BugBadWolf 26.12.2016 01:19:44 | |
---|
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Jucciz 26.12.2016 01:25:15 | |
---|
|
antnis 26.12.2016 01:27:01 | |
---|
Johan tuota Rikstonea on monta viikkoa myyty, ei vissiin vaan ole ketään tarpeeksi kiinnostanut. Halpa se on ennenkin ollut. |
BugBadWolf 26.12.2016 01:54:43 | |
---|
antnis: Johan tuota Rikstonea on monta viikkoa myyty, ei vissiin vaan ole ketään tarpeeksi kiinnostanut. Halpa se on ennenkin ollut. Aivan. Pitäisin tuota oikean hintaisena 5-600 kieppeillä. Ja olisin hakenut pois ajat sitten, jos ei rahat menisi tällä hetkellä ihan muuhun. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
elon arska 26.12.2016 11:03:25 | |
---|
BugBadWolf: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1215378 Hakekaa nyt jo herrajumala sentään tuo pois. Näkyy olevan miehellä joka ei ymmärrä sen arvoa yhtään. Tässä nähdään hyvin kuinka nimi myy enemmän kuin laatu. Jos tuo olisi Bluetonen logolla varustettu niin ois varmasti vaihtanut karjuen omistajaa. Nyt vain tietäjät tietää ja tietäjät on persaukista sakkia. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Gary the pine 26.12.2016 11:05:46 | |
---|
BugBadWolf: Aivan. Pitäisin tuota oikean hintaisena 5-600 kieppeillä. Ja olisin hakenut pois ajat sitten, jos ei rahat menisi tällä hetkellä ihan muuhun. Eikös noille kamoille olis hyvä löytyä ihan käyttöäkin? Meinaan että kivahan se tietty on katella tuommostakin ja miettiä että sainpa sopivasti, säästin siis, vaan mitään en sillä tee... Tulin, näin, paskoin housuun. |
Attew 26.12.2016 11:59:12 | |
---|
Juu itsekin ihan mielenkiinnosta hakisin tuon Rikstonen jos rahaa olis. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Wäiski 26.12.2016 12:55:18 | |
---|
Attew: Juu itsekin ihan mielenkiinnosta hakisin tuon Rikstonen jos rahaa olis. Kuin myös, jos olisi yhtään lähempänä. |
BugBadWolf 26.12.2016 14:09:50 | |
---|
Gary the pine: Eikös noille kamoille olis hyvä löytyä ihan käyttöäkin? Meinaan että kivahan se tietty on katella tuommostakin ja miettiä että sainpa sopivasti, säästin siis, vaan mitään en sillä tee... Enpäs oikein tiedä. Jos näitä vain tämänhetkiseen tarpeeseen ostelisi, saisin itselleni perusteltua vain korkeintaan 2 vahvistinta. Sillä periaatteella tyhjenisi kämppä melko lailla. Joskus sitä vain ahdistuu, kun on hyvää halvalla eikä kukaan näytä tarttuvan tilaisuuteen. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
askomiko 26.12.2016 14:51:32 | |
---|
Minkälainen vekotin tuo oikein on? Täysin tuntematon on tuo esikuvansa. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
BugBadWolf 26.12.2016 15:12:36 | |
---|
askomiko: Minkälainen vekotin tuo oikein on? Täysin tuntematon on tuo esikuvansa. Eikös nuo 17:t ole WEM-johdannaisia? Se puolestaan on marsun sukua. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
askomiko 26.12.2016 15:16:55 | |
---|
WEM Dominator mk3. =what? On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
BugBadWolf 26.12.2016 15:32:09 | |
---|
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
samikk1 26.12.2016 16:28:04 | |
---|
Hop. Rikstone on vaihtanut omistajaa. Ei tarvi enää murehtia ;) Kyllä sen arvon tiesin, mutta kotiin tuo on liian tehokas kun jäin bändikämpästä pois. Oletan myös, että ostaja sai hyvän mielen ja niin myyjäkin. Harmihan se on, että hinta pitää olla alhainen jotta tavara liikkuu. Olkoon se ns. joulumielen tuontia tuo halpa hinta :) Laadukas kotimainen vahvistin pääsi kuitenkin oikean soittajan kotiin. - Rokki on poikaa - |
samikk1 26.12.2016 16:39:10 | |
---|
- Rokki on poikaa - |
BugBadWolf 26.12.2016 16:46:56 | |
---|
samikk1:.. Olkoon se ns. joulumielen tuontia tuo halpa hinta :) Laadukas kotimainen vahvistin pääsi kuitenkin oikean soittajan kotiin. Hyvä homma. Minä jo hätäpäissäni pohdin että pitääkö vipata eukolta ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
elon arska 27.12.2016 09:45:36 (muokattu 27.12.2016 09:46:25) | |
---|
samikk1: Laadukas kotimainen vahvistin pääsi kuitenkin oikean soittajan kotiin. Eli ei taida uusi omistaja olla palstan aktiivikirjoittelija heh heh prönts no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
RaskasMielinen 27.12.2016 14:06:54 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1211569 Parker Fly Deluxe 1 100 €. Eikös tuo ole jo älyttömän halpa? Itseäni ei kuumota, koska löytyy samanlainen ja vieläpä valkoinen, mutta vanhempaa tuotantoa. Ominaisuudet, viimeistely ja ergonomia ovat aivan huippuluokkaa käsittääkseni myös uudemmassa tuotannossa? Perinteistä kitaranrakennusta ja high techiä samassa paketissa. Itse satun tykkäämään myös ulkonäöstä, mutta ymmärrän että se ei ole kaikkien mieleen. "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
AngieRainbow 28.12.2016 00:19:24 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
hallu 28.12.2016 00:47:49 | |
---|
AngieRainbow: Eiks tää ole aika halpa? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1215132 On se aika halpa, mutta ei sillä tavalla poikkeuksellinen, että nyt hinnat on kautta linjan aika pohjissa kaikissa tuotteissa eikä Fenderkään tee poikkeusta. Mutta yleensähän bluesjunnusta on huudeltu neljää rahaa ja aika hiljattain nuo deluxet oli viidensadan jopa kuuden sadan huitteissa. Siis joo on se aika halpa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |