin joskus kerralla ostanut ja varmaan pyöristeli hintoja niinkuin yleensä kaikista kamoista, ei siinä mitään. Asun tossa muutaman sadan metrin päässä kaupasta niin yleensä tulee haettua niinkun tarpeen mukaan. Eikä siinä mitään, en mä tohon 3 euroon kuole, enkä kyllä mitään pelkkiä kieliä mistään ulkomailta lähde tilaamaan vielä tuon eron takia. |
jhlamm 26.08.2012 10:19:23 | |
---|
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
TTV 26.08.2012 10:44:18 (muokattu 26.08.2012 10:49:46) | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Volle 26.08.2012 18:55:09 | |
---|
TTV: . Miks yleensä ulkomaille muuttoa pidetään syynä kamojen myynnille? Eihän sinne kannata lähteä jos ei oo rahaa ja jos taas on rahaa, niin silloin ei tarvi myydä kamojaan. Niinno, myymällä pääsee ongelmasta varastoida kamoja. Harvoin itsekään myyn mitään siksi, että varsinaisesti kovin akuutisti tarvitsisin rahaa, vaan siksi, että mulla ei ole tilaa kaikelle mahdolliselle roinalle. |
TTV 26.08.2012 19:43:53 | |
---|
Volle: Niinno, myymällä pääsee ongelmasta varastoida kamoja. Harvoin itsekään myyn mitään siksi, että varsinaisesti kovin akuutisti tarvitsisin rahaa, vaan siksi, että mulla ei ole tilaa kaikelle mahdolliselle roinalle. Just näin, mutta kun toi Axe ei vie tilaa mistään ja joku syy kait sen hankkimiseenkin on ollu. Tuskin soittoharrastus loppuu muuton myötä? No, joka tapauksessa myyjä taitaa myydä ihan muuta kuin Axeaan +500€ hinnalla . . . "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
oiva tumpeloinen 26.08.2012 21:10:05 | |
---|
TTV: Just näin, mutta kun toi Axe ei vie tilaa mistään ja joku syy kait sen hankkimiseenkin on ollu. Tuskin soittoharrastus loppuu muuton myötä? No, joka tapauksessa myyjä taitaa myydä ihan muuta kuin Axeaan +500€ hinnalla . . . Jospa siinä on lueskeltu ulkomaan palstoja, joilla kerrotaan, että Axesta saa vähän enemmän kuin omansa, kun on niin pitkät jonot...... |
jhlamm 26.08.2012 23:08:11 | |
---|
Tai ehkä tuohon jätetty kunnon tinkivara. Sillee et on pakko ostaa ku tinkaamalla sai 40% pois hinnasta. Tai sitten komppaan TTV:tä että tuolla on säädetty niin über hyvin ettei tartte enää ikinä kenenkää hommata kitaraa enää kun tuo soi hyvin ilman semmoistakin... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
ReBeat 30.08.2012 02:50:37 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 30.08.2012 09:15:44 | |
---|
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Volle 30.08.2012 10:46:13 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 30.08.2012 10:59:21 | |
---|
Volle: Mä en nää hintapyyntöä. Miksi tää on "turvonneissa"? :D Hintapyynnöstä on tosiaan vaikea valittaa, mutta näkisin, että koko ilmoitus on muuten turvonnut pahasti johonkin suuntaan... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
ancci 30.08.2012 17:14:01 | |
---|
|
hayland 01.09.2012 17:46:06 | |
---|
Tiedä nyt sitten mitä kukin pitää turvonneena, mutta ltd ec-256 hintaan 499e. Vaikka mikit vaihdettu, ja ilmeisesti muutakin eletroniikkaa, mutta kun ec-1000 pyörii 500-700 euron välillä, en itse ainakaan maksaisi lähellekään tuota hintaa. Uusikin lähtee satasen halvemmalla, toki alkuperäisillä mikeillä. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=670139 En nyt osaa sanoa mikä väri tuossa torin versiossa on, mutta kaikki värit tompalla näytti olevan samanhintaisia. http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_ec256_avb.htm |
Räbbänä 01.09.2012 20:18:19 | |
---|
hayland: Tiedä nyt sitten mitä kukin pitää turvonneena, mutta ltd ec-256 hintaan 499e. Vaikka mikit vaihdettu, ja ilmeisesti muutakin eletroniikkaa, mutta kun ec-1000 pyörii 500-700 euron välillä, en itse ainakaan maksaisi lähellekään tuota hintaa. Uusikin lähtee satasen halvemmalla, toki alkuperäisillä mikeillä. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=670139 En nyt osaa sanoa mikä väri tuossa torin versiossa on, mutta kaikki värit tompalla näytti olevan samanhintaisia. http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_ec256_avb.htm Taidettu itte hioa maalit pois lapaa myöten. ↑↑↓↓←→←→BA |
Funkånaut 02.09.2012 17:31:09 | |
---|
TTV: Just näin, mutta kun toi Axe ei vie tilaa mistään ja joku syy kait sen hankkimiseenkin on ollu. Tuskin soittoharrastus loppuu muuton myötä? No, joka tapauksessa myyjä taitaa myydä ihan muuta kuin Axeaan +500€ hinnalla . . . Ulkomaille ei kannata liikaa tavaraa muuttaessa mukanaan roudata, helpompaa on myydä vanhat pois ja ostaa uudet. Ite oon myynyt montaki peliä kesän aikana pois saman syyn takia, mutten sentään NOIN härskillä katteella. :) "Jaska, parveke auki!" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Jeszse 02.09.2012 17:35:24 | |
---|
|
JeKo 02.09.2012 22:33:23 | |
---|
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |