Myrkky Nuoli 18.12.2014 14:14:12 | |
---|
tender.insanity: Samahan se mulle mitä sinä teet. Ihan yhtä lailla porukka seuraa miten joku kitarasankari pitää plektraa ja mukailee sitä. Antaa seurata. En oo koskaan ollut kiinnostunut ja vaikka olisinkin ni sen kitarasankarin näkemys plekun asennosta on ihan yhtä validi kuin kenen tahansa muun. Lähinnä se on erinomainen tapa pitää plekua just siinä viitekehyksessä missä sitä pidetään. Eli sen kitarasankarin omassa jutussa. Se mitä mää yritin kommentoida oli tapa jolla toit tän Rich Harrisin ässänä pöytään tyyliin "suck it, bitches" ja dumasit foorumillisen keskustelijoita malliin "turha jauhaa, tää jätkä tietää." En tiiä oliko tarkotus, mutta sellasena tuo näyttäyty tänne päähän. More Nintendo, less Marshall. |
tender.insanity 18.12.2014 14:22:10 | |
---|
Myrkky Nuoli: Se mitä mää yritin kommentoida oli tapa jolla toit tän Rich Harrisin ässänä pöytään tyyliin "suck it, bitches" ja dumasit foorumillisen keskustelijoita malliin "turha jauhaa, tää jätkä tietää." En tiiä oliko tarkotus, mutta sellasena tuo näyttäyty tänne päähän. No niin, mutta kun tuo tyyppi vain ON aika guru näissä hommissa: "This guy has been around a long time and is a premier internet vendor for Ibanez. See jemsite for more info." "For a new Ibanez, he is the nest to buy from unless you have a good relationship with your local guitar shop. But even then, Rich knows more about the brand than pretty much everyone...literally." "Hes also probably the most knowledgable guy there is for Ibanez tech issues, his setup work is legendary ." Internet on täynnä tuota ja jemsite jos joskus tulee tutuksi, niin kyllä huomaa että tietoa ja kokemusta on. Pahoittelen jos tuli paha mieli. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä. Pusihali. |
Muovinen 18.12.2014 14:58:47 | |
---|
Jemiä voi soittaa vain ironisesti, joten kai jemsitenkin täytyy olla ironinen sivusto. |
ibnz 18.12.2014 15:00:23 | |
---|
Muovinen: Jemiä voi soittaa vain ironisesti, joten kai jemsitenkin täytyy olla ironinen sivusto. Siellä voi saada vastauksia kitara-aiheisiin kysymyksiin (jopa asiantuntevia), joten ironinen sivusto taitaakin olla muusikoiden.net :) |
Muovinen 18.12.2014 15:05:39 | |
---|
ibnz: Siellä voi saada vastauksia kitara-aiheisiin kysymyksiin (jopa asiantuntevia), joten ironinen sivusto taitaakin olla muusikoiden.net :) Johan tuo mun asiantäyteinen kommentti sen todistaa :) |
ibnz 18.12.2014 15:09:26 | |
---|
Muovinen: Johan tuo mun asiantäyteinen kommentti sen todistaa :) Nimenomaan :) Tosikkoja ovat Jemsitellä, ruojat. Toisinaan on kyllä kiva jutella kitaroistakin |
Tigerstedt 18.12.2014 15:44:39 | |
---|
Ditto-loopperi tuli hommattua jokunen viikko sitten. Sopivan simppeli ja pieni paketti. Mukavahan tällä on kotona soitella ittensä päälle. Bändikäytössä tuskin tulee hyödynnettyä kovinkaan paljon. Oxfuzz germanium-trankuilla on myös tuloillaan, saa nähdä ehtiikö vielä tämän vuoden puolella. Eipä tolle Oxille mitään varsinaista tarvetta ollut, mutta fuzzejahan ei koskaan voi olla liikaa. That gum you like is going to come back in style. |
kekkuliheikki 18.12.2014 15:48:14 | |
---|
oamkbonor: Mulla oli joskus Vivian Cambell Kramer Nightswan. Teen edelleen katumusharjoituksia myymisen aiheuttaman tuskan lievittämiseksi. Mulla on. Ei hataa. En allekirjoita. |
KUNU 18.12.2014 15:57:45 | |
---|
tender.insanity: No niin, mutta kun tuo tyyppi vain ON aika guru näissä hommissa: "This guy has been around a long time and is a premier internet vendor for Ibanez. See jemsite for more info." "For a new Ibanez, he is the nest to buy from unless you have a good relationship with your local guitar shop. But even then, Rich knows more about the brand than pretty much everyone...literally." "Hes also probably the most knowledgable guy there is for Ibanez tech issues, his setup work is legendary ." Internet on täynnä tuota ja jemsite jos joskus tulee tutuksi, niin kyllä huomaa että tietoa ja kokemusta on. Pahoittelen jos tuli paha mieli. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä. Pusihali. Varmaanki tuossa Myrkky Nuoli haki vähän sitä sammaa että jos joku kyssyy sulta että mikä kitara hänen pitäis ostaa niin tiesit kitaroista kuinka paljon tahansa niin absoluuttista totuutta ei ole tuossa asiassa koska jokkainen tykkää aivan eri jutuista. Yhen kitaran Richiltä ostanu ja se oli säädetty varmaan jonku mielestä hyvin mutta ite en tykänny vaan joutu tekehmään muutosta. Suhr=Ongelma |
Jucciz 18.12.2014 16:57:41 | |
---|
Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
AngieRainbow 18.12.2014 17:16:45 | |
---|
Missäs perkeleessä meikäläisen pötkylät ovat? What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 18.12.2014 17:51:40 | |
---|
KUNU: Yhen kitaran Richiltä ostanu ja se oli säädetty varmaan jonku mielestä hyvin mutta ite en tykänny vaan joutu tekehmään muutosta. Mutta voihan sillä olla fanboylle paljonkin merkitystä että oma Ibanez on Richin itsensä säätämä tai ainakin samis säädöissä hänen kanssaan. Yleensä omat sormet ja korvat on kuitenkin paras mittari. |
tender.insanity 18.12.2014 18:08:44 | |
---|
Gabe: Mutta voihan sillä olla fanboylle paljonkin merkitystä että oma Ibanez on Richin itsensä säätämä tai ainakin samis säädöissä hänen kanssaan. Yleensä omat sormet ja korvat on kuitenkin paras mittari. Haha =) Kyllä sä jaksat. Etkö nyt tajua, että etukäteen voi laittaa sopivasti silmämääräisesti/fiiliksen mukaan ja sitten siitä lähtee omien mieltymysten mukaan korjaamaan? Jos mikki on selkeästi liian ylhäällä, niin kai sen nyt hetimiten ruuvaa alaspäin. Sitten äänien kanssa soittamaan ja säätämään. Tai ehkä olet niin yksinkertainen, ettet vain ymmärrä kun joku on samaa mieltä kanssasi. Mene ja tiedä.. |
kekkuliheikki 18.12.2014 18:23:35 | |
---|
Tappelu!...Rinkia!....Tappelu!...Rinkia! En allekirjoita. |
Gabe 18.12.2014 18:40:13 (muokattu 18.12.2014 18:40:52) | |
---|
tender.insanity: Haha =) tender.insanity: Ibanez/DiMarzio yhdistelmällä menen, niin aika hyvin toimii miten noita neuvoja tulee. Esim. Rich Harris kertoilee omalla sivullaan Ja siinä on mies joka tietää Ibanezeista ja niiden säätämisestä enemmän kuin koko muusikoiden.net yhteensä =) tender.insanity: No niin, mutta kun tuo tyyppi vain ON aika guru näissä hommissa tender.insanity: Samahan se mulle mitä sinä teet. Ihan yhtä lailla porukka seuraa miten joku kitarasankari pitää plektraa ja mukailee sitä. Voi olla että luin luurilla hätäisesti. Noista vain paistoi sellainen fanboy hurmos että oli pakko tarttua. Pahoittelen jos tuli paha mieli. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä. Pusuhali. |
tender.insanity 18.12.2014 18:49:06 | |
---|
Gabe: Voi olla että luin luurilla hätäisesti. Noista vain paistoi sellainen fanboy hurmos että oli pakko tarttua. Pahoittelen jos tuli paha mieli. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä. Pusuhali. En ole fanboy. Sen juttuja vain lueskellut paljon. Se on vähän niinku Jucciz. Tietää paljon, mutta ulosanti ja nettiolemus on välillä todella vittumainen. Arvostan Juccizenkin tietotaitoa ja osaamista todella paljon, mutta ei minusta senkään fanboyta saa tekemälläkään. Se että sinä skippaat toisten osaamisen olankohautuksella "kyl mää osaan, mulla on sormet ja korvat", ei päde kaikkiin aina kuitenkaan. Etkä sinä ole ilkeä. Oot hassu. Onko tuo avatarisi kolmas reikä silmien välissä muuten aaanus? =) |
Gabe 18.12.2014 19:07:10 | |
---|
tender.insanity: Se että sinä skippaat toisten osaamisen olankohautuksella "kyl mää osaan, mulla on sormet ja korvat", ei päde kaikkiin aina kuitenkaan. Kuten sanoin niin ohjeita kannattaa ehdottomasti lukea ja neuvoja kuunnella. Mutta sokeasti niiden mukaan ei kannata mennä. Tekemällä sitä oppii, rohkeasti vain kokeilemaan ja löytämään ne omat mieltymykset. Minulle ei edes ammattilainen saa kitaraa parempiin säätöihin, ei siksi että olisin jotenkin poikkeuksellisen taitava vaan siksi että tunnen itse oman makuni parhaiten. Muutenkin kitaran säätäminen on taito joka jokaisen kannattaisi ehdottomasti harjoitella. |
Jucciz 18.12.2014 19:56:40 (muokattu 18.12.2014 19:58:48) | |
---|
Nonni, kaikki fanboyt! :D Eka mikkisetti paikallaan, soundi aivan mieletön. "Köyhän miehen Setzerit". https://dl.dropboxusercontent.com/u/4302688/silverflow_filtertron.jpgNää on siis Sheptonen Filtertron-prototyypit. Ei virallisessa tuotannossa - vielä - mutta koitan saada pätkää aikaiseksi, jospa se siitä... mut seuraavaks pitää vaihtaa nuo Telecasterin mikit. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
AngieRainbow 18.12.2014 20:57:17 | |
---|
Jucciz: Nonni, kaikki fanboyt! :D Eka mikkisetti paikallaan, soundi aivan mieletön. "Köyhän miehen Setzerit". https://dl.dropboxusercontent.com/u/4302688/silverflow_filtertron.jpg Nää on siis Sheptonen Filtertron-prototyypit. Ei virallisessa tuotannossa - vielä - mutta koitan saada pätkää aikaiseksi, jospa se siitä... mut seuraavaks pitää vaihtaa nuo Telecasterin mikit. Ai sää laitoit noi tohon. Mielenkiintoista. Mulla on myös kuumottavasti Sheptonen mikit jossain tulossa. Tulisipa jo mullekin. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
jniska 18.12.2014 21:38:05 | |
---|
Gabe: Kuten sanoin niin ohjeita kannattaa ehdottomasti lukea ja neuvoja kuunnella. Mutta sokeasti niiden mukaan ei kannata mennä. Tekemällä sitä oppii, rohkeasti vain kokeilemaan ja löytämään ne omat mieltymykset. Minulle ei edes ammattilainen saa kitaraa parempiin säätöihin, ei siksi että olisin jotenkin poikkeuksellisen taitava vaan siksi että tunnen itse oman makuni parhaiten. Muutenkin kitaran säätäminen on taito joka jokaisen kannattaisi ehdottomasti harjoitella. Minä taas hämmästelen aina, että miten hyväksi ammattilainen saa kitarani säädettyä ja viimeisteltyä. Tatsi ja soiton helppous on jotain käsittämätöntä. En ole käsistäni aivan tupelo, tekniikasta tiedän aika paljonkin. Olen hionut nauhoja ja muuttanut kaulakulmaa yms. Mutta vieläkin tekee A-P Paasonen sellaista jälkeä, että olen siitä valmis maksamaan. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |