PIM 07.12.2014 23:34:28 | |
---|
Torilta kotiutui tänään Höfnerin puoliakustinen Verythin. Verygood, verycheap. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Gabe 07.12.2014 23:42:02 | |
---|
steelduck: No kyllä tuolla kelpaa... :) Tunnin ehdin tänään soitella ja kyllä on soundit kohdallaan tuossa. Huomenna vähän putkijumppaa ja tarkempaa tutkailua. |
antnis 08.12.2014 07:59:49 | |
---|
|
Gabe 08.12.2014 08:26:45 | |
---|
antnis: Hieno! Moparilta ostit? Kiitos. Joo, sain kaupan päälle oikein toimituksen kotiin asti. Tänään olisi vapaata mutta muu perhe sairastaa, toivottavasti ehdin enemmän soittelemaan kuin eilen.. kuumottava tilanne. |
antnis 08.12.2014 08:40:41 | |
---|
Gabe: Kiitos. Joo, sain kaupan päälle oikein toimituksen kotiin asti. Tänään olisi vapaata mutta muu perhe sairastaa, toivottavasti ehdin enemmän soittelemaan kuin eilen.. kuumottava tilanne. Vähän nolotti kun minun tarkoitukseni oli ostaa tuo mutta sit menikin uusiks suunnitelmat kun menin myymään Deluxe Reverbinkin. Hyvä että sai kaupaksi tuon sitten. |
Laulava Kylätohtori 08.12.2014 08:42:03 (muokattu 08.12.2014 08:42:49) | |
---|
Gabe: Kiitos. Joo, sain kaupan päälle oikein toimituksen kotiin asti. Tänään olisi vapaata mutta muu perhe sairastaa, toivottavasti ehdin enemmän soittelemaan kuin eilen.. kuumottava tilanne. Onnea! On se vaan hieno vahvistin, henkilökohtaisesti sanon, että hienoin vahvistin. Ja pistäpä niitä putkijumpan tuloksia sitten myös tänne... Minkälaisella kaapilla soittelet? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
blues guitar 08.12.2014 08:48:45 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Sarko 08.12.2014 08:50:06 | |
---|
Custom-Soundsilta lähti Radial Bigshot AB-Y sekä 2 x TAD 7025 WA Highgrade Premiumia. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Snapo 08.12.2014 08:53:10 | |
---|
Torilta Steinberg UR22 -äänikortti. Jos sitä hommat alkais sujumaan. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Gabe 08.12.2014 09:42:32 (muokattu 08.12.2014 09:50:17) | |
---|
antnis: Vähän nolotti kun minun tarkoitukseni oli ostaa tuo mutta sit menikin uusiks suunnitelmat kun menin myymään Deluxe Reverbinkin. Hyvä että sai kaupaksi tuon sitten. Tilanteet elää joskus, eipä niille oikein mitään voi aina. Onneksi et kuitenkaan ostanut. :) Kyselin tuosta jo aiemmin mutta silloin halusi myydä koko läjän kerralla enkä halunnut itse toista 1x12 kaappia. Kaapille löytyi sitten ostaja ja sain itse pelkän nupin. Laulava Kylätohtori: Onnea! On se vaan hieno vahvistin, henkilökohtaisesti sanon, että hienoin vahvistin. Ja pistäpä niitä putkijumpan tuloksia sitten myös tänne... Minkälaisella kaapilla soittelet? Kiitos, onhan se. Särökanavaa kidutin eilen tunnin verran ja lähtee kyllä vaikka mitä. Mulla on se tuon Bluetonen 1x12 kaapin kanssa nyt, voin sanoa että WGS Reaper toimii tuon(kin) kanssa tosi hyvin. Haen ensi viikonlopuksi kaverin 2x12 kaapin erilaisilla tötteröillä testiin ja kokeilen vähän senkin kanssa. Tarkoitus olisi ostaa tuolle Änäkäinen Maxi Rumble Reapereilla varustettuna kun saan rahaa syrjään. Voisit laittaa vielä omia mietteitä niiden putkien kanssa vekslaamisesta kun ehdit, jos saisin muutaman mutkan oiottua. On tuossa kaapissa jotain hyvää kyllä jo valmiiksi. e. Ja huoltoystävällinen tämä tosiaan on jos jotain, minäkin osaisin varmaan tehdä tuolle jotain ohjeen mukaan. :D blues guitar: Onnittelut! Hyvä peli. Itselläni samanlainen combo. Kiitos, vaikuttaa kyllä oikein mukavalta. Mikä elementti sulla on combossa? |
blues guitar 08.12.2014 10:46:31 (muokattu 08.12.2014 10:55:18) | |
---|
Gabe:.... Mikä elementti sulla on combossa? Eminence RedFang ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
mopar 08.12.2014 10:57:12 | |
---|
Gabe: Kiitos. Joo, sain kaupan päälle oikein toimituksen kotiin asti. Tänään olisi vapaata mutta muu perhe sairastaa, toivottavasti ehdin enemmän soittelemaan kuin eilen.. kuumottava tilanne. Oli erikoisempaa kaupantekoa kun rahat ja vahvistin vaihtoi omistajaa monta kertaa pienen hetken sisällä. :) |
Muovinen 08.12.2014 10:59:47 | |
---|
Itellä on tietokoneen päivitys menossa ja kyllä kitarakamasijoitukset tuntuu tähän verrattuna ihan järkevältä hommalta. Vajaa 400e meni äänikorttiin (Focusrite Scarlett 18i20) ja tonttu itse koneeseen. Vanhasta koneesta ei tietenkään saa latin latia ja muutaman vuoden päästä afrikkalaiset lapset erottelee lyijyä tämän mun uuden koneen komponenteista. |
juuso a 08.12.2014 11:11:47 | |
---|
Muovinen: Itellä on tietokoneen päivitys menossa ja kyllä kitarakamasijoitukset tuntuu tähän verrattuna ihan järkevältä hommalta. Vajaa 400e meni äänikorttiin (Focusrite Scarlett 18i20) ja tonttu itse koneeseen. Vanhasta koneesta ei tietenkään saa latin latia ja muutaman vuoden päästä afrikkalaiset lapset erottelee lyijyä tämän mun uuden koneen komponenteista. Tämä se kyllä tosiaan syö miestä. Tekniikka menee niin älytöntä vauhtia eteenpäin, että reilu vuosi riittää siihen, että uutena ostetut komponentit onkin jo vanhaa tavaraa ja arvo on sinä aikana tippunut noin puolella. Silti ne koneet pitäisi tasaisin väliajoin päivittää, kun jatkuvasti pelkästään selaimet päivittyy koko ajan enemmän tehoa vaativiksi. Senkin takia mieluummin ostaa kitarakamaa kun jälleenmyyntiarvo säilyy niissä hyvänä. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Gabe 08.12.2014 11:34:27 | |
---|
mopar: Oli erikoisempaa kaupantekoa kun rahat ja vahvistin vaihtoi omistajaa monta kertaa pienen hetken sisällä. :) JJ:n putket ja homma toimii. :D |
Laulava Kylätohtori 08.12.2014 13:08:14 | |
---|
Hassujen sattumien kautta tulikin ostettua Taydenin High Brittien sijaan Brit 60:t Expressin kaappiin. Saa nähdä, miten toimii vai toimiiko mitenkään. Samaan pakettiin tuli vielä Tung-Solin 6V6 nelikko varalle ja testiputkiksi... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jomppu 08.12.2014 15:55:52 | |
---|
Phat Cat mikkisetti Les Pauliin tuli tilattua. Nyt ei muuta kuin juotos instrumentteja etsimään =) |
JaaGeRMaisTeR 08.12.2014 16:50:03 | |
---|
Ostin irig:in, seiskan kielet ja flokkan tallapalan.. Ehkä tuo ritsa tulee joskus kuntoon. |
lumikitara 08.12.2014 17:13:26 | |
---|
10 kpl infrapunaledejä. 0,68€ kiinaan. Jonkun vahvistimen katodi-biakseksi. Pidän tuosta viimeisestä sanasta. |
kid ego 08.12.2014 17:35:09 | |
---|
lumikitara: 10 kpl infrapunaledejä. 0,68€ kiinaan. Jonkun vahvistimen katodi-biakseksi. Pidän tuosta viimeisestä sanasta. Taivutapa se biasiksi, niin ei olekaan enää yhtä hauska. :( "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |