Aihe: Vapaamuotoista keskustelua kitaroista
1 2 3 4 544 45 46 47 48 49 50 51
dajackal
14.06.2025 23:10:37
Jeszse: Ostakaapa ampero

Ei huono setti ollenkaan. Jos en omistaisi jo Mooeria niin saattaisin ehkä ostaakin. Eiköhän tuo ajan myötä kaupaksi mene.
"Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol "Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä
Jeszse
14.06.2025 23:44:18
dajackal: Ei huono setti ollenkaan. Jos en omistaisi jo Mooeria niin saattaisin ehkä ostaakin. Eiköhän tuo ajan myötä kaupaksi mene.

Vaihtaisin mooerin koska tahansa amperoon.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
rheinone
15.06.2025 19:42:00
Jeszse: Vaihtaisin munkeron koska tahansa amperoon.

Go ahead, love.
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
dajackal
16.06.2025 01:15:56
Jeszse: Vaihtaisin mooerin koska tahansa amperoon.

Nyt on hyvä paikka pitää pieni myyntipuhe että miksi. Itsellä GE200.
"Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol "Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä
Jeszse
16.06.2025 09:59:47
dajackal: Nyt on hyvä paikka pitää pieni myyntipuhe että miksi. Itsellä GE200.

Koska oon ite saanu amperosta pienemmällä vaivalla parempaa saundia ja tykkään käyttöliittymästä enemmän.

Mooerista toki myös paljon vähemmän kokemusta, mutta just sen verran että en tykänny. Ampero oli heti lähtöruudusta kivempi käyttää. Toki ihan tottumis- ja mielipideasioitahan nää.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
zedder
16.06.2025 17:31:26
No siinäpä on kyllä kaula niin potkurina, että kuvastakin näkee:

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/2012932

Vaahtera vedetty nurin ja samantien alettu sahailemaan ja höyläilemään?

Saisikohan jollain höyrytys-penkkipakotus -menetelmällä suoristumaan soittokelpoiseksi?

Tälläkin hetkellä käytössäni on pari ruoskaa joissa kaula on _hiukan_ potkurina mutta ei vielä vaikuta soittoon ja soimiseen mitenkään, eli eipä sen täydellinen tarvitse olla.
Mitä kävi sabotaarille? Avaimet olivat jääneet virtapesään, ja dieselissä haisi bensiini. -Helsingin Sanomat. Vt. korvavaha-animaatioelokuvastudioassistentti.
LaMotta
16.06.2025 20:54:08

zedder: Saisikohan jollain höyrytys-penkkipakotus -menetelmällä suoristumaan soittokelpoiseksi?.

Tahtoo palautua, jos sattuu edes oikenemaan.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Antti1
16.06.2025 21:09:03
Otelauta irti, sahalla pari soiroa pois välistä pituussuunnassa, uutta puuta tilalle, höylällä otelaudan alle jäävä osa suoraksi ja vähän paksumpi otelauta tilalle, jos lähti paljon kamaa välistä. Sit jyystää kaulan kuntoon, pintakäsittely ja sen jälkeen herää todellisuuteen, että olisi ollut parempi olla ostamatta tuota ritsaa alun perinkään.
rheinone
17.06.2025 18:19:11
Antti1: Otelauta irti, sahalla pari soiroa pois välistä pituussuunnassa, uutta puuta tilalle, höylällä otelaudan alle jäävä osa suoraksi ja vähän paksumpi otelauta tilalle, jos lähti paljon kamaa välistä. Sit jyystää kaulan kuntoon, pintakäsittely ja sen jälkeen herää todellisuuteen, että olisi ollut parempi olla ostamatta tuota ritsaa alun perinkään.

Joo, ton osaisin ehkä miekin kuvasta tuomita ropellikaulaiseksi.

Mut entäs tää, tätä oon yrittänyt ostaa kuukausitolkulla? Todennäköisesti Torilla edelleen. Ei vaan myyjä päästä katsomaan soitinta.

Voiko pelkästä kuvasta tuomita tapaukseksi, ettei nauharempalla saa kondikseen?

https://muusikoiden.net/dyn/users/184760.jpg
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
Puavali
17.06.2025 19:09:51
rheinone: ... Ei vaan myyjä päästä katsomaan soitinta...

ei se lie oikeesti sitä myymässä. :/
rheinone
17.06.2025 19:14:26
Puavali: ei se lie oikeesti sitä myymässä. :/

Mutsinsa on käskeny panna luuttun Torille. Oisko KäsVäskyn salanikki...
rheinone
17.06.2025 21:20:36
Puavali: ei se lie oikeesti sitä myymässä. :/

Kysyitkö? En viiti enää häntä kiusata, jos joku muukin on kysynyt.
Puavali
18.06.2025 06:38:22 (muokattu 18.06.2025 06:38:32)
rheinone: Kysyitkö? En viiti enää häntä kiusata, jos joku muukin on kysynyt.

En tohdi kysyä, vielä joutuisin ostamaan.
Joees
18.06.2025 10:21:10
Nojoo, eihän ne minusta eroon halunneet.

Nyt sitten 4,5 viikkoa kaikkea muuta kuin työasioita. Sanon saman minkä aina loman alkaessa: olishan se kiva että olis hellepäiviäkin mutta pääasia että on loma.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
rheinone
18.06.2025 19:06:07
Joees: Nojoo, eihän ne minusta eroon halunneet.

Nyt sitten 4,5 viikkoa kaikkea muuta kuin työasioita. Sanon saman minkä aina loman alkaessa: olishan se kiva että olis hellepäiviäkin mutta pääasia että on loma.

Hieno homma.

Paskat helteestä, vaik sä tiesit mun mielipiteen entuudestaan.
rheinone
18.06.2025 19:27:33 (muokattu 18.06.2025 19:29:32)
Onko kokemusta levysoittimen esivahvistimista?

E. Jos on, mikä olis hyvä?
juici
18.06.2025 19:49:10

rheinone: Onko kokemusta levysoittimen esivahvistimista?

E. Jos on, mikä olis hyvä?

Monta vuotta oon mennyt Pro-Jectin boksilla. Ei valittamista eikä paremmasta tietoa.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
rheinone
18.06.2025 21:05:04 (muokattu 18.06.2025 21:10:55)
juici: Monta vuotta oon mennyt Pro-Jectin boksilla. Ei valittamista eikä paremmasta tietoa.

Onko Pro-Jectin bokseissa sellaista, jolla sais volyymin nostettua vahvistimen cd-kanavan tasolle?

E. Siis potikka, jolla phono-signaalia vois nostaa/laskea.
juici
19.06.2025 08:13:32

rheinone: Onko Pro-Jectin bokseissa sellaista, jolla sais volyymin nostettua vahvistimen cd-kanavan tasolle?

E. Siis potikka, jolla phono-signaalia vois nostaa/laskea.

Minun boksissa ei ole sellaista ja ei ole ollut tarvettakaan, kun vahvistimessa on linjatasoiset kanavat.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
rheinone
21.06.2025 18:44:43 (muokattu 21.06.2025 18:52:32)
juici: Minun boksissa ei ole sellaista ja ei ole ollut tarvettakaan, kun vahvistimessa on linjatasoiset kanavat.

Lähetän kiinalaisen Dual-levysoittimen takaisin Thomannille. Lupasivat fyrkat takaisin.

Ehkä hankin tllalle kotimaasta soittimen, jota voi kuunnella ennen ostopäätöstä.

E. Tiedä vaikka phono- ja cd-kanavista tulisi suurinpiirtein samalla/ siedettävällä volyymillä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)