Stone 12.01.2009 21:49:23 | |
---|
Ittelläni ihan hyviä kokemuksia DV247 asioimisesta: Tilasin Fender Classic player '60s Stratocasterin 9 päivää sitten ja tänään ups toi kitaran kotiin ajallaan. Kitara kunnossa ja hyvin pakattu. Voin siis suositella ainakin oman kokemukseni perusteella :) "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
Tsephyr 13.01.2009 11:24:38 | |
---|
Tilasin nupin 2.1 ja vieläkin lukee order status new. lähetin sähköpostiakin mutta mitään ei kuulu. |
Wespa 13.01.2009 11:35:48 | |
---|
Tilasin nupin 2.1 ja vieläkin lukee order status new. lähetin sähköpostiakin mutta mitään ei kuulu. Minä taas tilasin läjän roinaa 25. joulukuuta ja myös mulla status on edelleen new. Sähköpostiin vastasivat kyllä, kovasti pahoittelivat ja vierittivät syytä tavarantoimittajien niskoille. No, eipä tässä niin kiire, sen verran edukkaasti tavarani sain. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
JoeHans 13.01.2009 11:37:49 | |
---|
Tilasin nupin 2.1 ja vieläkin lukee order status new. lähetin sähköpostiakin mutta mitään ei kuulu. Sama tilanne. Mulle tosin informoivat parin päivän sisään, että nuppia olis tukkurin mukaan tulossa kuun puolivälissä. Olisin vielä äänikortinkin ostanut, jos vaan sähköposteihin vaivautuisivat vastaamaan. Kävin äsken vakoilemassa, että nuppia on nyt statuksen mukaan in stock, tilaus vaan on vieläkin "New". Saa nähä joko se kohta lähtis. :) Trying is the first step towards failure. |
JoeHans 13.01.2009 11:39:13 (muokattu 13.01.2009 11:39:44) | |
---|
EDIT: Röytö double. Trying is the first step towards failure. |
kapako 13.01.2009 12:10:47 | |
---|
Kappas, mä kuvittelin, että tuolta tulee vielä tuon order received -mailin lisäks joku confirmation-maili, ja sitte tämän jälkimmäisen päivän kurssilla menis rahat. Mut ainakin on tililtä jo hävinny tonni jos toinenkin. Noinko se menee, valaiskaa tyhmää? Status on edelleen new, tosin vasta torstaina laitoin menemään. Fiksuna selailin tilaamisen jälkeen muita kauppoja, ja löysin reilusti halvempia vaihtoehtoja. Täytyy kattoa vastaavatko noihin Pricebeat maileihin vielä näin jälkeenpäin. Noh, onneks ne oli lähinnä muiden kimppatilaajien kamoja =) Ei apina posetiivia käskemättä veivaa. |
Maraaa 13.01.2009 20:42:30 | |
---|
Minä taas tilasin läjän roinaa 25. joulukuuta ja myös mulla status on edelleen new. Sähköpostiin vastasivat kyllä, kovasti pahoittelivat ja vierittivät syytä tavarantoimittajien niskoille. No, eipä tässä niin kiire, sen verran edukkaasti tavarani sain. Minä taasen tilasin jo marraskuussa, tilaus kyllä edennyt Confirmediin, muttei niin mitään ole vieläkään tapahtunut. Ei vastausta sähköpostiin, ja rahatkin lähti jo silloin marraskuussa. |
Sawez 13.01.2009 21:16:33 (muokattu 13.01.2009 21:16:44) | |
---|
No niin, nyt on kaikki tilaamani paketit tulleet perille. Ehjänä ja kohtuullisen nopeasti. Positiiviset kokemukset jäi. |
kLassik 13.01.2009 21:25:52 | |
---|
No niin, nyt on kaikki tilaamani paketit tulleet perille. Ehjänä ja kohtuullisen nopeasti. Positiiviset kokemukset jäi. Kyllä teillä on kaikkee, minä ootan jo toista viikkoa! |
Roadstar1 13.01.2009 21:45:55 | |
---|
Kyllä teillä on kaikkee, minä ootan jo toista viikkoa! Mä odotan jo kolmatta kuukautta... -.- |
Morri 13.01.2009 22:02:52 | |
---|
Kyllä teillä on kaikkee, minä ootan jo toista viikkoa! Samaa kitaraa taidetaan venata, veikkaisin että menee pitkälle helmikuuta ennen kuin ne tulevat. Toisaalta lohduttaa tieto siitä, että osui tuo kurssiheilunta tällä kertaa sinne omalta kannalta parhaaseen vaihtokurssiin, joten mikäs tässä odotellessa kunhan keppi vaan joskus ehjänä sieltä tulee :) "Nuotin vieressä on tilaa..." |
kLassik 13.01.2009 22:11:03 | |
---|
Samaa kitaraa taidetaan venata, veikkaisin että menee pitkälle helmikuuta ennen kuin ne tulevat. Toisaalta lohduttaa tieto siitä, että osui tuo kurssiheilunta tällä kertaa sinne omalta kannalta parhaaseen vaihtokurssiin, joten mikäs tässä odotellessa kunhan keppi vaan joskus ehjänä sieltä tulee :) Mielelläni hiplaisin sitä jo Tammikuussa. Mutta ei kai tässä auta kuin odottaa ja soittaa Ibanezin ritsalla. |
duc 13.01.2009 22:12:32 | |
---|
Tänään tuli mullekin Orange perille. Ei valittamisen aihetta tällä kertaa. Yksi kitara odottaa vielä toimittamista, mutta saa odottaa vielä kotvasen kun kerran punnan hinta nousee... pyytää sitten tässä joskus rahat takaisin jos ei ilmaannu. Toisella värillä samaa kitaraa niillä kyllä olisi, mutta minähän en mustista tykkää. |
krautio 13.01.2009 22:19:57 | |
---|
Jos olen käsittänyt oikein, niin kitaratilauksissa on ollut enemmän viivettä kuin muissa? Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
TTV 14.01.2009 06:28:11 | |
---|
Mikähän mulla kusi tilauksen yhteydessä; Tech21 TM30 koriin -> kassalle maksamaan -> yhteystiedot ja maksutapa -> MasterCardin tiedot -> kortinvarmennus pankkitunnuksilla -> EI MITÄÄN? Eli, kun olin varmentanut kortin, selain palautti DV:n sivulle ja homman eteneminen loppui siihen. Ei näy tilausta missään My Orderseissa, ei ole tullut meilin meiliä, ei ole tehty katevarausta kortille? Miten tuolta saa tilattua Masterilla? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
charvette 14.01.2009 07:36:58 | |
---|
Sama kävi itsellä pari kertaa. Asensin sitten Firefoxin (väliaikaisesti...) ja sillä meni tilaus sisään. Käytin molemmilla epäonnisilla kerroilla Exploreria - tosin eri koneilta. Syytä en jaksanut etsiä koska oli kiire hyödyntää halpaa puntaa. Tuotetta en ole tosin vielä saanut (tilaus 2.1). Mikähän mulla kusi tilauksen yhteydessä; Tech21 TM30 koriin -> kassalle maksamaan -> yhteystiedot ja maksutapa -> MasterCardin tiedot -> kortinvarmennus pankkitunnuksilla -> EI MITÄÄN? Eli, kun olin varmentanut kortin, selain palautti DV:n sivulle ja homman eteneminen loppui siihen. Ei näy tilausta missään My Orderseissa, ei ole tullut meilin meiliä, ei ole tehty katevarausta kortille? Miten tuolta saa tilattua Masterilla? |
migreeni 14.01.2009 12:00:16 (muokattu 14.01.2009 12:00:40) | |
---|
|
Y3J 14.01.2009 12:48:07 | |
---|
Mitä nyt asiasta mitään tietämättömänä spekuloin, mutta joko se punta on kovassa nousussa? Meinaan että pitäsköhän sitä nyt satsata vielä viimeinen loppurutistus DV:n hintoihin jos kerta kesällä ovat jo nousseet huomattavasti. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
JoeHans 14.01.2009 12:54:13 | |
---|
Mitä nyt asiasta mitään tietämättömänä spekuloin, mutta joko se punta on kovassa nousussa? Meinaan että pitäsköhän sitä nyt satsata vielä viimeinen loppurutistus DV:n hintoihin jos kerta kesällä ovat jo nousseet huomattavasti. http://www.x-rates.com/d/EUR/GBP/graph30.png Tuon pitäis päivittyä reaaliajassa. Siitä voi kehityssuuntaa koittaa ennakoida. Trying is the first step towards failure. |
kapako 14.01.2009 13:02:47 (muokattu 14.01.2009 13:36:27) | |
---|
Mitä nyt asiasta mitään tietämättömänä spekuloin, mutta joko se punta on kovassa nousussa? Meinaan että pitäsköhän sitä nyt satsata vielä viimeinen loppurutistus DV:n hintoihin jos kerta kesällä ovat jo nousseet huomattavasti. No nythän kaikki odottaa, että EKP laskee huomenna ohjauskorkoa, joka noin teoriassa heikentää Euroa suhteessa muihin valuuttoihin. Meneekö se käytännössä noin, sitä ei voi tietää. Nyt punta on taas hivenen heikentynyt, itsehän osuin taidokkaasti juuri tuohon viimeviikkoiseen pieneen aallonpohjaan tilaukseni kanssa, ts. maksoin enemmän kun jos nyt tilaisin. Mut näinhän siinä aina käy, kun sisäinen Sulo Vilén nostaa päätään. Ja on noi nyt silti selkeesti halvempia, kun vaikka kaks kuukautta sitten. Vastasivat muuten vajaassa puolessa tunnissa, kun kyselin toimitusaikatauluja. Kamaa joutuu odottelemaan ties kuinka pitkään, eivät osanneet vielä sanoa edes arviota yhdelle kitaralle. PriceBeattiinkin tekivät kivan tarjouksen, tosin nyt hiukan häviän euromääräisesti, kun punta kerran on inasen heikentynyt. Mutta toistaseks pelkkää hyvää sanottavaa kaupasta. Aika harva lähtee hintaa tiputtamaan siinä vaiheessa, ku tuotteet on jo maksettu =) Ei apina posetiivia käskemättä veivaa. |